Izdvojeno

FIA uvela treću DRS zonu na stazi u Singapuru

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kao dio svoje kontinuirane politike eksperimentiranja s DRS zonama, u nastojanju da poboljša kvalitetu i količinu pretjecanja, FIA je dodala treću zonu pretjecanja na stazi Marina Bay za ovotjednu Veliku nagradu Singapura.

Proteklih godina staza Marina Bay sadržavala je dvije DRS zone. Točka detekcije za prvu nalazi se na izlasku iz 4. zavoja, a aktivacija 53 metra nakon zavoja broj 5, uz Raffles Boulevard. Detekcija druge DRS zone dolazi 180 metara prije 22. zavoja, a aktivacija 48 metara nakon posljednjeg zavoja, na startno-ciljnom pravcu.

Nova, treća DRS zona imat će točku detekcija 102 metra prije 13. zavoja i aktivaciju 78 metara nakon 13. zavoja, pa će tako pokrivati kratku ravnicu između 13. i 14. zavoja.

Uz već standardne promjene oko DRS zona, stižu vijesti kako bi u narednim godinama VN Singapura mogla dobiti novu postavku staze. Kompleks od četiri zavoja mogao bi nestati za buduće utrke zbog građevinskih radova u gradu.

Ti radovi zahvatili bi zavoje 16, 17, 18 i 19, pa bi sljedeće utrke mogle brojati 19 zavoja umjesto rekordnih 23. Upravo jedan od tih zavoja je famozni Crashgate zavoj (17.) u kojeg se zabio Nelson Piquet Jr. tijekom prve VN Singapura 2008. Piquetov incident izazvao je izlazak sigurnosnog automobila, a sve to išlo je na ruku njegovom momčadskom kolegi Fernandu Alonsu koji je stigao do pobjede. Bilo kako bilo, s građevinskim radovima izgubit ćemo dio povijesti…

Komentiraj

2 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Ronaldinho Prikaži

    Zna san di će bit nova DRS zona. Ipak se isplati igrat F1 game. A što se tiče radova nadan se da neće bit izvršni jer ti zavoji su sve. Triba organizirat prosvjede



    2

    0
    • Hm……. nije niti sigurno da ćemo i imati u buduće GP Singapura. Godine 2017. ministar trgovine i industrije Singapura Iswaran produžio je ugovor za 4 godine umjesto planiranih 5 godina jer je Singapur kao organizator utrke bio zabrinut oko isplativnosti održavanja iste i stoga su uzeli kraći ugovor “kako bi vidjeli u kom pravcu ide F1.”
      A mislim da je još svježe sjećanje na Ecclestone-ovu paljbu prema Singapuru 2016. kada su se u SIngapuru promišljali da li da produže ugovor. Berni je tada rekao da je Singapur samo iskoristio F1, a da je prije bio samo zračna luka.



      7

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni