Vijesti

Vettel ne misli da je bilo propuštanja: Leclerc i ja smo se utrkivali

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 32 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Današnja utrka bila je jedna od onih u kojoj smo više akcije čuli preko team-radija nego na stazi. Odmah na početku Vettel je prošao Hamiltona, smjestio se u zavjetrinu Charlesa Leclerca i na kočenju za drugi zavoj prošao naprijed.

Međutim, uskoro je otkriveno kako je Ferrari imao plan da Leclerc pomogne Vettelu proći Hamiltona. Naravno, Vettel je to vidio iz perspektive da je Leclerca prošao bez dogovora, dok je mladi Monegažanin ovaj put bio puno mirniji u Singapuru, te je staloženo ekipi poručio da poštuje njihovu odluku što su ga stavili iza Vettela.

Nijemac je danas u prvom stintu deklasirao timskog kolegu i uzvratio mu za jučerašnji poraz u kvalifikacijama. Napravio je prednost veću od 5 sekundi, a tek je novom strateškom odlukom Ferrarija dvojac zamijenio mjesta nakon što je Vettel prekasno ušao na zamjenu guma. Sve to postalo je irelevantno kad je njegov Ferrari ostao bez MGU-K.

Novinari su bili zainteresirani za to kakav je bio dogovor unutar Ferrarija, te je li Leclerc propustio Vettela na startu ili ga je Vettel pretekao:

“Nisam siguran što se dogodilo jer mislim da smo imali dogovor. Razgovarao sam s Charlesom prije utrke i bilo je prilično jasno. Ne znam jesam li nešto propustio, ali sigurno ćemo o tome još razgovarati. Bilo kako bilo, težak dan jer smo htjeli imati 1-2 u cilju, a nismo uspjeli.”

– Sebastian Vettel

Na direktan upit novinara što je bilo dogovoreno prije utrke unutar Ferrarija, Vettel nije htio dati direktan odgovor:

“Ne želim to dijeliti s javnosti. Nije ništa strašno, ali ne želim stavljati ekipu potencijalno u nezgodnu poziciju zbog nečeg što bi netko nešto rekao tu i tamo. Ja sam bio treći, Charles je bio prvi i pričali smo o strategiji kako da prođem Lewisa. Imao sam dobar start i bilo je par opcija na stolu. Žao mi je, ali na neki način ne želim iznositi te stvari u medije.”

Umjesto taktiziranja i propuštanja, postavljeno mu je pitanje zašto se Vettel i Leclerc jednostavno nisu utrkivali:

“Pa jesmo, mislim da se jesmo utrkivali. To smo činili sve do mog zaustavljanja u boksu jer sam tad izgubio vodstvo i onda se bolid pokvario.”

Novinari su mu ukazali da je dobio titulu vozača dana po izboru gledatelja:

“Jesam li dobio anketu za vozača dana,” pitao je Vettel kroz šalu na što mu je odgovoreno da jest. “Dobro, bar nešto.”

Onda je nastavio ozbiljnim tonom:

“Teška godina je iza nas. Ponekad nisam mogao voziti bolid do krajnjih granica, otključati potencijal. Jučer je Charles bio brži, ali danas sam pronašao ritam, mislim da sam bio najbrži do zaustavljanja. Prema tome, ne mogu biti sretan, obavio sam samo pola posla.”

“Ne mislim da se radi o entuzijazmu zbog Singapura. Nisam prije bio manje entuzijastičan, ali je bilo loših i dobrih trenutaka. Međutim, bilo je pitanje kad će stvari sjesti na svoje mjesto, bilo da se radi o pobjedi ili o dobroj poziciji u utrci. Pozitivna strana svega je ta što je ovo prva utrka u kojoj smo imali bolji tempo od Mercedesa. Mislim da to vrijedi za prvi stint, vjerojatno i za drugi. To nije bio slučaj u Singapuru iako smo pobijedili tamo. Po čistoj brzini Mercedes je dosad imao prednost i to bi im ubuduće moglo pružati glavobolju.”

Iduća utrka vozi se za dva tjedna u Japanu.

Komentiraj

32 komentara

  1. odi u RB odmah sebu…ovi te sabotiraju.



    17

    10
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    A bar ste zabavni i zanimljivi za gledati. Napetost za naslove ne postoji, nek se kolju, pa tko živ izađe :D
    Nadam se da neće biti DNF-ova, kvarova i tih pizdarija.



    2

    0
  3. Ovo volim kod Seba! Iako je danas kriv Ferrari on ga i dalje brani! Kapa do poda



    10

    4
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Ma ovo je situacija gdje on i Leclerc trebaju izasrati ekipu kao nikad prije.



      8

      0
    • Seb je gospodin čovjek i stvarno brani ekipu bez obzira tko bio kriv.Izgubio je pristaše zbog par grešaka,te pristaše se okrenule Leclercu.Mali je mutikaša,vidi se mu po faci,kad nije po njegovom,odma se ufuri ko kokoš.Istina je došla na vidjelo,mnogima se sad to od vas neće svidjeti,ali mali će puknut ko kokica



      15

      3
  4. We believe Rueda. We believe Rueda!



    4

    1
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    https://www.f1puls.com/42630/hamilton-ferrari-kao-da-ide-na-mlazni-pogon/

    Lewis Hamiltone: Ferrari i dalje ide na “mlazni pogon”?

    :misli:

    Ovo danas je više bio mamlazni pogon…….



    11

    3
  6. Alfa Romeo
    Alfa707 Prikaži

    Mali(Čarls) je oživio Vetela i svaka mu čast prvo na tom pa onda na ostalom,a posebno na brzini ali previše je mekan “još”
    Po meni ovi iz ferrarija ga previše dadiljaju. Čovječe dobio si priliku kao niko u povijesti ferrarija da voziš tako mlad i ne iskusan pa poštuj to! Trenutno jesi brži od Seba ali pokušaj se kontrolirati,pokušaj nešto naučiti od njega
    Do skoro sam bio uvjeren da je Vettel svoje najbolje odvozio ali kako je Čarli sve bolje vozio sve više sam za žutog navijao da se vrati da se restarta. Sad mi izgleda da je.
    Ferrari je u super poziciji ali previše vrludaju,kemijaju. Bojim se da ako nastave upotrebljavat bezpotrebno momčadske odredbe(jer nekada su više no potrebne)zeznut će najviše sebe?
    Ferrari će sam pobijedit i iz utrke za pobjede izbacit sam sebe



    6

    4
  7. Ne iznosi prljavi ves u javnost iako bi lako mogao. Nadam se da ce Ferrari to cijeniti i zapamtiti. I dati pedalu strategu jer vec ne znam koliko godina ispadaju amateri, kao da su u F1 5 godina a ne 50…



    15

    3
  8. plan je bio da mu na startu Charles pomogne sa slipstreamom da prodje hamiltona i da u prvi zavoj udju sa 1,2. Ako vettel prodje Charlsa plan je bio da ga propusti.
    Karma.



    10

    4
    • Jel ti to rekao Binotto ili Rueda?



      1

      5
    • Točno tako. Oni koji misle da se Seb probio na prvo mjesto “svojim umijećem” neka se zapitaju kako to da Leclerc nije napravio ni najmanji obrembeni manevar.
      Imali su dogovor prije starta, Leclarc je obavio po dogovoru, a Seb se poslije pravio grbav. Baš me zanima kaj je bilo na ferrarijevom internom sastanku nakon utrke.



      6

      10
    • Ma kakav je to dogovor kad na stazi gdje se prvi redovno prolazi na startu on dobije obećanje da ako propusti da ga se prođe da će dobiti natrag poziciju. Pa to je za njega svakako win win dogovor. A i bez dogovora bi on davao slipstream ili njemu ili Lewisu i izgubio poziciju, a možda i dvije.

      Brži vozač u istom timu se propušta, nema smisla na prvom zavoju zeznut utrku. Uostalom da je Leclerc imao bolji tempo Seb bi ga pustio kao što je i rekao. Ludost je propuštati vozača s lošijim paceom samo zato jer je imao bolju startnu poziciju.



      3

      1
  9. Leclercu ocito ovakav profil bolida bolje lezi . To je razlog sto je on brzi u jednom krugu. No vjerujem da Seb bolje srzi tempo u utrci i da je u pretjecanju daleko bolji. Jos da mu bolid bude kakav bi zelio, to bi bio vrh.
    Mali je prepotentan i dosadan sa stalnim prigovotima,. Zato sa,m na pocetku sezone napisao da se za ovu godinu mora odrediti tko je prvi vozac. Ovako ne ide. Go Seb.



