F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto poriče da je za Ferrari sezona gotova što se tiče pobjeda

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrarijev šef Mattia Binotto tvrdi da njegova momčad još uvijek ima šanse za novu pobjedu na preostalim stazama, iako su jedva pobijedili na Spa i Monzi unatoč dugim pravcima.

Ispred nas su staze koje bi im na papiru trebale manje odgovarati nego Belgija ili Italija, ali Binotto je pronašao razlog za optimizam:

“Znali smo da će ovo biti staze na kojima ćemo možda biti kompetitivni. Nije ništa bilo garantirano, ali sigurno nam je koristilo biti na dugim pravcima.”

“Važno je da ne propustimo prilike koje se ukažu kao što smo činili u prvom dijelu sezone. Činjenica da smo kapitalizirali na ovim stazama nas čini sretnima. Što će biti u idućim utrkama? Mislim da može biti jednako dobro kao u prvom dijelu sezone.”

“Bit će utrka poput Njemačke, poput Kanade, Bahreina, a na njima još možda možemo biti kompetitivni. Bit će i utrka na kojima će nas slabosti našeg bolida ograničiti i udaljiti od mogućnosti za pobjedu.”

“Teško je predvidjeti koja je koja. Važno nam je nastaviti razvijati bolid, nastaviti ga shvaćati, pokušati naći najbolji balans i pružiti našim vozačima najbolju priliku gdje god dođu.”

“Na stazama poput Singapura [koji je iduća utrka] možda motor nije toliko važan.”

Binotto kaže da brzina na pravcima u Monzi nije samo zbog novog Spec 3 motora kojeg su koristili po prvi put. Vjeruje da je ulogu igrao i aerodinamički paket:

“Moramo biti zahvalni ne samo motoru koji nam daje brzinu i snagu na pravcima nego i aerodinamičkom odsjeku jer se paket s niskim downforceom pokazao dobar za brze staze.”

“Definitivno brzina na pravcu nije tu samo zbog motora nego i zbog aero paketa kojeg smo pripremili.”

Na upit koje nadogradnje donose u Singapur, odgovorio je:

“Definitivno radimo u Maranellu kako bismo dodali nešto downforcea. Možda ćemo imati par novih komada.”

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ferrari Race Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ah…da su jos tu Bahrein i Montreal…bilo bi lijepih 4…vidit cemo..nada uvijek postoji!!! :D



    13

    0
  2. Marlboro Hey You Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    “Moramo biti zahvalni ne samo motoru koji nam daje brzinu i snagu na pravcima nego i aerodinamičkom odsjeku jer se paket s niskim downforceom pokazao dobar za brze staze.”

    Jebo to što je karina na svim ostalima koje su usput 80 % staza u sezoni…. Facepalm.



    8

    5
    • Lewis Hamilton F1FanCro Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Stanje stvari nije kako pokazuje tablica.

      Osim Bahreina i Kanade gdje je Ferrari jasno imao pobjedu imamo još i Azerbajdžan gdje je kao i u Monzi Ferrari mogao biti pobjednik da su uspjeli osvojiti pole. U Monzi bi možda dobio i Mercedes da su bili na poleu ili da je Ham prošao Leca na startu. Još je tu i Austrija gdje je Ferrari zapravo bio izjednačen za prvo mjesto. Male su razlike i to puno manje nego što sugerira tablica.

      Mađarsku je mogao lako uzet Red Bull i kad bi sve tako otišlo na tu stranu tablica bi bila više nego izgledna za napetu završnicu.

      Ostalo je još 7 utrka i moja prognoza je da će Merc biti najbrži paket na 3 utrke i to Japan, USA i UAE.

      Navijam za Hama i smatram da je sezona gotova, ali neće sve biti baš tako glatko za njega do kraja. Imaju se čemu veseliti i navijači Ferrarija.



      12

      2
    • Ferrari PhillSF Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Replicirat ću samo ovaj tvoj facepalm jer me malo bode u oči…
      Novinari AMuS-a su prije par dana iznjeli svoje mišljenje zašto je Ferrari podbacio ove sezone…također vjest je prenjeo i jedan “konkurentski” (xD) hrvatski portal, te od početka problema (čitaj sezone) djelim isto mišljenje.

      Na kraju krajeva ipak smo mi tu na portalima daleko pametniji i znamo izračunati postotak low downforce staza u kalendaru, za razliku od visokoobrazovanih inženjera iz Maranella.



      2

      1
  3. Ferrari vekinator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Nek slijedeće sezone nađu zlatnu sredinu između prošlogodišnjeg i ovogodišnjeg koncepta bolida i imat će šansu za naslov. Vjerujem da bi Vettelu takav bolid više odgovarao, a Charles bi tad uistinu pokazao što može. Uz standardno dobru šasiju RB, i bolji Hondin motor, mogli bi gledati četveroboj za naslov. Nada umire posljednja.



    18

    0
  4. Pierre Gasly Frantic Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    DaBogda….. :chill:



    1

    0