McLaren nije razmišljao o Ferrarijevom ili vlastitom motoru za 2021.

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 5 godina 3 min 16 komentara

McLaren nije uzeo u obzir Ferrari kao opciju za dobavljača motora, niti izgradnju vlastitog F1 motora nakon što su odlučili završiti svoje partnerstvo s Renaultom te dogovorili povratak na Mercedesove motore za 2021.

Ovaj britanski tim će tako ponovno biti partner s Mercedesom, nakon što trenutni trogodišnji ugovor s Renaultom istekne na kraju iduće sezone.

McLarenov F1 direktor Zak Brown je rekao kako je Mercedesova pozicija kao referentna točka po pitanju motora za vrijeme cijele V6 turbo-hibridne ere, unatoč tome da je Ferrari trenutno vodeći po tom pitanju, bila jedna od privlačnih stvari za McLaren.

Također je rekao kako bi Ferrari bio i „čisti sukob brendova“ s McLarenom na strani cestovnih automobila, dok Mercedes smatra kako njihova GT serija nije problem po tom pitanju.

Na pitanje portala Motorsport jesu li razmišljali o Ferrariju, s obzirom na činjenicu da su prestigli Mercedes po pitanju motora, ili o izgradnji vlastitog motora, Brown je rekao:

„U Formuli 1 morate gledati dugoročno, a ne na nekoliko utrka.

Očito je Ferrarijev motor trenutno veoma snažan, ali ako pogledate posvećenost Mercedes Benza, gdje su bili, i kao momčad, to je odlično mjerilo.

Nismo razmišljali o Ferrariju. Mislim da je to također čisti sukob brendova po pitanju naših McLaren cestovnih automobila. Što se tiče izrade vlastitih motora, fiskalno to nema nikakvog smisla za nas.

Mislim da morate biti poprilično puno veći proizvođač kako biste opravdali potrošnju novaca, samim time opravdali i izloženost koju to stvara za veću prodaju auta.

To očito ima smisla za Mercedes, Renault, Hondu, ali nema smisla za McLaren s obzirom na količinu auta koju mi prodamo.“

– Zak Brown

2017. je Brown načeo temu McLarena kao proizvođača vlastitih motora ukoliko regulacije za 2021. učine taj proces jeftinijim i jednostavnijim.

Međutim, kako su se rasprave o promjeni širih F1 pravila razvijale, trenutni proizvođači motora su uspješno lobirali da se dizajni za V6 turbo-hibridne motore ne mijenjaju.

Kad su ga upitali je li bilo drugih opcija za McLaren, šef momčadi Andreas Seidl, koji je najviše i pokretao taj dogovor s Mercedesom, je rekao:

„Ne, nema nikakvih pridošlica na horizontu. Nije realistično da bi ijedan novi proizvođač motora ušao u ovaj sport. To je jednostavno previše novca koje morate uložiti.“

– Andreas Seidl

Po pitanju McLarena i izgradnje vlastitog motora, Seidl je rekao:

„To nikad nije ni bila tema. Da biste danas složili F1 motor, morate uložiti puno novca.

Trebate veliki budžet svake godine te biste trebali provesti puno vremena hvatajući ono što su drugi već započeli.

To nikad nije bila tema. Jako smo zadovoljni s dogovorom koji sad imamo s Mercedesom.“

– Andreas Seidl

Odgovor

16 komentara

  1. Bmw
    matej2018 Prikaži

    Neki dan mi je bas palo na pamet ta opcija s ferrariem… mislim probali su sve aktualne motore osim ferrarievog… jesu li ikad imali ferrariev motor u bolidu?? Zeko?? A u cestovnim njihovim automobilima je mercedes motor zar ne??



    2
    1

    1
  2. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    „U Formuli 1 morate gledati dugoročno, a ne na nekoliko utrka.”
    Pet godina kasnije bilo je svima jasnije. Što kaže RD, da li se zaj…?
    Da, znam, citirano se odnosi na Ferrari, ali…


    0
    0

    0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ovo su vjerojatno zadnji motori koji mirišu na benzin u F1 i koje ćemo gledati i slušati možda još desetljeće i onda adio!



    2
    2

    0
  4. Fernando Alonso
    r.u.m. Prikaži

    Kaže u F1 treba gledati dugoročno a on promjeni 3 dobavljača motora u 7 godina …



    9
    9

    0
  5. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ostalo kapa, majica, naljepnica, pa što da se baci….



    10
    10

    0
  6. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa Prikaži

    da su se držali dugoročnog razmišljanja sad bi imali konkurentne Hondine tvorničke motore.



    5
    1

    4
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Pouzdanost su manje vise rijesili, naravno ne na razinu Mercedesa i Ferrarija. Brzinom se mogu boriti samo protiv Renaulta za kojeg ja trenutno smatram da je svejedno jaci od Honde, ali ih muci ranije spomenuta pouzdanost. Ne vidim o kojoj se konkurentnosti radi. Red Bull nije u stanju boriti se za pobjede, a bodovno su bolji od prosle sezone zbog bolje pouzdanosti i Ferrarijevog neobjasnjivog pada. Rekao bih da se po performansama nisu puno poboljsali, ali svakako bolje j je biti prakticki tvornicka momcad sto zbog financija i sto zbog konkurencije.



      3
      2

      1
  7. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Ferrarijev motor u McLarenu = kapitulacija



    4
    4

    0
  8. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    dok Mercedes ne smatra kako njihova GT serija nije problem po tom pitanju.

    Mislim da je ovo pogreška. Dupla negacija.



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.