F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Steiner: Trebali smo više slušati naše vozače

Filip Petković

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vozači Haas F1 Team-a, Romain Grosjean i Kevin Magnussen, su gotovo svaku utrku ove sezone imali određenih problema sa svojim bolidima i nerijetko su javno izražavali svoje frustracije ovogodišnjim modelom VF-19. Najčešće su problemi bili vezani uz performanse guma tijekom utrke, a o razvoju bolida tijekom sezone najbolje govori činjenica da je Romain Grosjean rezultate počeo popravljati otkada su na VN Velike Britanije njegovom bolidu vratili sve specifikacije sa prve utrke u Australiji.

Momčad je tada shvatila da je razvoj aerodinamičkog paketa za bolide bio problematičan te su za zadnje utrke sezone pripremili nove nadogradnje za oba bolida kako bi pokušali spasiti iznimno razočaravajuću sezonu i pomaknuti se sa 9. mjesta na tablici konstruktora.

Šef momčadi Guenther Steiner podijelio je svoja razmišljanja o problemima koji su pogodili njegovu momčad ove sezone:

“Ne želim ulaziti u tehničke detalje razvoja, ali smatram kako smo trebali više slušati naše vozače kada su dijelili njihova razmišljanja o ponašanju bolida te se više fokusirati na njih nego na brojke.”

“To je ono što moramo naučiti iz ovogodišnje situacije. Također, sada moramo razmišljanja vozača uskladiti sa brojčanim podacima kako bi uspješnije napredovali. Sa sadašnjim iskustvom, mnogo toga bih promijenio u razvoju bolida od VN Španjolske do danas.”

Pet utrka prije kraja sezone pogled na tablicu konstruktorskog poretka govori nam da Haas zaostaje za osmoplasiranom Alfom samo 7 bodova, pa postoji mogućnost da barem malo poprave dojam iz inače vrlo loše sezone.

Predstoji nam vidjeti mogu li se oba njihova vozača skoncentrirati na izbjegavanje bliskih kontakata sa bolidima oko sebe te jesu li momčadski inženjeri uspjeli pronaći pravu formulu za razvoj bolida u završnici sezone.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj