Hamilton: Ferrari kao da ide na “mlazni pogon”

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hamilton: Ferrari kao da ide na “mlazni pogon”

Ante Vetma

Lewis Hamilton je brzinu Ferraija na pravcima usporedio s “mlaznim avionom”, nakon što se još jednom uspio ugurati između dva Ferrarija.

Charles Leclerc je danas u Q3 ponovo zablistao i deklasirao Sebastiana Vettela, dok je Lewis Hamilton ponovo bio manje od desetinke brže od Vettela što ga je plasiralo u prvi startni red. Međutim, Lewisa muči što Mercedes nema odgovora na Ferrarijevu kvalifikacijsku brzinu.

“Oni odu na potpuno drugi nivo. Sjećate se kako ste spominjali Mercedesov party mode? Ovo je onda mlazni pogon, potpuno nova razina!”

“Bilo kako bilo, dao sam sve od sebe na kraju. Ekipa je napravila sjajan posao da nas poguraju naprijed. Drago mi je da se sve posložilo. Nisam očekivao da ću biti u prvom startnom redu, tako da sam svejedno zadovoljan.”

Hamilton se nada da će im drukčija strategija pomoći sutra u utrci:

“Znali smo da oni imaju dobru maksimalnu brzinu, a mi smo morali nešto pokušati. Na prošlih par utrka smo bili sporiji pa smo imali sreće što možemo odabrati drukčiju strategiju.”

“Ekipa je odradila sjajan posao da nas postave u ovu poziciju. Bit će teško jer Ferrari ima i dobre startove.”

“Pokušat ću biti u zavjetrini Charlesu, ali će biti teško jer znamo da oni dobro startaju.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9379 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3767 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

38 komentara

  1. Ayrton Senna madgalico Prikaži

    Eto Vettelu nije ni to pomoglo kad je Hamilton u Hammertime mode-u!!! Heheh



    20

    25
  2. Možda Leclekrov da,ali Vettelov sigurno ne



    12

    23
  3. Vjerojatno je u početak sezone Ferrari namjerno loše krenuo samo da ne mora slušati svaki vikend ovakve Lewisove izjave.



    20

    26
  4. Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

    “Charles Leclerc je danas u Q3 ponovo zablistao i deklasirao Sebastiana Vettela” – Lijepo zboriš Ante.

    “ponovo zablistao i deklasirao”, refresh, da još je gore ;)



    16

    9
  5. Kimi Raikkonen Das Problem vw Prikaži

    Čuj to mlazni pogon!?A na koji vi pogon idete zadnjih 6 godina?Znači samo vi smijete bit prvi,pokrij se i šuti te priznaj da i nakon toliko godina(napokon)i crveni mogu biti bolji od vas.Od tebe se očekuje da voziš(što odlično radiš)a ne da kmečiš,osiguro si naslov pa sad malo frfljaš.Šuti i vozi.



    29

    16
    • Lewis Hamilton F1FanCro Prikaži

      Pa jesu na mlazni pogon, do jučer je Merc bio na mlazni pogon i to nitko nije osporavao.

      Ne sjećam se da je Seb pričao mi smo brži ,ali ja jako loše vozim. Pričao je o party modeu, o dominaciji, o dosadi i sl.

      Sad je Merc primoran tražiti šansu u strategiji da pokuša pobijediti Ferrari.

      Jedno je sigurno, a to je da je ovakav raspored i za mene kao navijača LH odlčno osvježenje.



      18

      9
    • Mercedes Serviser Donator Prikaži

      Joj negdje ga nebreš smislit,kad ti stalno kmeči.Rekao šta je i kako je.A što kažeš da je gotovo,da je osigurao naslov.Nebi on tiskao tu Mečku da se ugura između da je za njega gotovo



      8

      2
  6. Kimi Raikkonen Michael Schumacher Prikaži

    Oni koji su gledali sky sport znaju o čemu Hamilton priča. Naime bila je usporedna snimka Leklera i Verstappena u tome trenutku i od startne crte do prvog bannera od Pirellija koji ide preko staze Ferrari je pobjegao za više od 50 metara. Jasno je svima da Ferrari nešto radi s baterijom jer imaju barutana ubrzanja, krajnja brzina nije problem. I treba malo spustiti loptu na zemlju Mercedes nije ništa još osigurao kao niti Hamilton. Meci je potreban još jedan i pol vikend dobar da budu 1,2 i da na drugom osvoje barem drugo mjesto da im Verstappen bude prvi i tek onda možemo pričati da je Mercedes i Hamilton miran. Ovo sve je trenutno vrlo alarmantno za Mercedes i mole boga da sutra što bolje prođe po njih jer im je Suzuka slamka spasa ako se ovako nastavi i nadogradnje koje tamo dolaze.