    11

    10
  10. Ferrari
    Dean13 Prikaži

    Dali je Ferrari Hrvatska ekipa??? Čisto pitam jer se nezna tko pije, a tko plaća :D



    5

    0
  11. danas je seb zaplakao jer se osjećao kao popišano ulično pseto, a ne vjeran i poseban vozač ferrarija koji je zadnjih godina davao šanse ferrariju za postolja.
    ova današnja imbecilija od strane ferrarija i klempe binotta te najplačenijeg idiota na svijetu ruede je nešto toliko odvratno i suspektno da vjerujem da su se ta 2 miša, beskorisna do boli sa jednakom takvom inteligencijom koja nikad takva nije bila poznata u ferrariju, već suprotno čak namjerno izvršili diverziju i telemetrijski ugasili pojedinu komponentu da bi simulirali kvar jer pazi ti to “onaj majmun seb neće slušati naše naredbe”./ jasno je da je ovo teorija zavjere, ali nakon ovog danas vrlo sam sklon tom zaključku.
    gledajući današnju Italiju, u kojoj sam živio nekoliko godina vidim jednaku tendenciju u svemu. feminizirano sterilni muškarci skloni predaji i ispodstolnim izdajničkim radnjama koja je samo odraz ideologije koju ova dvojica unose u veliki tim, ferrari ovoj obojici mora uručiti otkaz još danas, sebu se ispričati (iako seb nema više što raditi sa ferrarijem) a lecvilexu baciti dresuru ili mu dati nogu još ovaj tjedan jer ovo danas generalno šteti fiatu,arapima, pa čak i cijeloj Italiji a sve zbog razmaženog klinca koji ima potencijala, ali isto tako može biti i naglo izgubljena karijera.
    lecvilex mi je samo jedan u nizu “talentiranih” koji stalno nadolaze a jednako je vrijedan hype za njim kao i ono prema G4, pa uskoro G5, pa još skorije G6,G7….



    7

    7
    • Upravo je tako kako kažeš. Uvijek cijenim korektnost kod ljudi, ovaj mali pretjeruje sa zavijanjem. Po prvi put u gotovo 40 godina odanosti crvenoj boji mi je bilo drago što je završilo ovakvim antiklimaksom. On nije ozbiljno zaprijetio Botasu, vjerujem da ne bi niti Maxu, u Singapuru je sam kriv što nije stekao dovoljno prednosti, a niti pretjecanje vozaća koji nisu bili u konkurenciji mu nije išlo. On ima problem sa pretjecanjem.



      2

      2
  12. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Vettel danas definitivno brži od 2 Ferrarija. Ono kukanje Leclerca 5 krugova da ga se pusti naprijed je smješno. Tak ni Hamilton ne kuka. Ali ne znamo kakve su dogovore imali, možemo samo nagađati da je dogovor bio samo da Vettel pređe Hamiltona i da bude drugi bez obzira što se dogodi. Naravno sve pada u vodu jer Vettel nije završio ali mi se čini da se Leclerc pretvara u kukatelja. Ne sviđaju mi se takvi vozači. Navijam za Ferrari, ne samo za Vettela i ovo ponašanje Leclerca mi ne leži nikako. Bojim se da se Ferrari polako okreće Leclercu. A u takvoj ekipi mislim da Vettel nema što tražiti. Do kraja sezone želim samo da se Seb i Leclerc ne zamrze. Jer takva atmosfera nije dobra. To je Mercedes imao 2016., ali su imali sreće pa su si mogli izbijati bodove bez posljedica jer su RB i Ferrari bili daleko slabiji. FORZA!!



    7

    4
    • 90% vozača kuka…
      Alonso, Vettel, Hamilton – legende, a svi poznati po plaču i suzama. Vetel je malo smanjio kuknjavu jer se gotovo predao depresiji, a Hamilton je i dan danas najveći pljačljivac poslije Alonsa.



      2

      1
  13. Mene ne zanima što je fer, mene ne zanima tko je tko. Meni je jedino bitno da je ferrari 1-2 na svakoj utrci do kraja mojega života. Dakle treba staviti šefa sa mudima. Vozač koji ne posluša momčadsku odredbu neće voziti na idućoj utrci.
    Zabrana racinga, te u sovjetskom duhu sve kreće od velikog vođe za boljitak naroda i partije.



    1

    0
  14. Lewis Hamilton
    F1FanCro Prikaži

    Singapur
    Seb: Nitko nije iznad Ferrarija
    Komentari: Too bravo Seb reci tom umišljenom klincu!

    Rusija
    Fer: Seb pusti Leca
    Seb: ne znam zašto, mi smo se utrkivali, nije mi dovoljno blizu.
    Komentari: Too bravo Seb pokaži tom klincu!



    7

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni