Izdvojeno

Dok se priča o Hulkenbergu i Alfi – Binotto pružio javnu podršku Giovinazziju

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto je javno izrazio “podršku Ferrarija” prema Antoniju Giovinazziju, nakon što je Haas potvrdio da će zadržati Romaina Grosjeana za iduću sezonu.

Ostankom Grosjeana propala je naizglednija prilika za Nicu Hulkenberga, te je Nijemac sad potencijalna opcija za Alfu koja još nije potvrdila tko će biti timski kolega Kimiju Raikkonenu.

Giovinazzi je ove sezone dva puta osvajao bodove, a najbolji rezultat karijere mu je 9. mjesto na nedavnoj utrci u Italiji. Tjedan dana ranije se razbio u pretposljednjem krugu dok je bio također na 9. mjestu.

“Greška u Belgiji ga je koštala, ali tada je bio u bodovima. U Monzi je također ušao u top 10.”

“Antonio je sve bolji, ali mu treba podrška kakvu zaslužuje. Trenutno mislim da mu fali mirnoće pa je u redu da osjeti kako ima podršku Ferrarija. On je ipak jedan od naših vozača.”

“Ispred njega su važne utrke u kojima može potvrditi svoj rast. To nije test nego prilika da dokaže ono što je već pokazao u prošlim utrkama.”

Giovinazzi je prije dolaska u Alfu bio Ferrarijev testni vozač, a 2017. godine je mijenjao Pascala Wehrleina u Sauberu.

“Ove sezone još nije imao priliku pokazati svoj puni potencijal, ali treba uzeti par stvari u obzir. Najprije, i najvažnije – dvije godine nije bio aktivan na stazi.”

“Vidjeli smo sad kako se drastično popravio u kvalifikacijama i došao vrlo blizu Kimiju. U utrci još malo plaća cijenu tog pauziranja, pogotovo u borbama s drugim vozačima.”

“Mislim da se taj nedostatak sigurnosti može povezati s dvije godine pauziranja, ali ono što vrijedi primijetiti jest pozitivan trend.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Robert Kubica
    Mr0410 Donator Prikaži

    Binotto ima vaznijih briga od alfe i njihovog 2. Vozaca.



    13

    1
  2. mislim da hulkenberga ne žele u alfi da ne bi “pomeja” kimija ka šta je radija sa perezom u FI ili sada sa ricciardom u renaultu . srića lewisa ili maxa šta u mercedesu ili RB ne žele vidit klasu NH jer da ga angažiraju vidili bi i LH i MV “čija majka crnu vunu prede” . ovaj komentar je unaprid osuđen na “propast” ali jbga … nisam moga odolit …..



    23

    11
  3. I horner je davao podršku gaslyu pa je ovaj dobio prekomandu



    16

    0
  4. Uff, stvarno bih volio vidjeti Hulka u Alfi. Kimi tjera taj bolid jako dobro i stvarno bi bilo odlicno vidjeti njihov medjusobni dvoboj, a i s konstruktorske strane mislim da bi se mogli uzdic.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni