Izdvojeno

Vettel smatra da Ferrari posljednji krug nije odradio kako je bilo planirano

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sebastian Vettel smatra da je danas u kvalifikacijama na VN Italije bio moguć puno bolji rezultat od 1. i 4. pozicije koju su osvojili on i Charles Leclerc.

U prvom pokušaju u Q3 Leclerc je bio iza Vettela na stazi i imao je prednost zavjetrine. Plan Ferrarija je bio zamijeniti pozicije u drugom pokušaju. Međutim, na stazi se toliko zakompliciralo pozicioniranje drugih vozača da su skoro svi ostali bez novog kruga. Vettel je bio vidno uzrujan i mahao je vozačima da ne blokiraju stazu, te da prođe ispred njih – a na kraju je i on sam propustio ući u novi krug jer je gubio sekunde čekajući Leclerca da ga pretekne.

“Mislim da smo izišli prekasno, svi smo izišli prekasno, a onda očigledno uvijek morate tražiti zavjetrinu.”

“Bio je moj red za to jer sam ja u prvom pokušaju bio ispred. U drugom pokušaju sam trebao biti iza, ali očigledno – čekali smo predugo i nije bilo vremena.”

“Nisam sretan. Onaj prvi krug kojeg sam vozio sâm (+0.150s) je bio zaista dobar, bez zavjetrine. Mislim da nismo izvršili plan koji smo imali za danas. Svejedno, ovaj rezultat je dobar za ekipu i idemo vidjeti što ćemo moći sutra napraviti.”

– Sebastian Vettel

Vettel je prilikom posljednjeg izlaska bio iza Leclerca, a kako su bolidi usporavali Vettel je prošao njega i pokušavao proći Sainza i Hulkenberga, gestikulirajući im pritom da nema vremena za čekanje.

Pretekao ih je u drugoj šikani, ali je sve ponovo pošlo po krivu kad je usporio čekajući Leclerca da prođe ispred. To je iskoristio Sainz i on je prošao naprijed.

Leclerc je pretjecanje Vettela obavio u Parabolici, ali tada je priča bila završena.

Čovjek na pole positionu komentirao je situaciju ovako:

“Bio je ogroman nered ispred mene u 1. i 2. zavoju, a McLaren i Renault su se zaustavili nasred staze. Nismo imali kuda. Seb me tada pretekao u tom neredu jer je očigledno bio svjestan da nam je tijesno s vremenom.”

“Nakon toga sam zapravo stao iza Seba sve do posljednjeg pravca kad sam čuo na radio da mogu prestići Seba i to sam učinio.”

“Ne vjerujem da smo mogli učiniti puno više od ovog,” zaključuje Leclerc.

– Charles Leclerc

Vettel je dodao kako ga je iznenadilo pretjecanje Leclerca na tom mjestu jer “više nije imalo smisla”.

“Mislio sam da smo interno puno bolje ovo iskomunicirali. Ja sam u prvom krugu bio sam na čelu i nisam trebao biti na istoj poziciji i u drugom pokušaju, što i nisam nakon tog pretjecanja u zadnjem zavoju. U tom trenutku je ionako bilo kasno jer sam bio preblizu, a i vrijeme je isteklo.”

– Sebastian Vettel

Komentiraj

12 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Cjela akcija je sada pod istragom? Mene zanima jel Vetel bio van staze u Q3?


    0

    0
  2. Stvarno nije miljenik srece zadnjih godina moj Vettel. Odvozio je prvi krug u q3 jedino bez zavjetrine sa samo 0,25 zaosttaka, znaci da bi isao brze. Ovo danas je ipak cirkus koji meni osobno smeta. Nedolicno



    15

    2
  3. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Ako je taktika prvi leteci krug zavjetrina za Leclerca,drugi za Vettela ( sto je po meni posteno i ujedno jedino moguce izvedivo,pokusati uhvatiti zavjetrinu timskog kolege koji i ide na to da ti je da), onda ne razumijem cemu guranje sa ostalima. Izadji na stazu odvoji se i odradi po planu.

    To bi bio lagan 1-2,ako se vec igra za tim onda nije bitno ko je na pole. Posto vidim u prosloj trci da se igralo za tim,samo u jednom smjeru.



    22

    0
  4. Šteta za njega, očito je da se nisu držali dogovora, ali u onom kaosu mladi Leclerc nije znao ispravno reagirati, Vettel j eod prvi vozača skužio da kasne i probo ih gurati naprid, šteta što nije išo sam u brzi krug, jer je Leclerc sporo reagirao, očito još nekopča stvari kao Vettel. Slušo sam izjavu Vettela posle utrke, žao mu je, mogli su imati bolji rezultat.



    8

    2
    • Win-win za Leclerca ako pomogme Vetelu dobro ako ne uspije još bolje. Uvijek se može opravdati na promet. Ne krivim malog Leclerca toliko kao Ferrari ali ne bih se kladio da se nije napravio malo gluh. Mislim da ovo nije dobro za budućnost i mir u ekipi. Pogotovo kad se zna tko je menađer malome.



      4

      0
  5. Vettel je htio biti naprijed što prije, ali njegov je problem bio što je morao čekati Leclerca koji je, po meni, namjerno zabušavao i nije htio prepustiti svoj pole position Vettelu. Istina je da je on trebao pošto poto pretjeći sve spore bolide, Vettel bi odmah zauzeo poziciju iza njega i nastavili bi po planu i programu. Ovako je frustrirani Vettel čelao LECa koji nikada nije niti pokušao doći u “vodeću” poziciju da vuče Vettela. Zaključak: Ferrari se zeznuo, Leclerc je papak.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni