Prve kazne za Italiju: Verstappen će startati utrku za začelja

Izdvojeno

Luka Kolak

Prije 5 godina 2 min 22 komentara

Red Bullov vozač Max Verstappen startat će sa začelja poretka na VN Italije nakon što je potvrđeno kako koristiti novu specifikaciju Hondinog motora.

Japanski proizvođač je za vrijeme VN Belgije predstavio Spec 4 motor te je on korišten kod Albona te Toro Rossovog Danilla Kvyata. Međutim, Albon se ipak odlučio vratiti na staru specifikaciju motora za kvalifikacije i utrku kako bi nova specifikacija ostala svježa za utrku u Italiji. Osim Verstappena, danas je potvrđeno kako će i povratnik u Toro Rosso, Pierre Gasly, također dobiti novu specifikaciju motora te će i on biti primoran startati sa začelja poretka.

“U planu nam je da sva četiri vozača imaju najnoviju specifikaciju motora, nakon što su je Albon i Kvyat isprobali u Belgiji.”

“Za prvu utrku sa Spec 4, Gasly i Verstappen će nažalost morati startati sa začelja, no vjerujemo kako će se bez problema moći utrkivati u nedjelju.”

“Prikupili smo značajne informacije u Spa koje ćemo iskoristiti kod promjene postavki motora te kalibracije u pripremi za ovu utrku.”

“Pokušat ćemo maksimizirati potencijal Spec 4 te se nadati kako ćemo dobiti pozitivne rezultate te zadržati korak koji smo napravili u Spa.”

Toyoharu Tanabe, tehnički direktor Honde

Odgovor

22 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Osim ako nizozemski bik iskoristi prvu šikanu za lijepi DNF.



    20
    15

    5
  2. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Jel Ferrari donosi novi motor u Monzu?



    5
    5

    0
  3. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Red Bull ubrzano razvija nos u obliku ralice.



    27
    24

    3
  4. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Mislim da i Perez uzima novi motor u Monzi, vozio je Spa sa starom specifikacijom nakon sto mu se novi zapalio.



    2
    2

    0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Max Verstappen je od proslogodisnje VN Belgije do ovogodisnje VN Madarske svaku utrku zavrsio u top 5 i u meduvremenu okarakteriziran kao najbolji vozac na gridu, po nekima cak bolji i od Hamiltona! Covjek napravi gresku nakon 20 utrka i odmah postane balavac koji nema pojma voziti. Pitam se samo gdje su nestali komentari o Maxu svjetskom prvaku u 2019 (meni osobno nisu bili jasni ni oni, a ni ovi komentari o njemu, ali dobro)



    26
    19

    7
    • Mercedes
      QFlash82 Donator Prikaži

      Jer je Max definicija onog šta da dlaku mjenja ali ćud ne.

      Takodjer njegove ‘sjajne’ vožnje ove godine su napuhivali niegovi navijači, on sam i Christian Horner te eeeeeventualno pokoji ljubitelj Formule 1 koji je pomislio da je Max napokon sazrio.Ljudi vole vjerovati da se svak može popraviti i biti bolji kao osoba.

      Zbog vrste sudara, njegovog tajminga i stava oko sudara iz perspektive Maxa – većini je jasno da se Max nikad neće popraviti, osim njegovim navijačima (redovito su najglasniji i najpijanijj) i njemu samom koji je opet našao uzrok sudara u nekom drugom.

      Stoga radi – da, generalni stav fanova Formule 1 prema Maxu se, s početnog oduševljena sirovim talentom, promjenio te ga se sad smatra dvorskom ludom i opasnošću za sebe i ostale na stazi.



      18
      11

      7
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        njegove sjajne vožnje su sjajne bez navodnika.
        ovo sa nepriznavanjem svoje krivice ne podražavam, i to uvijek jasno napišem.
        generalni stav f1 fanova je da se max smirio i da vozi bolje nego ikad.



        16
        12

        4
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Max i vozi bolje nego ikada jer vec dugo vremena nize dobre rezultate i konstantno je u borbi za odlicne rezultate. Od prvog dana pokazuje zavidnu brzinu, ali vec sam puno puta i spomenuo da brzina ne cini vozaca. Njegovi dobri rezultati nisu slucajnost. Sto je dolje kolega @Alonso1983 spomenuo (Italija 2018.) moramo se sloziti da je Maxova krivica, ali mislim da ljudi podcjenjuju tezinu utrkivanja opcenito, a pogotovo na stazi na kojoj se u prvi zavoj ulazi tako sto u 100 metara spustas brzinu za 300 km/h. Uostalom tu se utrku Max branio bolje nego li ijedan svjetski prvak unazad zadnjih par godina u nekoj borbi iako je bio u itekako sporijem bolidu. Sto se tice incidenta s Raikkonenom, mislim da se to sve prenapuhalo i opet stavilo Maxa u rang s Maldonadom po pitanju voznje. Moguce da ulogu igra i cinjenca da je to bio Kimi, ali ne ulazim u to. Ako se vratimo u Rusiju 2015. i onaj Raikkonenov potez u zadnjem krugu onda se ovaj Maxov cini potpuno bezazlen. Napuhala se prica o Maxu kao najboljem vozacu na gridu jer su vozaci poput Alonsa, Hamiltona, Raikkonena imali impresivniji pocetak karijere, ali isto tako se i napuhala ova prica o njegovim greskama. Ono sto je on napravio za Red Bull od Spnjolske 2016. je impresivno unatoc svim biserima



        9
        7

        2
      • Honda
        Red Bull no1 Prikaži

        QFlash…….Mnogo si isfrustriran opusti se malo pusti Maxa , Raikonen je recimo najprecjenjeniji vozac jer su se Alonso pa i Fetel poigravali sa njim.



        9
        -7

        16
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Italija max vs bottas i brazil sa oconom? Jos je i u meduvremenu znao mjenjati smjer na kocenju, udariti drugi bolid i izgurati ga sa staze. Tak da nije to samo jednna greska u 20 utrke negi ipak njih malo vise.



      11
      5

      6
  6. Bmw
    matej2018 Prikaži

    Kao fightera na stazi ga cak i malo cijenim jer je bez kompromisan ali kad mu vidim ovo lice na celu mu pise da je usudio bi se rec los (u nasem narodu bi upotrijebili i goru rijec) covjek ovaj max…. dakle samo moje misljenje….



    3
    -2

    5

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.