F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: Ova godina nam nije bila sjajna za razvoj motora

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton smatra da Mercedes mora poboljšati razvoj motora nakon što je ove sezone Ferrari napravio bolji posao od njih.

Iako je u zadnjem stadiju utrke u Japanu Hamilton bio očigledno brži – nije uspio proći Sebastiana Vettela koji je igrao na kartu trošenja baterije i korištenja maksimalne brzine na pravcima.

“Ušao sam mu u zavjetrinu, imao sam DRS i maksimalnu snagu – ali, nevjerojatno je koliko su brzi.”

“To pretjecanje čini jako, jako teškim, čak i ako imate bolje gume u tom trenutku. Svejedno, to je cool, utrkivanje je zanimljivo. Žao mi je da nismo imali bližu borbu, ali na ovoj stazi to je teško.”

Lewis kaže da Mercedes ima vremena smanjiti zaostatak po pitanu motora do iduće sezone:

“Ovo nije bila sjajna godina za nas po pitanju razvoja motora. Dečki su imali težak period, a radili su marljivo kao uvijek. Ali, jednostavno nismo bili uspješni kao oni u tom segmentu.”

“Na našem bolidu je velik aerodinamički otpor što pridonosi deficitu na pravcima. Ali, imamo sjajnu pouzdanost i nadamo se da će to ostati tako. Možemo biti ponosni na to, naravno. Očigledno, osvojili smo konstruktorski naslov. Pokušat ćemo smanjiti taj otpor malo i povećati snagu motora za iduću godinu. Dečki rade na tome i imam svo povjerenje na svijetu da će do iduće sezone napraviti novi iskorak.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3340 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

22 komentara

  1. Nije Ferrarijev motor toliko jaci nego imaju manje downforcea, manji drag i zato su toliko brzi na pravcima, isto tako zato bolid jede gume :)



    8

    8
  2. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Nevažno.Ako ne dođe do promjene pravila s ovim PU Mercedes je prvak doživotno!



    2

    1
  3. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Neka priča što ga volja, ali trebamo drastično resetiranje mercedesove prednosti.



    7

    9
  4. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Koliko vidim nije zaostatak u maksimalnoj brzini na kraju pravca nego u ubrzanju pri početku istog.



    7

    1
    • lukarak Donator Prikaži

      Pa zato sto je F jaci motor, pa brze ubrza. Drag im je puno blizi, zato su i maks brzine usporedive. Daleko je to od toga da F ima prednost na pravcima samo zato sto ima kakti manji downforce. Upravo obrnuto, imaju puno jaci motor, zato na pocetku pravca odmagle, tad jos drag i nije toliko bitan.



      2

      1
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        “Puno jači” ????
        10ks, 30ks, 54ks (Golf II dizel) što bi reko Doktor Helmut, …



        1

        0
      • Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

        Motor potpuno iste snage može imati drastične razlike i u maksimalnoj brzini i u ubrzavanjima, no ne može imati oboje.Ferrari-ev motor morao bi imati ogromnu prednost u konjskim snagama da bi imao i veće ubrzanje i veću maksimalnu brzinu.Sam Hamilton je komentirao da Ferrari ima mlazni pogon, što je jasna asocijacija na inerciju a ne konačnu brzinu.

        Stvar je sigurno vrlo složena i naginje samom ubrzanju, jer ponavljam – nemaju puno više KS-a od Mercedesa.Moj dojam, ne kažem da je to činjenica.

        Mercedes će u najboljem slučaju dostići Ferrari PU dogodine, no vrlo teško i nadmašiti.
        Ako Ferrari pak riješi manje probleme s pouzdanošću dogodine – imati će opet bolji pogon od Mercedesa.



        1

        1
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          @Frantic
          Negdje sam pročitao da je 20-30 ks razlike u korist Ferrarija. Nije puno, ali na ovoj razini očito dovoljno za imati prednost na svakom pravcu.
          Nije “ogromna” razlika istina, ali se u poanti komentara slažem sa @lukarak – da je do snage motora više nego do low downforce paketa.


          0

          1
  5. Priča budalaštine.svake godine ista priča.mečka malo uspori samo da se ne gubi interes za F1



    3

    9
  6. Ovaj Hamilton kao da bi htio svaku utrku imati ama baš svaki dio bolida najdominantniji i ostaviti sve za dva kruga. Nevjerojatno je da nađe manu bolidu koji 6 godina osvaja sa lakoćom dvostruke titule.



    6

    2
  7. “Na našem bolidu je velik aerodinamički otpor što pridonosi deficitu na pravcima”.

    Ne znam sto tu njemu nije jasno . Ferrari ima kontra filozofiju a motori su vjerovatno slicne snage. Zato je takva razlika u korist RBa i Mercedesa po zavojima odnosno za Ferrari na pravcu.



    1

    0
  8. Pirelli Wet Hook2011 Prikaži

    Kako je tek drugima kad MB nije bilo sjajno. Sa svim restrikcijama koje se sve više uvode F1 netko kome nije bila sjajna godina u bilo kojem segmentu razvoja tako složenog stroja nikako
    se ne može dogoditi da osvoji konstruktorski naslov 4 utrke prije kraja. Williamsu je onda ova godina za “ključ u bravu”.



    1

    0
    • lukarak Donator Prikaži

      Pa drugi su ih prestigli u razvoju.

      To sto su se preko nekoliko puta samoubili sto kvarovima sto greskama ne znaci da izjava ne stoji.


      0

      1
      • Pirelli Wet Hook2011 Prikaži

        Pa nagađa se da je velika većina sredstava za razvoj prebačena za iduću godinu i da je to glavni razlog lošijeg nastavka sezone. Njihova bodovna razlika iz prvog djela im je to zasigurno omogućila.


        0

        0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Samo, Mercov zaostatak nije šasija nego motor. Na polju šasije su još uvijek u prednosti.

          A motor razvijaš kontinuirano jer imaš ograničeni broj upgradea kroz godinu, pa nema smisla čekati nekim razvijenim motorom iduću sezonu.


          0

          0
        • Pirelli Wet Hook2011 Prikaži

          S obzirom da je zabrana od 14 uzastopnih dana tijekom ljetne pauze na uporabu wind tunnel a i drugih stvari vezanih uz nadogradnji i proizvodnju dijelova a nema restrikcija na preinakama vezanim uz nadogradnju motora jer proizvođači motora ne spadaju pod jurisdikciju FIAe Mercedes je po meni trebao puno jače ući u nastavak sezone. Ferrari je u prvom dijelu imao probleme vezane uz segment aerodinamike.


          0

          0