U Alfa Romeo Kimija Raikkonena ugrađen je novi mjenjač, stoga je Finac kažnjen s padom od pet mjesta u startnom poretku za VN Italije.
Raikkonen se kvalificirao na 10. mjesto, ali nije postavio vrijeme u Q3 jer je po drugi put ovog vikenda izletio u Parabolici i razbio svoj bolid. Ogradu je pogodio stražnjim dijelom, stoga je mjenjač očekivano stradao.
Unatoč kazni od pet mjesta, Raikkonen bi zbog kazni drugih vozača trebao startati s 13. mjesta. “Iceman” je, kao i uvijek, bio vrlo izravan u svojim izjavama o incidentu:
“Bolid je prilično gadno oštećen, to je usr*ni dio priče. Mislim da su kvalifikacije bile prilično dobre u odnosu na ono gdje smo bili dotad, ali očito sam napravio grešku i platio za to, kako i treba biti.”
“Daleko je od idealnog. Moja greška, ja sam izgubio bolid. Bolid se [u kvalifikacijama] ponašao najbolje ovog vikenda, imali smo puno potencijala.”
“Bio sam na korištenim gumama i jednostavno malčice pretjerao.”
– Kimi Raikkonen
Raikkonen je izazvao jednu od dvije crvene zastave u današnjim kvalifikacijama, a za prvu je zaslužan bio Sergio Perez.
Za razliku od Raikkonena, Perez nije bio krivac za incident – u njegovu je Racing Pointu već drugi vikend zaredom došlo do kvara na Mercedesovoj pogonskoj jedinici. Perez je, kao i svi ostali vozači s Mercedesovim motorom, u Belgiji dobiju novu, treću specifikaciju, ali je nakon kvara na drugom treningu više nije koristio.
U Italiji je također koristio staru jedinicu druge specifikacije, no ona je doživjela kvar u Q1. Momčad za utrku planira ugraditi novi motor, ali ne treću, već drugu specifikaciju. Kao razlog Otmar Szafnauer, šef momčadi, navodi to da će ovako startati s grida, a u slučaju promjene specifikacije bi morali startati iz boksa.
“Mislim da ćemo ugraditi novi Phase 2 [motor]. Startat ćemo vjerojatno 19., mislim da ćemo startati ispred Verstappena jer je on uzeo novu pogonsku jedinicu, a mi smo se kvalificirali ispred njega. Tako da ćemo startati 19. i vidjeti što će biti.”
– Otmar Szafnauer
Szafnauer nije htio izravno odgovoriti na pitanje o strahu od novog kvara na trećoj specifikaciji motora:
“Ne znam dovoljno, stoga ćete to morati pitati Mercedes.”
“Ne znam postoje li određene ‘dječje bolesti’ koje neki proizvodi poput elektronike imaju, gdje ako nema kvara u početku, šanse za kvar postaju vrlo niske. Ali, vjerojatnost kvara na početku je veća. No, to je [pitanje] za Mercedes.”
“Međutim, oni su općenito jako, jako dobri u pouzdanosti i riješit će to. Tu su stvarno snažni.”
Kazne starta sa začelja su još uoči vikenda potvrđene Landu Norrisu, Pierreu Gaslyju i Maxu Verstappenu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mečka kramp
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa da se ne kvare nebi imali zarade na zamjenskim djelovima
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nista… Danas svi navijamo protiv Leclerca i zelimo 1-2 za mercedese. Stvarno je ovaj mali ispao papak. :)
Vidim da je 1-2 za mecke zelja 90% ljudi na forumu, tako i treba da bude, posle onog juce. Posebno za navijace Ferrarija. :) zelimo pravdu u F1! :)
9
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hej Vettel fan, de se prvo malo informiraj prije nego sto komentiras.
Odi si poslusat team radio i vidi da je Leclerc radio kako mu je tim naredio, uostalom da su stigli u krug Vettel bi imao zavjetrinu kako je bilo i dogovoreno, dakle Leclerc je trebao biti ispred Vettela zato ga je i prestigao…
A to sto nisu stigli u krug i sto su bili preblizu jedan drugome sigurno nije Leclerc kriv
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A izlazak vetela sa staze ???? Zašto nije kažnjen
2
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato sto nije izaso sa staze…
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Crash Izašao je, to što se Fia ne želi zamjeriti talijanima na njihovoj stazi to je druga priča
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako da ne.. Da je izaso van staze, eventualnu kaznu su trebali dat odmah, ponistit krug i mir.. Imo bi vremena opet izac i proc u q3.. Sve ostalo je trkeljanje..
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Danas svi navijamo protiv……..
Kakve su ti to pubertetske ideje?
Otkud ti znaš za koga će drugi navijati?
Ja ako navijam, navijam za nekog vozača koji mi je simpa i ok.
Zašto bih navijao protiv nekoga???
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nešto se kvare ovi novi Mercovi motori.. Zanimljivo..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kimi:naj iskreniji, i najjaci lik u f1!!!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najiskreniji jebo ga ti
Izvini morao sam, iritira me
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno buraz, svako ima pravo na svoje misljenje!!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aman mislio na to da me iritira kad neko odvoji prefiks naj od pridjeva. Sa tvojom tvrdnjom se slažem potpuno ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još malo, pa utrka. Kimi će ja mislim imati dosta preticanja danas. Alfa je jaka ovdje, a ponajviše zbog motora.
0
0