Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Mercedes, Ferrari, Red Bull i F2 testirali gume za 2020. u Barceloni

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Circuit de Barcelona-Catalunya ovih je dana ponovno “oživjela” – jučer i danas tamo su testirane F1 i F2 gume za 2020.

Iako je posljednje testiranje F1 guma za 2020. prije grupnog testiranja u Abu Dhabiju trebalo biti ono s Mercedesom koje je prije mjesec dana održano u Francuskoj, FIA odobrila dodatno testiranje za koje se Pirelli zalagao.

Na testiranju su sudjelovale čak tri momčadi – Mercedes, Ferrari i Red Bull.

Jučer, u ponedjeljak, na stazi su bili Sebastian Vettel i Alexander Albon, dok je danas F1 gume za iduću sezonu testirao Esteban Ocon u Mercedesu. Oba dana na stazi je bio i bolid Formule 2 koji je također testirao gume za 2020., no za razliku od 13-inčnih F1 guma, u F2 se već iduće godine prelazi na 18-inčne gume koje F1 uvodi 2021.

Vettel je odvozio 145 krugova, a Albon 115. Ocon je danas odvozio 144 kruga, što znači da su sveukupno odvezena 404 kruga. F2 bolid je kroz dva dana odvozio 146 krugova.

“Za F1 cilj testiranja bio je potvrditi najnoviju specifikaciju 13-inčnih guma za 2020. nakon što su najnovije smjernice dogovorene s momčadima.”

“Odradili smo popriličnu količinu vožnje s top tri momčadi tijekom dva dana, što nam je omogućilo da prikupimo podatke koje smo željeli. Rezultat toga je da možemo odrediti specifikaciju za 2020. Iznimno se zahvaljujemo svima trima momčadima i vozačima koji su sudjelovali. U F2 smo radili na 18-inčnim gumama u sklopu planiranog testnog programa.”

– Mario Isola, Pirelli

Sve momčadi dobit će još jednu priliku za isprobavanje novih guma tijekom VN SAD-a u Austinu. Tamo će Pirelli svakoj momčadi dati dva seta guma za 2020., najvjerojatnije C3 komponente, koje će moći koristiti tijekom treninga u petak.

Pirelli je već započeo s testiranjem 18-inčnih guma za 2021., Renault je prošlog mjeseca odradio prvi test na Paul Ricardu, dok će ovog mjeseca na istoj stazi to odraditi McLaren. Mercedes će to odraditi u prosincu.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: AlkY i Mr0410 .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Brawn Gp Majki2111 Prikaži

    A ostale ekipe?? Samo na SAD kroz treninge? Smiješno.


    0

    1
    • David Croft Ferrari Prikaži

      A kako molim te očekuješ da ostale ekipe mogu testirati ovako?

      Realno još bi jedino možda McLaren mogao.

      Svi podaci se dijele među ekipama, a nove gume će biti dostupne u SAD-u na FP1 i na kraju sezone u Abu Dhabiju na testu.



      2

      1
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Odradili smo popriličnu količinu vožnje s top tri momčadi tijekom dva dana, što nam je omogućilo da prikupimo podatke koje smo željeli. Rezultat toga je da možemo odrediti specifikaciju za 2020.

    I kako će biti određena ta specifikacija? Kojoj momčadi će odgovarati?

    :evilgrin:



    5

    0
  3. Znači merc, Ferrari i rb dva puta ostali jedanput. I onda kažu da se treba smanjiti razlika između ove tri ekipe i ostalih. Zašto nisu onda dali trima najslabijim ekipama dva puta a ostalim jedanput. I gdje su sada oni koji govore da fia ne pomaže ove tri ekipe. Da su izvlačili kuglice ne bi se o ako potrefilo



    2

    2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Kao i sve ostalo u životu, sudjelovanje na testovima je također pitanje novaca,

      McLarenu se možda čini korisnije uložiti trud u nešto drugo kako bi bili bolji u konstruktorskom poretku na kraju nego u gume. Ove tri momčadi imaju svoj konstrukotrski poredak zacementiran, Samo je pitanje s koliko bodova prednosti će Hamilton postati WDC, pa onda imaju vremena za ovo.



      3

      0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Zato što te “tri najmanje” ekipe ne mogu priuštiti testiranja baš na ovakav način u to u tako kratkom roku. Vrlo jednostavno.



      2

      1
    • Nisam 100% siguran, ali mislim da sam pročitao jos dok je pocinjala cijela ova situacija s gumama da za test koriste malo prerađene prošlogodišnje bolide, a da su za prve testove ekipe same volonterski odradile neke prerade na bolidima i da su sami financirali cijeli taj jednodnevni test od 100njak krugova. Ako je ovo točno onda ne vidim način na koji bi williams ili haas mogli sudjelovati u ovakvom izvanrednom testu.



      1

      1
  4. F2 bolid izgleda odlično na 18″


    0

    0