F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Max Verstappen: Kalendar za 2020. će dovesti do razvoda

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov vozač Max Verstappen je preispitao produživanje kalendara za 2020. na 22 utrke – i natuknuo kako će dovesti do razvoda kod mehaničara.

Raspored utrka za iduću godinu će biti najduži u povijesti F1 nakon što je Hockenheim maknut s kalendara, ali su Hanoi i Verstappenova domaća utrka na Zandvoortu dodane.

Verstappen kaže kako se najviše brine zbog mehaničara i ostatka momčadi, koji moraju provoditi jako puno vremena na stazama.

„Ne slažem se s 22 utrke po godini. Mislim da bismo jednostavno trebali izabrati najbolje staze – znam da žele zaraditi novac, ali također moraju razmišljati o mehaničarima koji su na stazi.

Oni stignu u ponedjeljak ili utorak kako bi sve posložili, dok veliki šefovi stignu u petak ili možda čak i subotu ujutro te odlete čak i za vrijeme utrke doma.

Za njih to nije problem, oni lagano mogu odraditi 30, zato što su oni odsutni samo tri dana.

Za većinu ljudi, to je barem pet ili šest dana, a tad niti ne prigovaram za nas, radi se o mehaničarima. Oni mogu predati zahtjev za rastavu odmah ako će biti još više utrka.“

– Max Verstappen

Slično mišljenje je u ime mehaničara izjavio i Racing Pointov Sergio Perez:

„To je jako puno akcije. Ne za vozače, mi obožavamo utrkivanje, iako je puno obveza jer mi nemamo samo utrkivanje, nego i simulator, sponzorske događaje, moramo ostati u formi i tako dalje, tako da je to puno – preko limita.

Ali također i za mehaničare. Oni su ovdje od ponedjeljka, ponekad odu u utorak, tako da je već sad na samoj granici za ljude koji rade u momčadima.“

– Sergio Perez

Perez je priznao kako je popunjeniji raspored teži sad kad je obiteljski čovjek s djecom.

„Da, vidjet ću hoće li se rastati od mene“, našalio se Perez.

„Mi smo započeli kad je bilo 19 utrka. To je puno.

Ali kao što kažem, mislim da je to dosta posla za nas vozače, ali na neke od europskih utrka u mogućnosti smo doći rano u četvrtak, i tako dalje.

Više sam zabrinut za mehaničare, inženjere, mislim da su oni ti koji će biti poprilično zabrinuti.

Sumnjam da će biti u mogućnosti imati bilo kakav društveni život na ovoj razini, tako da je to jako teško.

U jednom trenutku ćemo možda biti primorani imati dvije momčadi i onda ih dijeliti ili nešto.“

– Sergio Perez

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Ferrari PhillSF Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Veoma kolegijalno od njih, mada ja kao fan bih svaki vikend volio pogledati utrku :D



    25

    1
  2. Clay Regazzoni Ber Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Tko želi neka izvoli.. Nitko nije pod prisilom u momčadi, na stazi, ili u bolidu..
    Čemu žalopojke.. Tko ne želi, ne može, neka odustane..
    A mi želimo raditi 6 ili 7 dana u tjednu za 500eur mjesečno, sa dva tjedna G. O..
    ŠTO SE MORA, TEŠKO JE!



    12

    29
    • Pierre Gasly LH44 Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Dodaj svemu ovome različite vremenske zone, tj. jet-lag :chill:



      5

      2
    • Ferrari 07drogo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Bas zbog takvog razmisljanja nam i je tako kako si rekao. Umijesto da se svi skupimo i nesto promijenimo a ne samo kukaj, kukaj pa kukaj jos malo. Nije normalno da radimo toliko za tako malo i izgleda da mi u Hrvatskoj i okolici jedino sta znamo rec jbg ima i gore ili mora se. Ima gore ali ima i bolje. U jednoj Norveskoj, Lukemburgu, Svicarskoj itd sigurno nisi zadnja rupa… Jbg negdje i postuju radnike a tebi je normalno “pa ako neces ti raditi 230sati za 3500kn ima ko hoce”!? I tebi gazda isto moze rec pa nisu tu pod prisilom i jel zbog toga takav tretman ili odnos prema radniku u redu? Ja mislimda nije i da svatko mora imat vremena za privatan zivot i neku pristojnu naknadu za svoj rad i znanje.



      21

      4
      • Clay Regazzoni Ber Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Nije
        Ali, vratimo se konkretno na F1..
        Utrka više, ok.. Ne možeš utjecati na odluke, a ako pak ne možeš odraditi /izdržati tempo, onda nemoj, nitko te ne tjera, nego plaća za to.. I to više nego 590 eur mjesečno. .. Ima tko hoće/može..
        Samo kukanje..
        Vježbaj!… Hehe



        6

        5
      • Niki Lauda wapi Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Nema bolje zaštite radničkih prava od niske nezeposlenosti. Ako možeš lako promijeniti posao onda ćeš otići od tamo gdje ti nije dobro.

        Ako radiš posao koji može raditi svatko s 15 minuta treninga onda tvoj posao ne može biti nešto naročito niti plaćen.

        Ako momčadi budu imale problema sa zapošljavanjem vrhunskih ljudi zbog previše utrka, onda će ili zaposliti više ljudi ili će se pobuniti kod FIAe. Koliko vidim nitko se ne buni, znači da im dodatna utrka još uvijek donosi više novca nego što ih košta…..

        Nekim ljudima očito odgovara. Ima u Ferrarijevoj garaži jedan plavokosi bradonja kojeg se sjećam još iz ere MSa….Dakle, frajer putuje već 20 godina. Ključni ljudi su jako dobro plaćeni i znaju zašto to rade. A ovih slabije plaćenih i manje bitnih može postojati nekoliko ekipa koje se rotiraju. Nekad je postojala dvostruka posada jer su se gotovo stalno provodili i testovi. Da su dozvoljena neograničena testiranja, a zabranjeni simulatori onda broj utrka ne bi bio nikakav problem, a financijski nisam siguran da je ovo racionalnije.



        11

        0
  3. Kimi Raikkonen 7 CRooY3 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    20 utrka je optimalan broj. Neka sklope ugovore sa 30 staza – 10 koje se voze svake godine, a ostalih 20 se izmjenjuju i na njima se vozi svake druge godine.



    13

    1