    12

    9
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Slažem se za ovo na Skyu, stvarno na svakoj ravnici Ferrari odelti svima i to značajno. No što se tiče ostalog ne bi rekao.
      Realno miran je Ham ako ne bude nekih DNFova.
      Leclerc kasni 96 bodova za Hamom, a ima još sve skupa 150 bodova do kraja sezone (6×25), dakle Ham da bude svaku utrku do kraja sezone 5. to mu je 6×10 = 60 bodova i mali to više ne može stići.
      A da ne govorimo da teško da će mali vezati sve pobjede do kraja sezone, a još teže da će Ham biti samo 5.svaki put.



      23

      1
    • Možda im naš mate rimac isporučuje baterije?



      20

      1
    • Gledo sam, Ferrari tu baš odleti. Ali mislim titula je u Mercedovim i Hamiltonovim džepovima, mislim da će svakako još koju utrku dobiti, a i Ferrari i Mercedes su već prebacili fokus na iduću godinu.



      4

      0
    • Svi komentiraju ravnice, ubrzanje i krajnju brzinu Ferrarija, a nitko se ne uhvati kako na zavojima gube tu prednost. Eto sad su nadogradnjama uspjeli manji izgubit na zavojima nego što dobiju na ravnici, a u provm dijelu sezone nisu uspijevali. Pa hvala Bogu da imaju veću brzinu od ostalih kad se upravo na tome temelji njihov koncept bolida,..

      Mislim da je sasvim logično da kad napraviš bolid sa puno manje downforcea i fokusiraš se na brzinu, rezultat bude veća brzina na pravcu od konkurencije, inače koncept nema smisla, zar ne?



      10

      2
      • lukarak Donator Prikaži

        Da se radi o downforceu onda ne bi odletili na pocetku ravnice. A i tamo imaju bolje performanse i cim izadju iz zavpoa, pri maloj brzini, imaju bolji kick i zato se tu radi o PU, a ne samo o downforceu.



        11

        1
      • Ma naravno da nije samo downforce, imaju najjači motor na gridu. A ovo za ubrzanje uspijevaju napraviti samo nakon sporog kruga, nisam siguran zbog čega, ali vjerojatno je i to dio filozofije, da u kvalama budu najbrži s tim max krugom, a onda su utrci imaju brzi start nakon kojeg samo drže prednost jer imaju veliku brzinu na ravnici gdje je najlakše pretjecat zbog DRS-a. Ista filozofija je za SC, prethodi spori krug, nakon što ode, Ferrari koji je prvi ima najbrži start i opet se odvaja. Točno to se vidjelo u Singapuru, a ovaj dio s brzinom na ravnici u Monzi.

        Prvi dio sezone je bio loš jer nisu uspijevali ostvarivati željeno u kvalifikacijama, previše su gubili na zavojima, a kad nisi na prvom mjestu, onda ti taj koncept bolida toliko ne pridonosi koliko bi trebao. Uz to sve mislim da sad bolje shvaćaju gume i da je upravo to ono što ih je vratilo u igru.


        0

        0
  7. Mick Schumacher Multi 21 Prikaži

    Sad znaš kako je svima ostalima bilo 4-5 godina.



    7

    6
  8. Forza Ferrari. Charles jebi im majku majčinu????



    5

    27
  9. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Sve je i dalje pod kontrolom Mercedesa koji ovakvim kvalifikacijama samo vježbaju strategiju ” kako pokušati pobjediti u utrci i na kraju sezone kada i nemaš najbrži bolid u qvalama”!?
    Ako im kojim slučajem zatreba bodovno “brzine” pred kraj zezone vjerujte da ćete čitati izjave od Hama i Tota..naši momci su preko noći pronašli par stotinki, AMEJZING AND TENK JU



    5

    5
  10. Ferrari nelinjo Prikaži

    4 pole za redom! Aferim! ?



    1

    0
  11. Kad si ti moj Hamsticu imao party modove i sva pusta lazna testirajćnja sa Pirrelijem i kad vam nitko nije bio ni blizu onda je to bilo veliko umjece tvoje voznje…
    Sad kad te “mali” praši, e onda Ferrari ima 4 baterije i ilegalan bolid…
    Fuj… Gadis mi se koliko si egocentrican…
    Smatram te jednim od najvecih vozaca ali si u suštini smeče od čovjeka…



    13

    9
  12. F1puls ivanh Prikaži

    Sve više žalim za Austrijom i Bahreinom…..?



    5

    0
  13. Alpine Alpine Prikaži

    Dvije stvari me trenutno najviše zanimaju u f1:
    Prvo, da li je Ferrari bolji u nastavku sezone jer je Mercedes jednostavno prestao sa razvojem za ovu godinu, ili su, jednostavno bili bolji u razvoju što bi naravno bilo bolje za Ferrari, a ne tako dobro za Mercedes. No te odgovore ćemo najvjerovatnije dobiti tek na početku slijedeće godine kada vidimo tko će bolje krenuti u novu sezonu.
    Drugo, stvarno bih volio vidjeti Hamiltona i Leclerca negdje u istom automobilu, pa da vidimo koji je brži, i da li je koji brži, ali je veliko pitanje da li ćemo to ikada vidjeti.



    4

    0
  14. Ajde da to kaze Max ili netko iz McLarena ali onaj koji tako odlazio drugima godinama radi Pu prica o tome. Razumijem ja da bi svatko od njih najradije 5 godina pobjedivao i da nitko drugi kraj njih neosvoji nista ali ovo mi je malo ili l licemjerno ili pokusaj opravdanja za rezultate. Vidimo mi da mozes ti s vremenom biti oko Vettela pa i ispred na zadnje 4 kvale. Stoga taj Ferrari na mlazni pogon nije tako neuktrotiv a pogotovo u utrci gdje su blazi prema gumama i,nadoknaduju izgubljeno kroz zavoje. Bio bi i Mercedes na mlazni pogon da je utrka u spa trajala jos jedan krug ili da te Vettel nije stopao. Bio bi Mercedes i u monzi na mlazni pogon da je Lewis dobio strategiju od Bottasa. Bio bi Mercedes na mlazni pogon u singapuru da su obavili zaustavljanje u 18 krugu. Nije tako bas to kako Lewis prica , jer je Leclerc napravio razliku u zadnjih 4 kvalifikacija a u utrci sam ja vidio Mercedes koji im je uglavnom visio za vratom. Ocito se tesko naviknuti da netko moze biti brzi od njih. Imali au auto kojeg na ravnom nije nitko mogao proci godinama i sada kada se malo kolo srece okrenulo onda drugi idu na mlazni pogon. Nevolim takve izjave jer tako mogu Vettel i Leclerc pricati kako Mercedes ide kao po tracnicama. Nije u redu jer na taj nacin umanjujes rezultat vozaca. Ferrari u kvalama briljira zasad no u utrci to nije ni iz bliza tako.



    10

    3
    • Stvar je jednostavna… Hamsta samo zeli umanjiti vozacke sposobnosti Leclerca, a na taj nacin automatski trazi alibi za sebe…
      Covjek je jednostavno egocentrican lik koji nema postovanja prema kolegama…

      Nakon utrke u Singapuru je skoro izljubio Vettela zbog pobjede, ocito vidi jaku kokurenciju u Leclercu pa je vec poceo sa i igricama za iducu sezonu…

      Hamsta, budi pravi sportas, stisni ruku “malcu” i priznaj mu da je vraški brz…



      8

      5
  15. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Ne kužim šta se sad žališ.. Stalno si pričao kako ti fali konkurencije i kako bi htio da se Ferrari i RedBull probude i ubrzaju.. Pa evo dobio si sad to i opet ti ne paše.. Šuti i vozi i pokaži sad što znaš..



    6

    2
  16. Nigel Mansell pero Prikaži

    kaj ovi izmišljajui posebno za kimija kazne?
    Krenuo je rajijwe stao izgubio 5- 6 mjesta i dobio kazni drive trought
    To znači kada svako nekoga nepropisno pretekne i varti mui poziciju
    Još mora dobiti drive trouhht
    TOTALNA GLUPOST


    0

    0