F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Marko o optužbama prema Ferrariju: Mi nismo glavni u tome, to su Renault i Mercedes

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko poriče da je njegovi kolege pritišću FIA-u oko legalnosti Ferrarijeve pogonske jedinice za 2019. godinu te lopticu prebacuje u dvorište konkurenata.

Prije par dana Christian Horner je njemačkom AMuS-u izjavio:

“Poslali smo nekoliko upita FIA-i, ali nismo dobili nikakav odgovor.”

Neimenovani izvor iz konkurentske ekipe dodaje:

“Oni [Ferrari] rade nešto vrlo pametno. Ako se pokaže legalno onda samo možemo skinuti naše kape.”

Helmut Marko kaže da je Ferrarijeva prednost po pitanju pogonske jedinice značajna:

“Pričamo o oko 40kW [54 konjske snage). Međutim, to je samo za jedan krug. U kvalifikacijama u Monzi je prednost bila očigledna.”

Međutim, Marko poriče da Red Bull vodi kampanju kod FIA-e:

“Mi nismo glavni u tome. To su Renault i Mercedes.”

FIA-in tehnički delegat Jo Bauer izjavljuje:

“Zasad je sve legalno.”

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Marlboro Hey You Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Jel ja gledam neki alternate reality svijet gdje je Ferarri uzeo 90 % pobjeda u zadnjih 6 godina ili koji kurac

    Also FIRST



    38

    2
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Ne, nego netko očigledno zna koji je limit trenutnog pravilnika o pogonskoj jedinici i onda ne može shvatiti kako Ferrari u kvalifikacijama izvlači više brzine nego je moguće. Oni se pitaju kako je to moguće, ali mislim da su zanimljivija pitanja:
      1) kako znaju gdje je limit pravilnika?
      2) kako je moguće da je Ferrari nakon dobrog aerodinamičkog paketa ’17 i ’18 napravio takvu kantu od bolida da mu najjači motor jedva donese pobjedu na dvije očigledno power staze?



      32

      1
      • Alfa Romeo limitmaker1 Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        …netko ( skupina ljudi, ne vjerujem da je pojedinac) je odlučio da bolid treba razvijati u vidu manjeg downforce-a i to kad znaš da imaš najjači motor…to mi je prva potpuna nelogičnost ali pošto je to ferrari ajmo reć da se može desiti.
        …nakon testiranja u bahreinu su odlučili ići u tom smjeru svi osim merc-a i mclarena (koji su nakon lani morali probati nešto drugačije)…
        …nije mi jasno kako se svima osim u mercu može desiti da krivo interpretiraju podatke iz bahreina i razviju bolid sa smanjenim downforce-om, čak i redbull koji temelji svoju brzinu na efikasnom aeropaketu zbog ipak još uvijek slabijeg motora…redbull se najviše po tom pogledu približio mercu tijekom godine ali hungaroring je pokazao zapravo koliko je merc jak po tom pitanju…
        …prije neki dan je bila vrtićka analiza na Amus-u ‘kako je ferrari tako loš ove g.’ koju su prenijeli neki portali ali kad sam ju pročitao prvo što sam pomislio ovo je pisao netko za prvi osnovne…
        …meni je sve to nelogično ali možda ja krivo gledam stvari…



        7

        1
      • gidra Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Gume imaju najznačajniju ulogu trenutno u svijetu F1.



        22

        2
  2. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Legalno je dok se ne dokaze da je nelegalno. A nikad se nece dokazati. 😊



    8

    0
  3. Sebastian Vettel 5 dzalac Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Senzori incoming



    26

    0
  4. Clay Regazzoni Ber Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Zasad!?! je sve legalno
    Sutra već, tko zna..



    5

    0
  5. Robert Kubica Mr0410 Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Učiteljice nisam ja to učinio, on je!



    8

    0
  6. Pierre Gasly Frantic Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Pričamo o oko 40kW [54 konjske snage).

    Jbte, pa to je čitav jedan Golf 2 dizel :mrgreen:



    38

    0
  7. Iceman86 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Sad na kraju ispada sa Ferrari više ne smije ni pobijediti.



    23

    1
  8. Honda Alonso1983 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Evo ga, dve pobjede Ferrarija i opet se dovodi u upit legalnost bolida. Kako nitko nije dovodio u upit legalnost bolida Mercedesa ovih 6 godina i njihovog motora ? Ili mozda nacin kako su dosli do te prednosti…znaci kad je netko drugi prvi to je normalno a kada Ferrari pokaze zube onda je to nemoguce i mora se preispitati legalnost? Ja ne znam el neki nemaju obraza u F1 ili to samo Ferrari ne zna udaradi po drugima “ispod stola”… Ko fol znacajna prednost a dobili dvije utrke jedva u kojima je Mercedes opet skupio vise bodova od njih. Znacajna prednost Ferrarija je zbog dobrog motora i malog aerodinamickog otpora koji utjece na brzinu po ravnom sto se jako dobro vidjelo na spa u 2 sektoru. Da drugi malo smanje taj downforce kao ferrari ne bi ta prednost po ravnom bila tolika.



    19

    0
    • Sebastian Vettel Facooo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Jos samo fali da ferrai pobjedi u singapuru i ondal ce i sasija biti nelegalna ahahahahahaha… jadan red bull od kad su u f1 samo s ferrari se zele natjecati .. sta nisu uputili pitanje fiji oko mercedesa jel legalan kad su osvajale tituleee



      7

      1
      • Honda Red Bull no1 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Ili se pravis da nerazumijes ili stvarno nerazumijes.Red Bull je postavio upit oko motora a Renault i Mercedes su se zalili a to je velika razlika.



        4

        3
      • Sebastian Vettel Facooo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Ja mnogo dobro razumijem… ali zasto ovih 6 godjna dominacije merc nisu postavili upit nego su se zakanjivali da cu napustiti formulu .. sta uvijek oni moraju da sluguju mercedesu..i 2018 je bilo ista prica.. i sa onom da gorivo mirise na grejpfruit je bila ista prica



        4

        1
    • Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      @Alonso
      Zato jer je motor MB legalan pa se nisu imali na šta žaliti, da jesu žalili bi se ne brini. Ali koliko ja znam of pocetka hibridne ere jedina zabrana među top ekipma je bila kad su MB i RB zabranili prednji ovjes prije početka 2017.sezone na upit iz Ferrarija.
      Dok Ferrariju nikad ništa nije zabranjeno dobili su senzore na par utrka i to je to. Tako da pričati o nekim teorijama zavjere kontra Ferrarija u tom pogledu nema smisla.



      1

      18
      • Fernando Alonso Alonso king Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Zabranili su im proslogodisnje inovativne retrovizore. Legalnost Mercedesovog motora nije bilo potrebno provjeravati, ionako su ga razvijali 3-4 godine duze od svih ostalih. Ferrari je ovosezonski motor napravio fantasticno (i proslogodisnji je bio odlican), a manjak rezultata u 2019. se moze pripisati jedino timu za aerodinamiku i mlitavom vodstvu.



        9

        1
      • Ferrari AMG Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Alonso king

        “Zabranili su im proslogodisnje inovativne retrovizore”

        Ne znam jesi gledao onu emisiju kad Dodik kaze slusatelju “Aj ne s***” , tako nesto i meni izidje iz usta kad procitah ovu tvoju tvrdnju. Mislim stvarno su bili preinovativni ti retrovizori, mozda su cak imali i grijanje…
        Mislim da i sam vrlo dobro znas zasto i kako su zabranjeni retrovizori i da tu nema nista sporno bas kao i inovativno…

        Kako znas da se niitko nije zalio na Mercedesov motor ? I kako znas da je razvijan 3-4 godine prije ?
        Naravno nemas blage veze nego samo imas tipkovnicu kod kuce



        3

        14
      • Honda Alonso1983 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Amg bernie je izjavio to oko Mercedesovog motora a ne mi. Progoolaj malo o toj temi jer nemas blage veze nego samo tipkovnicu doma. Mozda to ima veze sa optozbom za Bernia na njemackom sudu gdje su ga optuzili da je nelegalnim putem dosao do vecinskog vlasnistba u F1 pa je kompenzacija bila malo pogodovanja Mercedesu na 5-10 godina…?



        1

        2
    • Ferrari 07drogo Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Pa dobro se zna da je Mercedes imao planove za hibridnu eru godinama prije svih. Oni i dan danas ubiru plodove toga jer njihov koncept je toliko mocan u svemu da drugi to nikako ne stizu nadoknaditi. Ovo je najmocni bolid i momcad statisticki svih vremena i razlika u odnosu na konkurente se smanjuje ili dize vecinom zbog toga da li oni naprave super bolid ili samo dobar. Godinama dominaraju u svemu i to se ne postize preko noci. Nije tajna da su svi proizvodjaci bili protiv ovih motora cak i Renault kojem odgovara manha zaremnina i turbo jer he blizii njihovoj komercionalnoj filozofiji a eto Mercedes je bio za i kao slucajno je odabrano?? Zasto su gume napravljene da rade na super visokim temp kad se zna da ni to nisu drugi htjeli a i zna se da Merc godinama pregrijava gume? Mozda zbog downforcea? Itd… Ne poricem da Ferrati nema strasan motor ali nije sve u njemu kako to drugi vole prikazivati. Npr Red Bull i Honda su i sami znali da zaostaju po snazi i to u odnosu na proslogodisnje motore a mocni mercedes nije bast tako slab jer da bilo koja druga ekipa ima njihov downforce ne bi mozda prelazila niti 310kmh a oni su uredno medju brzima. Uracunaj jos u to Ferrariev zajeb u potisku kojeg gotovo ni nemaju i eto ti prednosti.



      4

      0
  9. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Možda bi bilo točnije govoriti o PU a ne o motoru. Ako se ne varam, tih 40 kW (“viška” ) odnosi se na PU.
    Dali se saznalo nešto više o onoj bateriji “viška” u Ferrarijevom softveru koju je vidio pok. Charly? Nisam do danas nigdje pročitao nikakvo pojašnjenje, naime svi manje/više odmahuju rukom kao to je nevažno. A nitko drugi na gridu nama bateriju br.2 u softveru. Naglašavam u softveru, neovisno o kontrolnim senzorima.!



    1

    4
  10. Ferrari vekinator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Oće opet stavit senzore pa da konkurencija može prepisati formulu..?


    0

    0