Izdvojeno

Vozači će izgubiti čak dva kruga ne budu li poštovali granice staze u Parabolici

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Vozači će ovog vikenda morati biti vrlo oprezni u Parabolici – neće im se brisati samo jedan, već dva kruga.

“Vrijeme koje će biti postavljeno tijekom bilo kojeg treninga ili utrke uz napuštanje staze (sa sva četiri kotača izvan bijele linije) s vanjske strane zavoja 11 [Parabolice] će rezultirati brisanjem tog vremena te vremena idućeg kruga.”

– Michael Masi, trkaći direktor Formule 1

S obzirom na to da bi izlaskom izvan granica staze u Parabolici vozači mogli dobiti prednost za kraj tekućeg kruga i početak novog kruga, suci su odlučili automatski poništavati vrijeme sljedećeg kruga.

Pravilo će vrijediti i na posljednjem slobodnom treningu zato što Masi ne želi da se određeno pravilo koristi samo na jednoj sesiji – kao što je ranije znalo biti samo u kvalifikacijama.

Za utrku nije navedeno dodatno pojašnjenje hoće li se koristiti ranije najavljeni “žuti karton motosporta”, odnosno crno-bijela zastava, kao što se koristilo u Belgiji za određeni broj prekršaja, stoga zasad možemo pretpostaviti da će se ovo pravilo moći odraziti na najbrži krug utrke.

Komentiraj

13 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Iskreno bilo je i vrijeme da nesto naprave povodom granica staze, premda ce opet bit stvar interpretacije i kako koga uspiju vidjeti da je to napravio.

    Ista stvar bi trebala biti i na izlazu iz ascarija jer tamo nakon rubnika cesto predju crtu.

    Prije nego su asfaltirali parabolicu bilo je strasno opasno napustiti sa samo jednim kotacem par centimetara stazu a sad opale po gasu pa i ako bolid ne drzi nije problem.
    Treba bit sve sigurno da ne bude nikakvih ozljeda al ne treba samim time smanjiti zahtjevnost nekih krivina.

    Premda mi je drago sto je kimi skinuo rekord staze prosle godine uz sljuncani rub bi izgubio par desetinki sigurno, tako da je onaj montoyin krug stvarno bio nesto posebno.



    6

    0
  2. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Kao u igrici: this and the next lap will be penalalised.
    Pozdravljam ovu odluku.



    3

    0
  3. ja bi to rješavao sa grezim rubnicima. hint: kvyat u austriji, onomad.



    1

    0
  4. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Hebes to ako se neće kažnjavati konzistentno.



    1

    0
  5. Pa bila je trava i šljunak ???


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni