F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli za iduću godinu koristi tajne procedure pri testiranju guma

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pirelli koristi “tajne procedure testiranja” u svojim postrojenjima u Milanu kako bi gume iduće sezone imale širi radni opseg.

Neke momčadi su ove godine prigovarale na uski radni opseg, s čime se Pirelli složio. Razvoj guma za 2020. već je u odmakloj fazi, ali ključni problem i dalje ostaje mogućnost funkcioniranja pri različitim temperaturama.

Pirellijev Mario Isola:

“Za iduću godinu redizajniramo konstrukciju kako bismo promijenili otisak gume, a sve zbog reduciranja pregrijavanja.”

“Osim toga – dizajniramo nove komponente s novim sastojcima i otkrivamo novi smjer kako bismo proširili radni opseg.”

“Radili smo neke testove u tvornici kako bismo shvatili kako identificirati i točno izmjeriti radni opseg jer na njega inače utječe puno drugih elemenata.”

“Ista komponenta istih guma neće jednako reagirati na dva različita bolida jer na to utječe puno parametara. Zato moramo razviti naš test kojeg možemo kasnije ponavljati. To nam daje mogućnost usporedbe komponenti i shvaćanja idemo li u pravom smjeru.”

“To nije jednostavno. Lako je za objasniti, ali našim kolegama nije nimalo lako.”

Isola nije htio otkriti nikakve detalje o tom testiranju:

“Pokušavate doći do povjerljivih informacija koje zaista ne mogu otkriti. Ovo je važan pothvat i rezultat marljivog rada naših ljudi. Htjeli bismo to zaštititi bez da dajemo informacije našim konkurentima.”

“Međutim, radi se o novom sistemu, novom procesu. To je način za pronalazak nove metodologije.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Michael Schumacher Valentin17 Prikaži

    Moguće da bude funkcionirao i ovakav koncept kakav ima Ferrari u ovom slučaju. :-D



    1

    0
  2. Ferrari nelinjo Prikaži

    Ne smiju nikom reci sem mercedesu! :)



    18

    1
  3. Robert Kubica Mr0410 Donator Prikaži

    Imam osjecaj da gume za 2020 budu ‘tresla se brda, rodio se mis’. Velike najave, revolucije a na kraju nista spektakularno, isto ko i sada. Nadam se da sam u krivu.



    13

    0
  4. Sergio Perez 11 LedeniSplicanin Prikaži

    Previse si ovi daju na vaznosti. Gadljivo je da su toliko relevantan faktor iz sezone u sezonu, jednom svojom promjenom oni mogu nulirat posa stotina pa i tisuca ljudi koji rade na bolidu. Znan da nema neken sanse ali nadan se da ce neki drugi gumar zamjenit ovaj omrazeni pirelli, jer brate, toliko mi se gade da bi na svoje auto radije stavija sava gume nego ista njihovo.



    7

    0
  5. Merc vam bude rekao kako ih napraviti…



    6

    1
  6. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Da nije u tajnim postrojenjima u Brackleyu i Brixworthu?



    7

    1
  7. Jednostavno nek ostave isti princip guma pa nek sve F1 momčadi znaju što ih čeka (ne samo Mercedes), a ne da Ferrari napravi nelogičan koncept bolida koji bi vjerojatno i funkcionirao na prošlogodišnjim gumama, ali eto taman Pirelli napravi gume s tanjom gaznom površinom što nikako ne paše niskom downforceu…



    1

    0
  8. Ferrari 07drogo Prikaži

    Toliko tajne da vise nece objavljivati u medijima da su dali mercedesu privatni test i da Isola osobno saslusa Hamiltona kad i Roscoe izjavi da mu ne pasu gume



    3

    0