Izdvojeno

Pirelli za iduću godinu koristi tajne procedure pri testiranju guma

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pirelli koristi “tajne procedure testiranja” u svojim postrojenjima u Milanu kako bi gume iduće sezone imale širi radni opseg.

Neke momčadi su ove godine prigovarale na uski radni opseg, s čime se Pirelli složio. Razvoj guma za 2020. već je u odmakloj fazi, ali ključni problem i dalje ostaje mogućnost funkcioniranja pri različitim temperaturama.

Pirellijev Mario Isola:

“Za iduću godinu redizajniramo konstrukciju kako bismo promijenili otisak gume, a sve zbog reduciranja pregrijavanja.”

“Osim toga – dizajniramo nove komponente s novim sastojcima i otkrivamo novi smjer kako bismo proširili radni opseg.”

“Radili smo neke testove u tvornici kako bismo shvatili kako identificirati i točno izmjeriti radni opseg jer na njega inače utječe puno drugih elemenata.”

“Ista komponenta istih guma neće jednako reagirati na dva različita bolida jer na to utječe puno parametara. Zato moramo razviti naš test kojeg možemo kasnije ponavljati. To nam daje mogućnost usporedbe komponenti i shvaćanja idemo li u pravom smjeru.”

“To nije jednostavno. Lako je za objasniti, ali našim kolegama nije nimalo lako.”

Isola nije htio otkriti nikakve detalje o tom testiranju:

“Pokušavate doći do povjerljivih informacija koje zaista ne mogu otkriti. Ovo je važan pothvat i rezultat marljivog rada naših ljudi. Htjeli bismo to zaštititi bez da dajemo informacije našim konkurentima.”

“Međutim, radi se o novom sistemu, novom procesu. To je način za pronalazak nove metodologije.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Moguće da bude funkcionirao i ovakav koncept kakav ima Ferrari u ovom slučaju. :-D



    1

    0
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ne smiju nikom reci sem mercedesu! :)



    18

    1
  3. Robert Kubica
    Mr0410 Donator Prikaži

    Imam osjecaj da gume za 2020 budu ‘tresla se brda, rodio se mis’. Velike najave, revolucije a na kraju nista spektakularno, isto ko i sada. Nadam se da sam u krivu.



    13

    0
  4. Sergio Perez 11
    LedeniSplicanin Prikaži

    Previse si ovi daju na vaznosti. Gadljivo je da su toliko relevantan faktor iz sezone u sezonu, jednom svojom promjenom oni mogu nulirat posa stotina pa i tisuca ljudi koji rade na bolidu. Znan da nema neken sanse ali nadan se da ce neki drugi gumar zamjenit ovaj omrazeni pirelli, jer brate, toliko mi se gade da bi na svoje auto radije stavija sava gume nego ista njihovo.



    7

    0
  5. Merc vam bude rekao kako ih napraviti…



    6

    1
  6. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Da nije u tajnim postrojenjima u Brackleyu i Brixworthu?



    7

    1
  7. Jednostavno nek ostave isti princip guma pa nek sve F1 momčadi znaju što ih čeka (ne samo Mercedes), a ne da Ferrari napravi nelogičan koncept bolida koji bi vjerojatno i funkcionirao na prošlogodišnjim gumama, ali eto taman Pirelli napravi gume s tanjom gaznom površinom što nikako ne paše niskom downforceu…



    1

    0
  8. Toliko tajne da vise nece objavljivati u medijima da su dali mercedesu privatni test i da Isola osobno saslusa Hamiltona kad i Roscoe izjavi da mu ne pasu gume



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni