F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sainz: Hülkenberg vjerojatno žali zbog poteza u prvom krugu

Jelena Benger

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenov Carlos Sainz vjeruje kako Nico Hülkenberg žali zbog njihovog incidenta u prvom zavoju na VN Singapura, koji je obojicu prisilio na rani odlazak u boks te im uskratio mogućnost dobre berbe bodova.

I Sainz i Hülkenberg su zadržali svoje pozicije u prvih nekoliko zavoja, a Sainz je čak pokušao napasti Albona u Red Bullu. I dok je pokušavao proći Albona, na njega je naletio Ranaultov Hülkenberg, koji je u zavoj 5 ušao s unutarnje strane.

Nakon incidenta je Sainz ostao prazne gume i s dosta oštećenom podnicom, a Hülkenberg je također morao u boks po nove gume.

Hülkenberg je na kraju izborio devetu poziciju i par bodova, a Sainz se probio do 12. pozicije nakon što je zaostajao za cijeli krug.

„Mislio sam prestići Albona, pa mi Nico nije bio na radaru.“

„Imao sam dobar start, Albon je branio unutarnju stranu, a ja sam išao s vanjske. Zatim sam želio zatvoriti vrata, što je značilo da moram zakočiti, a Nico je valjda mislio da je to prilika.“

„Bio je to oportunistički i ambiciozni potez, poslije utrke je došao do mene i ispričao se! Šteta, jer smo mogli završiti sedmi i osmi i sad mu je vjerojatno žao.“

– Carlos Sainz jr.

Hülkenberg je objasnio što se dogodilo iz njegove perspektive:

„Napadao sam ga, međutim, bilo je micanja lijevo-desno, on je bio slijeva i spremao se na izlazak iz 5. zavoja, a ja sam išao po unutarnjoj strani. Bio sam uz njega, a onda sam vidio da je prilično agresivno skrenuo i nije mi ostavio prostora, pa sam odlučio popustiti.“

„Zašao sam na pasicu i više nisam mogao izbjeći dodir kotača o kotač. Probušila mi se guma i zadobio sam oštećenja na bolidu.“

– Nico Hülkenberg

Španjolca je ovaj incident koštao sedmog mjesta, koje je nakraju naslijedio njegov momčadski kolega Lando Norris.

„Iskreno, s tempom, koji smo imali cijelog vikenda i s tempom, koji sam imao s oštećenim bolidom, sedma pozicija bi bila mačji kašalj.“

„Bilo je tako lako danas uzeti to mjesto i razočaravajuće je što se zbog incidenta nismo ni borili za to.“

„Nico je odličan vozač, dobar čovjek i ne ću se iživljavati na njemu, ali obojica znamo da samo u rukama držali sedmo i osmo mjesto.“

Carlos Sainz jr.

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Mclaren AlkY Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    McLaren po ko zna koji put 4ti najbrzi bolid i po ko zna koji put ima nesrecu da lagano ne uzme 7-8 mjesto.



    3

    1
  2. Renault Alpine Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Šteta, i McLaren i Renault mogli su uzeti bez problema od 7 – 10 mjesta.



    2

    0
    • Honda Alonso1983 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Da mogli, mogli su to na ohoho utrka izvesti no nerijetko sudarima ili kvarovima su upropastili sami svoje utrke. Sto se tice pouzdanosti Renault mora jos jako puno napredovati jer ocito da su tu jos uvijek bolje od proslih godina.


      0

      1