Izdvojeno

Sebastian Vettel najbrži na posljednjem slobodnom treningu za VN Italije

Piše: Luka Jurić

Prije 4 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Ferrarijev Sebastian Vettel je postavio najbrže vrijeme na posljednjem slobodnom treningu u Monzi. Iza njega se našao Max Verstappen na tri stotinke zaostatka, dok su se na trećem i četvrom mjestu našli Valtteri Bottas i Charles Leclerc s potpuno identičnim vremenom (+0.109s). Najbržih pet je zaokružio Renaultov Daniel Ricciardo.

Iza Ricciarda se našao Mercedesov Lewis Hamilton koji je nakon svog posljednjeg brzog kruga javio preko radija da je napravio pogrešku. Sedmi je bio Ricciardov momčadski kolega Nico Hulkenberg, osmi drugi Red Bull Alexa Albona. Deveti je bio Antonio Giovinazzi, a deseti Toro Rossov Daniil Kvyat.

Iako je trening počeo na vrijeme u 12:00, boks je još bio zatvoren zbog F3 nesreće koja se dogodila prije početka ove sesije. Alexander Peroni je u Parabolici naletio na olabavljen rubnik koji je tamo bio postavljen kako vozači ne bi izlazili van granice staze. Peronijev bolid je poletio u zrak i zabio se u zaštitnu ogradu na rubu staze. Međutim, Peroni je izašao iz bolida te prošetao do auta koji ga je odveo sa staze.

Trening je tako započeo u 12:10 nakon što je staza bila počišćena, a taj rubnik maknut sa staze. Zbog toga su suci javili kako će se vozačima brisati vremena ukoliko izađu van staze sa sva četiri kotača, čega su se i pridržavali.

S obzirom na skraćeno vrijeme današnjeg treninga, kao i jučerašnjih vremenskih uvjeta, jako puno vozača je što prije izašlo iz boksa kako bi mogli krenuti s današnjim programom. Žurno su se odrađivali instalacijski krugovi, kao i prvi brzi krugove te simulacije utrke.

Sainz je prvi odradio brzi krug. U prvih pet minuta sesije, osim njega vremena su postavili i Stroll, Russell, Kubica i Norris.

Mercedes je odmah započeo sa simulacijama utrke. Bottas je vozio na mediumu, dok je Hamilton bio na softu. S obzirom da će utrku započeti sa začelja grida, isto je radio i McLarenov Lando Norris.

Nekoliko minuta nakon toga, Sainz je poboljšao svoje vrijeme, a iza njega su se našla dva Toro Rossa. Nedugo nakon toga, svi su počeli raditi simulacije kvalifikacija.

Tad je na stazu po prvi put izašao i Ferrarijev dvojac te odmah postavio najbrža vremena (Vettel prvi, Leclerc drugi). Leclerc je ubrzo odradio i najbrže vrijeme, a minutu nakon njega su Ricciardo i Hulkenberg postavili treće i četvrto najbrže vrijeme, što je bio samo početak njihovog dobrog tempa na današnjoj sesiji.

Nakon pola sata treninga, svoje prvo vrijeme je postavio Alex Albon pa je tako Max Verstappen bio jedini bez postavljenog vremena na pola treninga. Pozicije su se tad počele jako brzo mijenjati te su se Renaultovi vozači umiješali u borbu između top 3 momčadi. Pet minuta kasnije, napokon je i Verstappen izašao na stazu te postavio treće najbrže vrijeme.

Nakon Bottasovog brzog kruga na 19 minuta do kraja sesije, akcija se malo smirila na stazi kad se čekala zadnja runda brzih krugova. Nju je ponovno započeo Ferrarijev dvojac na 11 minuta do kraja te su se cijelo vrijeme držali zajedno zbog slipstreama, što je, po izlasku i drugih bolida na stazu, radio i ostatak grida.

Unatoč greški, uz pomoć slipstreama iza Leclerca, Vettel je postavio najbrže vrijeme sesije, dok se Leclercovo vrijeme izbrisalo zbog odlaska van staze u Parabolici. Ubrzo nakon njih, Hamilton, Ricciardo, Bottas, Hulkenberg i Leclerc postavljaju svoja finalna vremena.

Kvalifikacije su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
15Sebastian VettelFERRARI1:20.29414
233Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:20.326+0.032s11
377Valtteri BottasMERCEDES1:20.403+0.109s23
416Charles LeclercFERRARI1:20.403+0.109s14
53Daniel RicciardoRENAULT1:20.564+0.270s11
644Lewis HamiltonMERCEDES1:20.595+0.301s21
727Nico HulkenbergRENAULT1:20.752+0.458s13
823Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:20.827+0.533s17
999Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:20.881+0.587s15
1026Daniil KvyatSCUDERIA TORO ROSSO HONDA1:20.945+0.651s20
1155Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:20.949+0.655s21
1211Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:21.003+0.709s15
1310Pierre GaslySCUDERIA TORO ROSSO HONDA1:21.073+0.779s22
144Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:21.292+0.998s21
157Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:21.325+1.031s19
1620Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:21.336+1.042s16
178Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:21.621+1.327s16
1818Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:21.639+1.345s17
1963George RussellWILLIAMS MERCEDES1:22.374+2.080s22
2088Robert KubicaWILLIAMS MERCEDES1:22.758+2.464s21

Komentiraj

9 komentara

  1. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Bit će gusto u kvalifikacijama. Momčadi sa svojim strategijama će odigrati važnu ulogu.

    Bitno je izbjeći promet i osigurati tow.



    4

    0
  2. Hajmo Seb više jbmu miša!



    7

    0
  3. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Tako Seeeb



    5

    0
  4. Renault brz u jednom krugu dok su u utrci neprepoznatljivi.



    1

    0
  5. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Iznenadila me brzina RB i Renoa.
    RB je prošle godine kasnio gotovo sekundu



    7

    1
  6. Ferrari opet ključa prvi startni red?????



    3

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    ko da stari motor bolje djeluje u McLarenu


    0

    0
  8. Do 14. mjesta svi unutar 1 sekunde.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni