Izdvojeno

Raikkonenu kazna zbog promjene mjenjača, Perezu zbog motora

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U Alfa Romeo Kimija Raikkonena ugrađen je novi mjenjač, stoga je Finac kažnjen s padom od pet mjesta u startnom poretku za VN Italije.

Raikkonen se kvalificirao na 10. mjesto, ali nije postavio vrijeme u Q3 jer je po drugi put ovog vikenda izletio u Parabolici i razbio svoj bolid. Ogradu je pogodio stražnjim dijelom, stoga je mjenjač očekivano stradao.

Unatoč kazni od pet mjesta, Raikkonen bi zbog kazni drugih vozača trebao startati s 13. mjesta. “Iceman” je, kao i uvijek, bio vrlo izravan u svojim izjavama o incidentu:

“Bolid je prilično gadno oštećen, to je usr*ni dio priče. Mislim da su kvalifikacije bile prilično dobre u odnosu na ono gdje smo bili dotad, ali očito sam napravio grešku i platio za to, kako i treba biti.”

“Daleko je od idealnog. Moja greška, ja sam izgubio bolid. Bolid se [u kvalifikacijama] ponašao najbolje ovog vikenda, imali smo puno potencijala.”

“Bio sam na korištenim gumama i jednostavno malčice pretjerao.”

– Kimi Raikkonen

Raikkonen je izazvao jednu od dvije crvene zastave u današnjim kvalifikacijama, a za prvu je zaslužan bio Sergio Perez.

Za razliku od Raikkonena, Perez nije bio krivac za incident – u njegovu je Racing Pointu već drugi vikend zaredom došlo do kvara na Mercedesovoj pogonskoj jedinici. Perez je, kao i svi ostali vozači s Mercedesovim motorom, u Belgiji dobiju novu, treću specifikaciju, ali je nakon kvara na drugom treningu više nije koristio.

U Italiji je također koristio staru jedinicu druge specifikacije, no ona je doživjela kvar u Q1. Momčad za utrku planira ugraditi novi motor, ali ne treću, već drugu specifikaciju. Kao razlog Otmar Szafnauer, šef momčadi, navodi to da će ovako startati s grida, a u slučaju promjene specifikacije bi morali startati iz boksa.

“Mislim da ćemo ugraditi novi Phase 2 [motor]. Startat ćemo vjerojatno 19., mislim da ćemo startati ispred Verstappena jer je on uzeo novu pogonsku jedinicu, a mi smo se kvalificirali ispred njega. Tako da ćemo startati 19. i vidjeti što će biti.”

– Otmar Szafnauer

Szafnauer nije htio izravno odgovoriti na pitanje o strahu od novog kvara na trećoj specifikaciji motora:

“Ne znam dovoljno, stoga ćete to morati pitati Mercedes.”

“Ne znam postoje li određene ‘dječje bolesti’ koje neki proizvodi poput elektronike imaju, gdje ako nema kvara u početku, šanse za kvar postaju vrlo niske. Ali, vjerojatnost kvara na početku je veća. No, to je [pitanje] za Mercedes.”

“Međutim, oni su općenito jako, jako dobri u pouzdanosti i riješit će to. Tu su stvarno snažni.”

Kazne starta sa začelja su još uoči vikenda potvrđene Landu Norrisu, Pierreu Gaslyju i Maxu Verstappenu.

Komentiraj

15 komentara

  1. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Mečka kramp



    1

    2
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Nista… Danas svi navijamo protiv Leclerca i zelimo 1-2 za mercedese. Stvarno je ovaj mali ispao papak. :)

    Vidim da je 1-2 za mecke zelja 90% ljudi na forumu, tako i treba da bude, posle onog juce. Posebno za navijace Ferrarija. :) zelimo pravdu u F1! :)



    9

    21
  3. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Nešto se kvare ovi novi Mercovi motori.. Zanimljivo..



    3

    0
  4. Kimi:naj iskreniji, i najjaci lik u f1!!!



    3

    0
  5. Maurizio Arrivabene
    Dean 13 Prikaži

    Još malo, pa utrka. Kimi će ja mislim imati dosta preticanja danas. Alfa je jaka ovdje, a ponajviše zbog motora.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni