F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Raikkonen: F1 izgleda „apsurdno“ ne vozeći u jako vlažnim uvjetima

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema Kimiju Raikkonenu, F1 je bila bolje opremljena voziti u jako vlažnim uvjetima prije 18 godina nego što je to slučaj danas.

Alfin vozač tvrdi kako su promjene u gumama dovele do toga da bolidi ne mogu više voziti kad je staza jako mokra.

Ovotjedna VN Japana je poremećena zbog super tajfuna Hagibis.

„Očito znamo koliko smo limitirani s gumama, nažalost. Ne treba puno kiše da dođe do aquaplaninga, to je problem, tad očito nemate nimalo kontrole.“

– Kimi Raikkonen

Raikkonen vjeruje kako su jako vlažni uvjeti, u kakvima su prije F1 bolidi vozili, trenutno previše za ove gume.

„U ranim danima kad sam ja započeo, mogla je padati jaka kiša i nikad nismo imali problema. Tako da definitivno gume nisu najbolje kad ima stajaće vode, ali tako je kako je nažalost.

Ne izgleda kao da ima puno vode, stvarno izgleda apsurdno ponekad da ne možemo voziti. Ali jednostavno je tako kako je.“

– Kimi Raikkonen

Raikkonen se utrkivao na Bridgestone gumama u svojoj prvoj sezoni u F1 sa Sauberom, zatim se iduće godine prebacio na Michelin u McLarenu. Bridgestone je počeo dobavljati gume za cijeli grid kad je tzv. „rat oko guma“ završio 2007., a zatim je 2011. Pirelli preuzeo poziciju jedinog dobavljača. Dvije godine kasnije, nove i šire gume su uvedene.

Nekoliko vozača se žalilo o performansu Pirellijevih full wet guma posljednjih godina. Raikkonen je bio jedan od njihovih najkonzistentnijih kritičara za vrijeme kišnih utrka, uključujući i Interlagos 2016. te Monzu 2017.

„Kad se nalazi rijeka na stazi, u potpunosti izgubite kontrolu nad bolidom. Vidjet ćemo, ako će kišiti kao što bi trebalo kišiti, mislim da onda očito neće biti ništa od toga. Vidjet ćemo što možemo.“

– Kimi Raikkonen

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

    Taj pireli je drek kad su prije 18god i vise radili bolje gume bridgestone michelin i good year nije kisa bila problem a sad kad bi trebale bit najbolje oni nisu sposobni bit bolji od starih guma sramota za kompaniju



    16

    3
    • Konstantno pricate kako je Pirelli drek a ljudi rade gume onakve kakve vodstvo F1 od njih naruci. Michelin i Bridgestone su pravili sto bolju gumu da nadmase jedan drugoga a Pirelli konkurenciju nema pa vodstvo F1 izmislja gluposti sa gumama vec jako dugo. Sve je to pokusaj pravljenja zanimljivijih utrka sa vise ulazaka u boks no neuspijeva im nikako jer ekipe se prilagode taktici jednog ulaska u boks s daleko nizim tempom samo da gume ostanu “zive” do kraja utrke. Napravio je pirelli gresku takoder jer razlika izmedu guma je premala pa se za najmeske gume ili na taktiku vise od 1 odlaska u boks rijetko tko odlucuje jer mekane gume ne donose toliku prednost. No da se razumijemo nije Pirelli taj koji ne zna napraviti gumu koja ce trajat nego dobiju naputak kakve bi gume trebale biti.



      14

      3
      • Ovo sve sto si napisao stoji, ali isto tako nema veze s tim da su im wet gume shit.. Tu mislim da nema nikakvih određivanja i “naputaka”, nema previse kalkulacija.. Wet gume se moraju moc koristit i bit donekle sigurne koliko mogu u tim uvjetima i tu je Pirelli podbacio, u prijevodu ,ne znaju napravit kisnu gumu



        13

        0
      • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

        Realista vec odgovorio ono sto sam ja htio za wet gume nemaju nikakvih odredbi a cjela tema se odnosi na wet gume o kojima Kimi prica i ja kazem da je sramota da je covjek vozio na boljim gumama kad je doso u f1 a 2 destljeca napredka u svjetu gdje sve napreduje enormnom brzinom nije pomoglo pireliu valjda zato kaj su ih kinezi kupili pa ode sve u pm.



        10

        0
  2. Meni je uvijek fascinantno kada izađe Safety car za malo kišice, a onda pogledam utrke prije 30 godina i ne mogu vjerovati.



    8

    0
  3. Pirelli Hard Monty Prikaži

    U ime napretka,život damo Pirelli nedamo! :facepalm:


    0

    0
  4. Baš je danas bio film na cinestar onaj lauda-hunt.voda do koljena na stazi.a na sekundu u početku filma trka u brazilu hlade gume sa ledom.



    1

    0
  5. Mislim da proizvođač ili komponenta uopće nisu tu neki faktor, problem je širina samih guma. Preširoke su da izguraju svu vodu kroz ripne i zato lako dolazi do vodenog klina. Po meni bi bilo logično da su full wet gume znatno uže od normalnih.



    4

    1