Max Verstappen: Kalendar za 2020. će dovesti do razvoda

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 5 godina 3 min 11 komentara

Red Bullov vozač Max Verstappen je preispitao produživanje kalendara za 2020. na 22 utrke – i natuknuo kako će dovesti do razvoda kod mehaničara.

Raspored utrka za iduću godinu će biti najduži u povijesti F1 nakon što je Hockenheim maknut s kalendara, ali su Hanoi i Verstappenova domaća utrka na Zandvoortu dodane.

Verstappen kaže kako se najviše brine zbog mehaničara i ostatka momčadi, koji moraju provoditi jako puno vremena na stazama.

„Ne slažem se s 22 utrke po godini. Mislim da bismo jednostavno trebali izabrati najbolje staze – znam da žele zaraditi novac, ali također moraju razmišljati o mehaničarima koji su na stazi.

Oni stignu u ponedjeljak ili utorak kako bi sve posložili, dok veliki šefovi stignu u petak ili možda čak i subotu ujutro te odlete čak i za vrijeme utrke doma.

Za njih to nije problem, oni lagano mogu odraditi 30, zato što su oni odsutni samo tri dana.

Za većinu ljudi, to je barem pet ili šest dana, a tad niti ne prigovaram za nas, radi se o mehaničarima. Oni mogu predati zahtjev za rastavu odmah ako će biti još više utrka.“

– Max Verstappen

Slično mišljenje je u ime mehaničara izjavio i Racing Pointov Sergio Perez:

„To je jako puno akcije. Ne za vozače, mi obožavamo utrkivanje, iako je puno obveza jer mi nemamo samo utrkivanje, nego i simulator, sponzorske događaje, moramo ostati u formi i tako dalje, tako da je to puno – preko limita.

Ali također i za mehaničare. Oni su ovdje od ponedjeljka, ponekad odu u utorak, tako da je već sad na samoj granici za ljude koji rade u momčadima.“

– Sergio Perez

Perez je priznao kako je popunjeniji raspored teži sad kad je obiteljski čovjek s djecom.

„Da, vidjet ću hoće li se rastati od mene“, našalio se Perez.

„Mi smo započeli kad je bilo 19 utrka. To je puno.

Ali kao što kažem, mislim da je to dosta posla za nas vozače, ali na neke od europskih utrka u mogućnosti smo doći rano u četvrtak, i tako dalje.

Više sam zabrinut za mehaničare, inženjere, mislim da su oni ti koji će biti poprilično zabrinuti.

Sumnjam da će biti u mogućnosti imati bilo kakav društveni život na ovoj razini, tako da je to jako teško.

U jednom trenutku ćemo možda biti primorani imati dvije momčadi i onda ih dijeliti ili nešto.“

– Sergio Perez

Odgovor

11 komentara

  1. Ferrari
    PhillSF Prikaži

    Veoma kolegijalno od njih, mada ja kao fan bih svaki vikend volio pogledati utrku :D



    25
    24

    1
  2. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Tko želi neka izvoli.. Nitko nije pod prisilom u momčadi, na stazi, ili u bolidu..
    Čemu žalopojke.. Tko ne želi, ne može, neka odustane..
    A mi želimo raditi 6 ili 7 dana u tjednu za 500eur mjesečno, sa dva tjedna G. O..
    ŠTO SE MORA, TEŠKO JE!



    12
    -17

    29
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Dodaj svemu ovome različite vremenske zone, tj. jet-lag :chill:



      5
      3

      2
    • Ferrari
      07drogo Donator Prikaži

      Bas zbog takvog razmisljanja nam i je tako kako si rekao. Umijesto da se svi skupimo i nesto promijenimo a ne samo kukaj, kukaj pa kukaj jos malo. Nije normalno da radimo toliko za tako malo i izgleda da mi u Hrvatskoj i okolici jedino sta znamo rec jbg ima i gore ili mora se. Ima gore ali ima i bolje. U jednoj Norveskoj, Lukemburgu, Svicarskoj itd sigurno nisi zadnja rupa… Jbg negdje i postuju radnike a tebi je normalno “pa ako neces ti raditi 230sati za 3500kn ima ko hoce”!? I tebi gazda isto moze rec pa nisu tu pod prisilom i jel zbog toga takav tretman ili odnos prema radniku u redu? Ja mislimda nije i da svatko mora imat vremena za privatan zivot i neku pristojnu naknadu za svoj rad i znanje.



      21
      17

      4
      • Clay Regazzoni
        Ber Prikaži

        Nije
        Ali, vratimo se konkretno na F1..
        Utrka više, ok.. Ne možeš utjecati na odluke, a ako pak ne možeš odraditi /izdržati tempo, onda nemoj, nitko te ne tjera, nego plaća za to.. I to više nego 590 eur mjesečno. .. Ima tko hoće/može..
        Samo kukanje..
        Vježbaj!… Hehe



        6
        1

        5
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Nema bolje zaštite radničkih prava od niske nezeposlenosti. Ako možeš lako promijeniti posao onda ćeš otići od tamo gdje ti nije dobro.

        Ako radiš posao koji može raditi svatko s 15 minuta treninga onda tvoj posao ne može biti nešto naročito niti plaćen.

        Ako momčadi budu imale problema sa zapošljavanjem vrhunskih ljudi zbog previše utrka, onda će ili zaposliti više ljudi ili će se pobuniti kod FIAe. Koliko vidim nitko se ne buni, znači da im dodatna utrka još uvijek donosi više novca nego što ih košta…..

        Nekim ljudima očito odgovara. Ima u Ferrarijevoj garaži jedan plavokosi bradonja kojeg se sjećam još iz ere MSa….Dakle, frajer putuje već 20 godina. Ključni ljudi su jako dobro plaćeni i znaju zašto to rade. A ovih slabije plaćenih i manje bitnih može postojati nekoliko ekipa koje se rotiraju. Nekad je postojala dvostruka posada jer su se gotovo stalno provodili i testovi. Da su dozvoljena neograničena testiranja, a zabranjeni simulatori onda broj utrka ne bi bio nikakav problem, a financijski nisam siguran da je ovo racionalnije.



        11
        11

        0
  3. Charles Leclerc 16
    CRooY3 Prikaži

    20 utrka je optimalan broj. Neka sklope ugovore sa 30 staza – 10 koje se voze svake godine, a ostalih 20 se izmjenjuju i na njima se vozi svake druge godine.



    13
    12

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.