F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Plan za obrnuti grid je „izlika“ za loše odluke za 2021. – Hamilton

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton je zabrinut kako je istraživanje eksperimenata od strane Formule 1 poput utrka s obrnutim gridom samo „izlika za to što ne obavljaju dovoljno dobar posao“ s nadolazećim pravilima za 2021.

Ljudi odgovorni za novi pravilnik razmišljaju o testiranju kvalifikacijske utrke subotom na nekoliko Velikih Nagrada iduće sezone. Na njima bi grid bio postavljen obrnuto od trenutnog ukupnog poretka vozača, a pozicije na kojima bi vozači završili utrku bi bile pozicije s kojih kreću na nedjeljnoj glavnoj utrci.

To je dovelo do kritika od strane nekih vozača, iako nije jasno je li njihova opozicija vezana za specifičnu ideju koju F1 pokušava razviti ili općeniti koncept obrnutog grida.

Hamilton je bio jedan od kritičara pravilnika za 2021. ranije ove godine, prije nego što su vozači pozvani da sudjeluju na sastancima oko novog pravilnika kako bi ih pokušali informirati oko nekih odluka.

Međutim, peterostruki svjetski prvak je rekao uoči VN Rusije:

„Tad je postojala zabrinutost i još uvijek vlada ista zabrinutost.

Činjenica da pokušavaju obrnuti gridove i sve to mi se čini kao izlika za to što ne obavljaju dovoljno dobar posao u procesu donošenja odluka.

Zašto čine bolide težima? Nema razloga za to, nije sigurnije, nije bolje za utrkivanje.

Moj položaj je i dalje isti. I dalje sam zabrinut. I mislim da se to neće promijeniti s obzirom na ono čemu sam svjedočio na sastanku.“

– Lewis Hamilton

Hamilton i njegovi kolege vozači su se ujedinili oko toga što žele od prvenstva u budućnosti.

To je uključilo predstavnike iz Udruženja vozača Formule 1, koje ima stopostotno članstvo na gridu, na posljednjim sastancima oko novih pravila.

Međutim, Hamilton ne vjeruje kako je to bilo jako efektivno.

Dio F1 promjena za 2021. uključuje intenzivno istraživanje i razvoj kako bi se pokušalo napraviti da se bolidi lakše, kako bi se poboljšalo utrkivanje.

Na pitanje portala Motorsport ima li smisla da F1 razmišlja o promjenama poput obrnutog grida iduće godine ako su uvjereni da će veće promjene za 2021. biti učinkovite, Hamilton je rekao:

„Promjene koje su donijeli posljednjih godina nisu bile pretjerano učinkovite, tako da vjerojatno nisu uvjereni ni u što za vrijeme procesa donošenja odluka.

Ne znam, to nije lagan posao. Puno je ljudi uključeno u taj proces donošenja odluka.

Mi vozači pokušavamo imati veći utjecaj i veću ulogu u [u tome da im] pomognemo donijeti bolje odluke, ali čini se da nismo napravili nekakvu razliku.“

– Lewis Hamilton

Iduća generacija F1 bolida će vjerojatno povisiti trenutni limit težine od 743kg zbog standardiziranih dijelova koji se uvode te 18-inčnih guma.

Hamilton je rekao kako će pokušati „ostati optimističan“ da će te odluke za 2021. biti dobre, ali je za povećanje kilaže bolida priznao: „Ne razumijem smisao toga.“

„I ići ćemo sporije također. Zašto bi F1 htjela ići sporije? Mi bismo se trebali micati naprijed s tehnologijom i inovacijama, trebali bismo biti brži.

Idemo na lošije gume, teže bolide, tromije… ali kad pričate s tim ljudima oni jednostavno ne razumiju.

Većinom nitko od njih se nikad nije utrkivao ili bio u bolidu Formule 1. Ali to je tako [uvijek] bilo.“

– Lewis Hamilton

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
142 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Moj Hamiltonu uzalud trošiš riječi u razgovoru sa administrativnim piskaralima. To ti je isto kao da se svađaš sa suncem ništa ne ćeš postići a uvijek izađeš iz tih polemika opečen. Znam to iz iskustva.
    Glupani će napraviti što glupani misle da je bolje a to što 99% tih ljudi ne razumije srž šta je to F1 njih to ne interesira jer oni su uvijek u pravu.
    Takve stvari se dešavaju i dešavati će se dokle god se te odluke daju u ruke ljudima koji nemaju apsolutno nikakav doticaj sa utrkivanjem u bilo kakvom obliku. Ista stvar kao i sa suđenjem gdje odlike donose ljudi koji nisu proveli ni minute za volanom F1 bolida.
    #STRUKA PRIJE SVEGA



    13

    2
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Ham, smisao toga je da Mercedes ne potroši milijardu dolara samo za naplatke guma ili prednje krilo, ili podnicu.
    To što će bolidi biti lošiji neće. Samo Mercedes neće imati mogućnost novcem napraviti prednost od 1 sekunde po krugu nad slijedećom ekipom. To isto vrijedi za sve bogate ekipe.



    7

    17
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      A ti si teški optimista ako misliš da Ferrari, MB i RB neće moći trošiti više od ostalih, uostalom i da ne mogu trošiti više opet će biti najbolji. U F2 svi imaju isti budget, ali su redovito iste ekipe pri vrhu, nije sve do love, najbolje ekipe imaju najbolje ljude i to ih gura naprijed.
      Da je sve do love Toyota bi uspjela u F1 i Honda se ne bi ovoliko mučila sa razvojem motora.



      7

      1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Evo šta se sada radi, prije nego se uvede ograničen budžet. Unaprijeđuje se infrastruktura. Prave se novi siumlatori, i td. Pa i kad bude neko iz sredine imao isti budžet kao top timovi, ovi će imati bolje alate i bolje ljude. A tu su još stvari koje će biti isključene iz ograničenja…



        1

        0
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Salary cap funkcionira u NBA jer su place iglavni faktor uspjeha neke momčadi. I taj trošak je sasvim jasno izmjeriv.


        0

        0
  3. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Bravo Ham sve što si rekao stoji.
    Liberty i FIA su komotno mogli dati vozačima da kažu koje promjene bi htjeli i onda sve ostalo graditi oko toga, a oni su išli obratno, napravili su pormjene i onda kad je sve već odlučeno više-manje su pozvali vozače da sudjeluju.



    3

    3