F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Podsjetnik: Ferrari Tipo 043/044 3.5/3.0 V12 iz 1994/1995

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari V12

1994. godine Ferrari je predstavio bolid 412 T1. Inicijalno je bio pokretan 3.5 litarnim V12 (pod 65 stupnjeva) – kojeg su nazvali Tipo 041. Zatim je kompletno novi dizajn sa širim “V-om” (povećan je na 75 stupnjeva) kreiran od strane Claudio Lombardia i Osamu Gotoa ostvario debi na nesretnoj Vn San Marina. Razumljivo, događaji tog vikenda zasjenili su debi nove V12-ice Ferrarija, koja je nazvana Tipo 043, ali je brzo postao omiljen među navijačima zbog svog poznatog i specifičnog “zavijanja”.

Tipo 043 je osigurao Ferrariju samo jednu pobjedu 1994. godine, Gerhard Berger je koristio motor obilne snage (različiti izvori različito navode; raspolagalo se uglavnom oko 700 KS na početku sezone do 850 na kraju) kako bi pobijedio na dugačkim ravnicama Hockenheima. Motor za 1995. godinu je doživio smanjenje obujma na 3 litre. Tipo 044 u novom 412 T2 bolidu je također pobijedio samo jednom – slavlje Jeana Alesija u Kanadi, što je ostala jedina pobjeda za Francuza.

V12 motori iz sredine 90-ih nisu možda bili najuspješniji motori u povijesti talijanskog diva, ali samo slušanje zvuka na ovom videu podsjetit će vas na neke davno zaboravljene emocije.

Specifikacija: Tipo 043 (F4-A94)
Godina: 1994
Broj cilindara: 12
Konfiguracija: 65° vee
Kapacitet: 3497
RPM: 15000
Snaga: 700 bhp

Specifikacija: Tipo 044/1
Godina: 1995
Broj cilindara: 12
Konfiguracija: 75° vee
Kapacitet: 2997
RPM: 17000
Snaga: 700 bhp

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Kakav zvuk! Sad bi najradije citirao pokojnog Mladena Delića!


    0

    0
  2. Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

    Renault je tih godina bio tata mata sa svojim izvrsnim 3.0 V10 motorom.
    U Ferrariju su se predugo držali 12 cilindričnog motora, koji u šuštini i nije bio loš, ali šasija je također bila prosjek, tako da nikad nije bilo velikih rezultata od te kombinacije.


    0

    0
  3. F1puls David Vidović novinar Prikaži

    Kakav monstrum, uf, obožavam ovaj zvuk <3


    0

    0