1994. godine Ferrari je predstavio bolid 412 T1. Inicijalno je bio pokretan 3.5 litarnim V12 (pod 65 stupnjeva) – kojeg su nazvali Tipo 041. Zatim je kompletno novi dizajn sa širim “V-om” (povećan je na 75 stupnjeva) kreiran od strane Claudio Lombardia i Osamu Gotoa ostvario debi na nesretnoj Vn San Marina. Razumljivo, događaji tog vikenda zasjenili su debi nove V12-ice Ferrarija, koja je nazvana Tipo 043, ali je brzo postao omiljen među navijačima zbog svog poznatog i specifičnog “zavijanja”.
Tipo 043 je osigurao Ferrariju samo jednu pobjedu 1994. godine, Gerhard Berger je koristio motor obilne snage (različiti izvori različito navode; raspolagalo se uglavnom oko 700 KS na početku sezone do 850 na kraju) kako bi pobijedio na dugačkim ravnicama Hockenheima. Motor za 1995. godinu je doživio smanjenje obujma na 3 litre. Tipo 044 u novom 412 T2 bolidu je također pobijedio samo jednom – slavlje Jeana Alesija u Kanadi, što je ostala jedina pobjeda za Francuza.
V12 motori iz sredine 90-ih nisu možda bili najuspješniji motori u povijesti talijanskog diva, ali samo slušanje zvuka na ovom videu podsjetit će vas na neke davno zaboravljene emocije.
Specifikacija: Tipo 043 (F4-A94)
Godina: 1994
Broj cilindara: 12
Konfiguracija: 65° vee
Kapacitet: 3497
RPM: 15000
Snaga: 700 bhp
Specifikacija: Tipo 044/1
Godina: 1995
Broj cilindara: 12
Konfiguracija: 75° vee
Kapacitet: 2997
RPM: 17000
Snaga: 700 bhp
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav zvuk! Sad bi najradije citirao pokojnog Mladena Delića!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Renault je tih godina bio tata mata sa svojim izvrsnim 3.0 V10 motorom.
U Ferrariju su se predugo držali 12 cilindričnog motora, koji u šuštini i nije bio loš, ali šasija je također bila prosjek, tako da nikad nije bilo velikih rezultata od te kombinacije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav monstrum, uf, obožavam ovaj zvuk <3
0
0