F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

McLaren: Sad je očito da imamo četvrti najbrži bolid

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLaren nastavlja grabiti prema četvrtom mjestu u poretku konstruktora. Šef momčadi Andreas Seidl svjestan je napretka kojeg su ostvarili kroz sezonu, te je uvjeren da sada imaju četvrti najbrži bolid.

Carlos Sainz je na VN Japana osvojio peto mjesto, a McLaren je stigao do 111 bodova i odvojio se od petoplasiranog Renaulta na 34 boda.

“Mnogo je pozitivnih stvari koje valja istaknuti. Nastavljamo s napretkom i upoznajemo bolid sve bolje i bolje. Sretan što smo se uspjeli odvojiti od naših rivala i vjerujem da, prema onome što smo vidjeli u posljednje tri ili četiri utrke, je sada očito da imamo četvrti najbrži bolid,” rekao je Seidl.

Iako Seidl vjeruje da imaju sve pod kontrolom kako bi bili ‘best of the rest‘ na kraju sezone, jasno mu je da ih čeka ogroman posao kako bi stigli do glavnog cilja, te misli da će im ova sezona biti veliki poticaj.

“Mislim da je sve u našim rukama za osiguravanje četvrtog mjesta na kraju sezone, što bi bilo sjajno postignuće za našu ekipu.”

“U dobroj smo poziciji. Moram reći da sam zadovoljan našim napretkom. U isto vrijeme, još uvijek naš čeka mnogo posla, ali trenutni dobar momentum i pozitivna atmosfera svakako pomažu.”

Cilj za iduću sezonu je također jasan: McLaren želi napraviti novi skok i smanjiti zaostatak u odnosu na top tri momčadi, dok 2021. započinju novu eru u Formuli 1 s Mercedesom kao dobavljačem pogonskih jedinica.

“Naravno da trenutni rezultati pomažu, ali sljedeći korak trebamo poduzeti iduće godine. Cilj nam je jasan, želimo stepenicu više, pa se nadamo da ćemo se ugurati među najbolje ekipe, što bi bilo novo veliko postignuće za našu momčad,” zaključuje Seidl.

– Andreas Seidl

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. Ne čudi zašto su za nova pravila – njih bi najviše pogodilo odgađanje ili odustajanje: prva sezona s Mercedesovim motorom bi bila bačena u vjetar ako ostane sadašnje stanje…


    0

    2
  2. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Mclaren je jaka momčad i zna napraviti bolid, problem je djelomično u Hondi ja nebih njih optuživao pa vidite Renault koji je bio zagovornik tih motora.Jednostavno su ti motori toliko komplicirani ,valjda i ta pravila i te baterije i sve to ne dozvoljava se da motori budu u nekakvom egalu več ima dosta odstupanja a Mercedes je očito napravio naj motor i to je nemoguče dostič valjda u toj svoj tehnologiji ima dosta prostora za pogreške.
    Ali evo naj novije vjesti govore da i RBR nakon 2020 nije siguran da če biti više sa Hondom a svi su pljuvali po Alonsu i Mclarenu …



    3

    5
  3. McLaren trenutno ima najperspektivniji vizački duo na tržištu. Sainz vozi maestralno dok Lando po talentu daleko ispred Maxa.



    7

    11
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      Pa sta su Fetel i Lecler, Hamilton i Botas?
      Mehaničari ?



      5

      3
      • Mclaren AlkY Donator Prikaži

        Seb i Lujo nisu perspektivni ,pa ni Bottas. Nemoze netko sa 30+ godina biti perspektivan u Formuli 1 :D
        Oni su sad na svom maksimum ili ni nisu vise na maksimumu , kako si tko uzme. Oni mogu po kvaliteti samo prema dolje.
        A vozaci do 25 godina mozemo sigurno reci da su perspektivni jer je jos puno godina ispred njih , i mogu napredovati i mogu ostvariti mnoge uspjehe.



        1

        6
        • Tag Heuer tifosoante novinar Prikaži

          Schumacher od 31. do 35. god života osvojio 5 naslova, Prost sve naslove osvojio nakon 30.god, Mansell osvojio naslov u 39. i onda mi netko govori da nakon 30. godine nisi perspektivan. HAHAHAHAHAH



          6

          3
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Sve to stoji, ali se i dobna granica debitanata u F1 pomiče nadole (nakon Maxa, zaustavljeno na 18 godina).
          MS je debitovao sa 22,5 godine, Prost sa 25, Mansell sa 26,5 godina……



          2

          2
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Ma govorim za kvalitetu vozaca. Uvijek ima nekih iznimaka , ali jako tesko ce netko bit kvalitetniji sa 37 godina nego sta je to bio sa 29-30 godina. Vecina sportova je takva , a F1 nije puno drukciji po tom pitanju. Tako da u globalu jesam u pravu i tko kaze da vecina vozaca napreduje nakon 30-31 godine prica gluposti ( ponavljam dogodi se iznimka ).
          Osvajanje naslova ja druga stvar jer i Lewis i da padne u kvaliteti za pola a Mercedes ostane tako dominantan opet ce lagano uzet naslov i sa 39 godina. To ne znaci da je on kao vozac napredovao u “starim” danima.
          A i svaka vremena su drukcija , u svakom sportu tako i u F1. Pa se razlikuje F1 prije 20-30 godina od danasnje F1.



          2

          1
    • Daniel Ricciardo 3 tomidix Prikaži

      Oprosti ali ne bih se složio… pa da se i obrazložim.
      Max je namazao sve svoje momčadske kolege u F1 osim Danija.
      Između ostalih, među tim kolegama se nalazi i Carlos Sainz koji je današnji kolega Landu pa nešto ne vidim da ga Lando dobiva.. Naravno drugačije su okolnosti pa i to uzimam u obzir ali svejedno….

      Izjaviti da je Lando po talentu ‘daleko ispred Maxa’ je ogroman nonsense…
      Ne volim ‘tulipana’ ali uz sve svoje mušice pokazao je već nebrojeno puta dosad da je vanserijski talent..



      4

      2
    • F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

      Super mi je vozačka postava Sainz – Norris, simpatični dečki, ali realno Max je klasa ispred, izjaviti da je Lando po talentu daleko bolji od Maxa je za “zatvor”.



      5

      3
      • Kad bi usporedio debitansku sezonu Landa i Maxa, rekao bih da Landu bolje ide… Vidjet čemo šta će bit kad Lando skupi iskustva koliko Max ima.. Može bit da je bolji, a mož bit i obrnuto.


        0

        1
      • Meni je za zatvor tvoje nepoznavanje motorsporta jer očito pojma nemaš sto je Lando sve napravio i u kojim godinama dok je Max preskočio puko “prepreka” prije nego li je uskočio za F1 volan.

        Dajte gledajte malo siru sliku, Maxa su pobjeđivali u kartingu i Albon i Ocon u F2 sto oni nisu talentirani?

        Do prošle sezone Leclerc niJe bio dovoljno dobar dok nije sjeo u Ferrari odnosno konkurentan auto i sada je po vama postao ogroman kapacitet za prvaka.



        4

        2
        • F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

          Pa naravno da je postao Leclerc ogroman kapacitet za prvaka. Šta nije? Odmah u prvoj sezoni u Ferrariju je pokazao strašnu brzinu.

          Što se tiče Maxa, tvoja izjava kaže da je Lando DALEKO bolji talent od Maxa, što to znači daleko? Uspoređuješ neki karting, daj…

          Svi su oni talentirani, pošteno je imati svoje mišljenje, ali meni je pretjerana tvoja izjava, gledamo realno ne navijački.

          A Lando je u debitantskoj sezoni odličan.



          4

          1