Ferrarijev Sebastian Vettel je postavio najbrže vrijeme na posljednjem slobodnom treningu u Monzi. Iza njega se našao Max Verstappen na tri stotinke zaostatka, dok su se na trećem i četvrom mjestu našli Valtteri Bottas i Charles Leclerc s potpuno identičnim vremenom (+0.109s). Najbržih pet je zaokružio Renaultov Daniel Ricciardo.
Iza Ricciarda se našao Mercedesov Lewis Hamilton koji je nakon svog posljednjeg brzog kruga javio preko radija da je napravio pogrešku. Sedmi je bio Ricciardov momčadski kolega Nico Hulkenberg, osmi drugi Red Bull Alexa Albona. Deveti je bio Antonio Giovinazzi, a deseti Toro Rossov Daniil Kvyat.
Iako je trening počeo na vrijeme u 12:00, boks je još bio zatvoren zbog F3 nesreće koja se dogodila prije početka ove sesije. Alexander Peroni je u Parabolici naletio na olabavljen rubnik koji je tamo bio postavljen kako vozači ne bi izlazili van granice staze. Peronijev bolid je poletio u zrak i zabio se u zaštitnu ogradu na rubu staze. Međutim, Peroni je izašao iz bolida te prošetao do auta koji ga je odveo sa staze.
Trening je tako započeo u 12:10 nakon što je staza bila počišćena, a taj rubnik maknut sa staze. Zbog toga su suci javili kako će se vozačima brisati vremena ukoliko izađu van staze sa sva četiri kotača, čega su se i pridržavali.
S obzirom na skraćeno vrijeme današnjeg treninga, kao i jučerašnjih vremenskih uvjeta, jako puno vozača je što prije izašlo iz boksa kako bi mogli krenuti s današnjim programom. Žurno su se odrađivali instalacijski krugovi, kao i prvi brzi krugove te simulacije utrke.
Sainz je prvi odradio brzi krug. U prvih pet minuta sesije, osim njega vremena su postavili i Stroll, Russell, Kubica i Norris.
Mercedes je odmah započeo sa simulacijama utrke. Bottas je vozio na mediumu, dok je Hamilton bio na softu. S obzirom da će utrku započeti sa začelja grida, isto je radio i McLarenov Lando Norris.
Nekoliko minuta nakon toga, Sainz je poboljšao svoje vrijeme, a iza njega su se našla dva Toro Rossa. Nedugo nakon toga, svi su počeli raditi simulacije kvalifikacija.
Tad je na stazu po prvi put izašao i Ferrarijev dvojac te odmah postavio najbrža vremena (Vettel prvi, Leclerc drugi). Leclerc je ubrzo odradio i najbrže vrijeme, a minutu nakon njega su Ricciardo i Hulkenberg postavili treće i četvrto najbrže vrijeme, što je bio samo početak njihovog dobrog tempa na današnjoj sesiji.
Nakon pola sata treninga, svoje prvo vrijeme je postavio Alex Albon pa je tako Max Verstappen bio jedini bez postavljenog vremena na pola treninga. Pozicije su se tad počele jako brzo mijenjati te su se Renaultovi vozači umiješali u borbu između top 3 momčadi. Pet minuta kasnije, napokon je i Verstappen izašao na stazu te postavio treće najbrže vrijeme.
Nakon Bottasovog brzog kruga na 19 minuta do kraja sesije, akcija se malo smirila na stazi kad se čekala zadnja runda brzih krugova. Nju je ponovno započeo Ferrarijev dvojac na 11 minuta do kraja te su se cijelo vrijeme držali zajedno zbog slipstreama, što je, po izlasku i drugih bolida na stazu, radio i ostatak grida.
Unatoč greški, uz pomoć slipstreama iza Leclerca, Vettel je postavio najbrže vrijeme sesije, dok se Leclercovo vrijeme izbrisalo zbog odlaska van staze u Parabolici. Ubrzo nakon njih, Hamilton, Ricciardo, Bottas, Hulkenberg i Leclerc postavljaju svoja finalna vremena.
Kvalifikacije su na rasporedu u 15h!
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:20.294 | 14 | |
2 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:20.326 | +0.032s | 11 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:20.403 | +0.109s | 23 |
4 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:20.403 | +0.109s | 14 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:20.564 | +0.270s | 11 |
6 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:20.595 | +0.301s | 21 |
7 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 1:20.752 | +0.458s | 13 |
8 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:20.827 | +0.533s | 17 |
9 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:20.881 | +0.587s | 15 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 1:20.945 | +0.651s | 20 |
11 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:20.949 | +0.655s | 21 |
12 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:21.003 | +0.709s | 15 |
13 | 10 | Pierre Gasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 1:21.073 | +0.779s | 22 |
14 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:21.292 | +0.998s | 21 |
15 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:21.325 | +1.031s | 19 |
16 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:21.336 | +1.042s | 16 |
17 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:21.621 | +1.327s | 16 |
18 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:21.639 | +1.345s | 17 |
19 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:22.374 | +2.080s | 22 |
20 | 88 | Robert Kubica | WILLIAMS MERCEDES | 1:22.758 | +2.464s | 21 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bit će gusto u kvalifikacijama. Momčadi sa svojim strategijama će odigrati važnu ulogu.
Bitno je izbjeći promet i osigurati tow.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hajmo Seb više jbmu miša!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako Seeeb
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Renault brz u jednom krugu dok su u utrci neprepoznatljivi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
GO, GO, GO VETTEL!!!!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iznenadila me brzina RB i Renoa.
RB je prošle godine kasnio gotovo sekundu
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari opet ključa prvi startni red?????
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ko da stari motor bolje djeluje u McLarenu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Do 14. mjesta svi unutar 1 sekunde.
4
0