F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Leclerc: Bio sam uvjeren da će mi momčad vratiti prvo mjesto

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Charles Leclerc kaže da je imao potpunu vjeru u to da će mu Ferrari vratiti prvo mjesto nakon što je njegov momčadski kolega Sebastian Vettel preuzeo vodstvo utrke na startu VN Rusije.

Ferrari je uoči utrke imao dogovor da će Vettel u slučaju da prestigne Hamiltona i Leclerca uz pomoć zavjetrine vratiti poziciju svom mlađem kolegi.

Međutim, to se nije desilo. Vettel se odvojio od Leclerca, no Monegažanin tvrdi da je bio uvjeren da će ga momčad vratiti u vodstvo.

“Mislim da je situacija bila poprilično zeznuta. Bilo je teško nakon sigurnosnog automobila. Pokušao sam ostati što je bliže moguće, ali nakon dva ili tri kruga postalo je nemoguće pratiti Seba, pogotovo u prvom i drugom sektoru. Gume su se pregrijavale i nakon toga sam malo zaostajao,” rekao je Leclerc.

“Ali nakon toga, kao što sam i rekao na radiju, bio sam sto posto siguran da će ekipa odraditi taj posao, kao što je dogovoreno uoči utrke. To su i napravili tijekom pit-stopa.”

Nakon Leclercovih komentara, Ferrarijev šef Mattia Binotto je opovrgnuo da su uz pomoć pit-stopa vratili Leclerca na vodeću poziciju.

Leclerc ne misli da će ova situacija između njega i Vettela pokvariti njihove odnose.

“Mislim da se povjerenje ne mijenja. Moramo si vjerovati međusobno jer mislim da je u nekim situacijama važno za dobrobit ekipe da možete računati svog momčadskog kolegu.”

– Charles Leclerc

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Ferrari PhillSF Prikaži

    Po team radiju i nebi se baš reklo….



    6

    0
  2. Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

    Dakle, dogovor je dogovor. Leclerc se nije branio i odigrao je za tim. Isto je bilo i u Singapuru.

    U oba slučaja je upalilo za tim jer su kao tim preskočili Hamiltona. U oba slučaja tim je uništio utrku Leclercu jer mu nisu vratili poziciju.

    Ovdje je bilo dosta komentara, a i u članku prije od Vetme kako je “Seb bio brži i Lec se nije mogao približiti”.

    Kao da ne vidimo kakve probleme imaju vozači kad prate bolide. Pratio je Ham Leca u Monzi i uništio gume, pratio je Lec Bota jučer i morao se hladiti svaka dva kruga. U Singapuru je vozio 5s sporije od tempa i iza njega nije bilo ni naznake napada za pozicije.

    Do sada je konstatno brži od Vettela, na poleu mu je pobjegao 0.4 i misliti bilo što osim da bi Lec da je bio naprijed jučer .pobjegao Hamu još više je neutemeljeno.



    14

    25
    • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Vettel nije preskočio Hamiltona zbog Leclerca, već zbog boljeg starta. Zavjetrina mu je pomogla da prestigne Leclerca, a ne Hamiltona.



      23

      3
    • Cujes, bit brzi u kvalifikacijama ne znaci bit brzi i u utrci tako da nemoj misat te dvi stvari. Mali moze potegnit 1 krug ali da moze izmenađirat utrku kao vettel to ne virujen.
      Sta se tice prljavog zraka , tu mozemo govorit o 2,5 sekundi -na toj se udaljenosti moga komodno drzat ali nije pao je na skoro 5 sekundi zaostatka dok ga je Hamilton na tvrđim gumama pratio na 2-3 sekunde. Tu mi te price kako je zaostao jer je bio iza ne drze vodu. Ako bi i bio brzi to bi vjerojatno bilo zanemarivo u odnosu na Vettela i nebi prominilo nista. Mislim da je ono jucer kroz bokseve dobro izvedeno … leclerc je prosao naprijed , a vettel je imao 3-4 kruga novije gume te da se vettelu nije dogodio kvar najvjerojatnije bi imali borbu njih dvojice do kraja utrke ili bi makar ferrari ima 1,2. Mjenjenje pozicija na pocetku bi bilo samo gubljenje vromena dok je Ham jos blizu i fereri nije unistio ovu utrku leclercu (pozicija mu je vracena i ima je dobru sansu da je obrani) stvari su se jednostavno rasplele kako jesu.



      21

      2
      • Ferrari AMG Prikaži

        TifosiJopa

        Cujes, bit brzi u kvalifikacijama ne znaci bit brzi i u utrci tako da nemoj misat te dvi stvari. Mali moze potegnit 1 krug ali da moze izmenađirat utrku kao vettel to ne virujen.

        Ali da mali nije uzeo pole jucer da je bio npr. Iza Hamiltona i Vettela k**** bi oni mogli planirati onakvu taktiku, prema tome nemoj ti umanjivati vrijednost kvalifikacija :)



        7

        15
      • AMG … hahahahah , a di je to TifosiJopa i na koji način umanjiva vridnost Q ? možda rečenicom “….bit brzi u kvalifikacijama ne znaci bit brzi i u utrci…” dok je zapravo istina sasvim obrnuta tj brži u Q je brži i u trci zar ne AMG ? :) :) :) možda bi umisto ove taktike “odradili” taktiku da seb na startu prestigne lewisa ka šta je jučer i uradija ;) za razliku od nekih TifosiJopa je shvatija poantu kad CL priča o problemima sa praćenjem sebovog bolida jer slične ili iste probleme je treba imat i LH koji je svo vrime za CL zaostaja od 1,5 do 2 s , a charles nije moga zbog toga pratit seba . Q jesu važne ali katkad ne i presudne jer npr LH je u Q izvuka sve iz bolida , krenija sa P 2 i odma izgubija poziciju . je li mu P 2 nešto pomoga u prvom krugu ? u Q je važno ( ako se već ne može “dohvatit” P 1 ) bit šta bliže vrhu grida iz bar 2 razloga … 1. možda P1 lošije starta , “zaspe” šta s e znalo događat npr webberu , katkad kimiju pa bude prestignut i 2. kad si bliže vrhu startnog poredka manje su šanse da te neko “pokupi” jer na startu je največa gužva i svi se bore za ugrabit neku poziciju bliže vrhu pa su stoga šanse za krš veće šta si dalje od vrha . znam da nisam treba ovako ozbiljo “uzvratit” na tvok komentar ali ovo je namjenjeno svima …. samo je “adresirano” na tebe :) :) :)



        12

        0
  3. Ferrari 07drogo Prikaži

    Svaka cast na talentu i brzini i jako sam zadovoljan sta Ferrarijeva buducnost izgleda osigurano ali moje misljenje je da si na brzom putu da postanes veca placipi… od Hamiltona. Tek sii dosao, mlad si, brz ali i grijesis i pametnije bi bilo da sutis i vozis.
    Ne kazem da trebas jest govna ali dovoljno je sta se svi sprdaju sa Ferrarijem i njihovim odlukama a onda jos ti kmecis i iznosis prljavo rublje u javnost. To rijesi u privatnosti a ne odmah stav kao da si veci od Ferraria. Ti vozis za njih a ne oni za tebe!



    25

    1
  4. Mika Hakkinen luke990 Prikaži

    Pa i prepustila mu je, šta gnjavi…



    5

    0
  5. Tako je mali, samo rokaj… nedaj da od tebe naprave novog Rubensa ili massu. Tako je i Hamilton odmah pokazao da s njim nema sale.



    6

    9
  6. To sto ti osvojis pol poziciju ne znaci da si u trci brz. Odrali su te sva trojica juce!!!!



    8

    2
  7. Lando Norris Zola Prikaži

    Sta nije ono rekao da nece vise pricat nis na radiju i da ce smirit strasti? Hm vidim ide mu dobro



    15

    0