McLaren nastavlja grabiti prema četvrtom mjestu u poretku konstruktora. Šef momčadi Andreas Seidl svjestan je napretka kojeg su ostvarili kroz sezonu, te je uvjeren da sada imaju četvrti najbrži bolid.
Carlos Sainz je na VN Japana osvojio peto mjesto, a McLaren je stigao do 111 bodova i odvojio se od petoplasiranog Renaulta na 34 boda.
“Mnogo je pozitivnih stvari koje valja istaknuti. Nastavljamo s napretkom i upoznajemo bolid sve bolje i bolje. Sretan što smo se uspjeli odvojiti od naših rivala i vjerujem da, prema onome što smo vidjeli u posljednje tri ili četiri utrke, je sada očito da imamo četvrti najbrži bolid,” rekao je Seidl.
Iako Seidl vjeruje da imaju sve pod kontrolom kako bi bili ‘best of the rest‘ na kraju sezone, jasno mu je da ih čeka ogroman posao kako bi stigli do glavnog cilja, te misli da će im ova sezona biti veliki poticaj.
“Mislim da je sve u našim rukama za osiguravanje četvrtog mjesta na kraju sezone, što bi bilo sjajno postignuće za našu ekipu.”
“U dobroj smo poziciji. Moram reći da sam zadovoljan našim napretkom. U isto vrijeme, još uvijek naš čeka mnogo posla, ali trenutni dobar momentum i pozitivna atmosfera svakako pomažu.”
Cilj za iduću sezonu je također jasan: McLaren želi napraviti novi skok i smanjiti zaostatak u odnosu na top tri momčadi, dok 2021. započinju novu eru u Formuli 1 s Mercedesom kao dobavljačem pogonskih jedinica.
“Naravno da trenutni rezultati pomažu, ali sljedeći korak trebamo poduzeti iduće godine. Cilj nam je jasan, želimo stepenicu više, pa se nadamo da ćemo se ugurati među najbolje ekipe, što bi bilo novo veliko postignuće za našu momčad,” zaključuje Seidl.
– Andreas Seidl
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne čudi zašto su za nova pravila – njih bi najviše pogodilo odgađanje ili odustajanje: prva sezona s Mercedesovim motorom bi bila bačena u vjetar ako ostane sadašnje stanje…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren je jaka momčad i zna napraviti bolid, problem je djelomično u Hondi ja nebih njih optuživao pa vidite Renault koji je bio zagovornik tih motora.Jednostavno su ti motori toliko komplicirani ,valjda i ta pravila i te baterije i sve to ne dozvoljava se da motori budu u nekakvom egalu več ima dosta odstupanja a Mercedes je očito napravio naj motor i to je nemoguče dostič valjda u toj svoj tehnologiji ima dosta prostora za pogreške.
Ali evo naj novije vjesti govore da i RBR nakon 2020 nije siguran da če biti više sa Hondom a svi su pljuvali po Alonsu i Mclarenu …
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pobrko si ti nesto RB hoce Hondu i kaze da su ispunili sva ocekivanja nego je problem u tome dal Honda zeli nastavit sa f1 programom nakon 2020g kad se pravila promjene
A zasto Honda nije funkcionirala u Mcl je druga prica Mcl je trazio neke “cudne” dimenzije motora za koje su mu iz Honde govorili da to nebu valjalo al Mcl je iso glavom kroz zid i zahtjevao te dimenzije ,dok je RB dao Hondi da napravi motor kakav misli da ce bit najpouzdaniji i najjaci a oni ce onda sasiju radit po njemu
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To uopće nije istina da je Honda rekla de neće ići. Upravo suprotno. Uvjeravali su da su sposobni napraviti takav motor, kao i pto su bili tvrdoglavi u odbijanju vanjske pomoći.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://asia.nikkei.com/Business/Honda-s-F1-boss-opens-up-about-team-s-rough-year
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro ajde sad to prevedi. Znači McLaren im je rekao da NE trebaju biti agresivni u downsizeingu. Ali da su oni
(honda) odlučni u tome da smanje veličinu koliko god mogu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren trenutno ima najperspektivniji vizački duo na tržištu. Sainz vozi maestralno dok Lando po talentu daleko ispred Maxa.
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa sta su Fetel i Lecler, Hamilton i Botas?
Mehaničari ?
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Seb i Lujo nisu perspektivni ,pa ni Bottas. Nemoze netko sa 30+ godina biti perspektivan u Formuli 1 :D
Oni su sad na svom maksimum ili ni nisu vise na maksimumu , kako si tko uzme. Oni mogu po kvaliteti samo prema dolje.
A vozaci do 25 godina mozemo sigurno reci da su perspektivni jer je jos puno godina ispred njih , i mogu napredovati i mogu ostvariti mnoge uspjehe.
1
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Schumacher od 31. do 35. god života osvojio 5 naslova, Prost sve naslove osvojio nakon 30.god, Mansell osvojio naslov u 39. i onda mi netko govori da nakon 30. godine nisi perspektivan. HAHAHAHAHAH
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to stoji, ali se i dobna granica debitanata u F1 pomiče nadole (nakon Maxa, zaustavljeno na 18 godina).
MS je debitovao sa 22,5 godine, Prost sa 25, Mansell sa 26,5 godina……
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma govorim za kvalitetu vozaca. Uvijek ima nekih iznimaka , ali jako tesko ce netko bit kvalitetniji sa 37 godina nego sta je to bio sa 29-30 godina. Vecina sportova je takva , a F1 nije puno drukciji po tom pitanju. Tako da u globalu jesam u pravu i tko kaze da vecina vozaca napreduje nakon 30-31 godine prica gluposti ( ponavljam dogodi se iznimka ).
Osvajanje naslova ja druga stvar jer i Lewis i da padne u kvaliteti za pola a Mercedes ostane tako dominantan opet ce lagano uzet naslov i sa 39 godina. To ne znaci da je on kao vozac napredovao u “starim” danima.
A i svaka vremena su drukcija , u svakom sportu tako i u F1. Pa se razlikuje F1 prije 20-30 godina od danasnje F1.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprosti ali ne bih se složio… pa da se i obrazložim.
Max je namazao sve svoje momčadske kolege u F1 osim Danija.
Između ostalih, među tim kolegama se nalazi i Carlos Sainz koji je današnji kolega Landu pa nešto ne vidim da ga Lando dobiva.. Naravno drugačije su okolnosti pa i to uzimam u obzir ali svejedno….
Izjaviti da je Lando po talentu ‘daleko ispred Maxa’ je ogroman nonsense…
Ne volim ‘tulipana’ ali uz sve svoje mušice pokazao je već nebrojeno puta dosad da je vanserijski talent..
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Albon-Max 3:2
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako pratiš utrke, objektivno, jasno ti je što sam rekao..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super mi je vozačka postava Sainz – Norris, simpatični dečki, ali realno Max je klasa ispred, izjaviti da je Lando po talentu daleko bolji od Maxa je za “zatvor”.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad bi usporedio debitansku sezonu Landa i Maxa, rekao bih da Landu bolje ide… Vidjet čemo šta će bit kad Lando skupi iskustva koliko Max ima.. Može bit da je bolji, a mož bit i obrnuto.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je za zatvor tvoje nepoznavanje motorsporta jer očito pojma nemaš sto je Lando sve napravio i u kojim godinama dok je Max preskočio puko “prepreka” prije nego li je uskočio za F1 volan.
Dajte gledajte malo siru sliku, Maxa su pobjeđivali u kartingu i Albon i Ocon u F2 sto oni nisu talentirani?
Do prošle sezone Leclerc niJe bio dovoljno dobar dok nije sjeo u Ferrari odnosno konkurentan auto i sada je po vama postao ogroman kapacitet za prvaka.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno da je postao Leclerc ogroman kapacitet za prvaka. Šta nije? Odmah u prvoj sezoni u Ferrariju je pokazao strašnu brzinu.
Što se tiče Maxa, tvoja izjava kaže da je Lando DALEKO bolji talent od Maxa, što to znači daleko? Uspoređuješ neki karting, daj…
Svi su oni talentirani, pošteno je imati svoje mišljenje, ali meni je pretjerana tvoja izjava, gledamo realno ne navijački.
A Lando je u debitantskoj sezoni odličan.
4
1