FIA uvela treću DRS zonu na stazi u Singapuru

Izdvojeno

Kao dio svoje kontinuirane politike eksperimentiranja s DRS zonama, u nastojanju da poboljša kvalitetu i količinu pretjecanja, FIA je dodala treću zonu pretjecanja na stazi Marina Bay za ovotjednu Veliku nagradu Singapura.

Proteklih godina staza Marina Bay sadržavala je dvije DRS zone. Točka detekcije za prvu nalazi se na izlasku iz 4. zavoja, a aktivacija 53 metra nakon zavoja broj 5, uz Raffles Boulevard. Detekcija druge DRS zone dolazi 180 metara prije 22. zavoja, a aktivacija 48 metara nakon posljednjeg zavoja, na startno-ciljnom pravcu.

Nova, treća DRS zona imat će točku detekcija 102 metra prije 13. zavoja i aktivaciju 78 metara nakon 13. zavoja, pa će tako pokrivati kratku ravnicu između 13. i 14. zavoja.

Uz već standardne promjene oko DRS zona, stižu vijesti kako bi u narednim godinama VN Singapura mogla dobiti novu postavku staze. Kompleks od četiri zavoja mogao bi nestati za buduće utrke zbog građevinskih radova u gradu.

Ti radovi zahvatili bi zavoje 16, 17, 18 i 19, pa bi sljedeće utrke mogle brojati 19 zavoja umjesto rekordnih 23. Upravo jedan od tih zavoja je famozni Crashgate zavoj (17.) u kojeg se zabio Nelson Piquet Jr. tijekom prve VN Singapura 2008. Piquetov incident izazvao je izlazak sigurnosnog automobila, a sve to išlo je na ruku njegovom momčadskom kolegi Fernandu Alonsu koji je stigao do pobjede. Bilo kako bilo, s građevinskim radovima izgubit ćemo dio povijesti…


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

2 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Ronaldinho Prikaži

    Zna san di će bit nova DRS zona. Ipak se isplati igrat F1 game. A što se tiče radova nadan se da neće bit izvršni jer ti zavoji su sve. Triba organizirat prosvjede



    2
    2

    0
    • dejan_s Prikaži

      Hm……. nije niti sigurno da ćemo i imati u buduće GP Singapura. Godine 2017. ministar trgovine i industrije Singapura Iswaran produžio je ugovor za 4 godine umjesto planiranih 5 godina jer je Singapur kao organizator utrke bio zabrinut oko isplativnosti održavanja iste i stoga su uzeli kraći ugovor “kako bi vidjeli u kom pravcu ide F1.”
      A mislim da je još svježe sjećanje na Ecclestone-ovu paljbu prema Singapuru 2016. kada su se u SIngapuru promišljali da li da produže ugovor. Berni je tada rekao da je Singapur samo iskoristio F1, a da je prije bio samo zračna luka.



      7
      6

      1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.