Kontroverzni Mission Winnow se vraća na Ferrarijeve bolide na VN Japana

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 godina 1 min 10 komentara

Kontroverzni brend Philip Morris Internationala, Mission Winnow, vratit će se na Ferrarijeve bolide na VN Japana.

Brend poznatog duhanskog proizvođača i dugogodišnjeg sponzora momčadi iz Maranella prema njihovim riječima nema nikakve veze s duhanskim proizvodima, no svejedno je izazvao kontroverze početkom sezone zbog kojih ga je na većini utrka zamijenio slavljenički natpis “90 years”.

Mission Winnow se na Ferrarijevim bolidima prvi put pojavio upravo na prošlogodišnjoj VN Japana, no onda je početkom sezone uklonjen uoči VN Australije zbog mogućih problema s tamošnjim zakonima. Brend se vratio na bolide te u službeno ime momčadi već na idućoj VN Bahreina, no tamo je posljednji put viđen na VN Monaka.

Za VN Japana je otkriveno kako će službeno ime momčadi ponovno biti Scuderia Ferrari Mission Winnow, što znači da će se kontroverzni sponzor vratiti na utrci na kojoj je i debitirao.

PMI i Ferrari surađuju već 46 godina, a iako od 2010. pa sve do spomenute VN Japana 2018. nije bilo nikakvog izravnog reklamiranja putem F1 momčadi, PMI je cijelo vrijeme sponzorirao talijansku momčad.


Odgovor

10 komentara

  1. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Bolid odma dobiva 100 konja više s tim natpisom ??



    13
    12

    1
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Taj znak prati losa sreca…



    5
    5

    0
  3. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    hebi ga nisan zna da je crveni trokut za prijavu “zločestih” postova.izvinjavan se ako je kome obrisan post.??? stari čovik. pa zabuca.samo mi je 55.?



    6
    6

    0
  4. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Vettelova vožnja pod pritiskom + WIN NOW naslov na bolidu.
    No pressure mate…. just win now.



    3
    1

    2
  5. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa Prikaži

    Duhanski divovi su pozitivni igrači: uzimaju bogatima i ulažu u F1



    4
    4

    0
  6. Mika Hakkinen
    MP4-20 Prikaži

    kolko se sječam, od 2007 nema Marlbora na Ferrariju, 2008-2010 su imali samo Bar-kod, pa su im i to ”bannali’, pa su kreirali logo koji su do nedavno koristili kak bi aludirao na Marlboro. isto to sad rade sa Mission Winnow dak da slova i polja između imaju ^ znak kak PMI koristi na svom brendu za logo.

    pamtim jer sam se tad šokiral kak su s 2006 na 2007 dost njih promjenili livjere nakon zabrane duhanskih proizvoda.

    Ferrari ovo koristi (nagađam) u državama u kojima je reklamiranje cigareta dozvoljeno, a opet zbog TV gledatelja u EU npr di je zabranjeno se ‘švercaju’ sa sloganom kak bu i McLaren sa BAT-om imo A better tomorrow. nagađam, al vjerujem da bu tak


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.