Hondin tehnički direktor za Formulu 1 Toyoharu Tanabe kaže da ga je iznenadilo vidjeti kako su Mercedes i Ferrari imali problema s novim motorima koje su donijeli u Belgiju, obzirom na njihovu pouzdanost u ranijim inačicama.
Dva motora od ukupno šest koliko ih je Mercedes koristio u Belgiji su imali problema: Sergio Perez u Racing Pointu se zaustavio na treningu, a Robert Kubica u Williamsu tijekom kvalifikacija.
Ferrari je svoj novi motor imao u oba Haasova bolida i u Alfi Romeo Antonija Giovinazzija, a upravo taj posljednji je imao problema u subotu.
“Iznenađen sam, i to iz dva razloga. Najprije – u prošlosti su pokazali sjajnu pouzdanost, uključujući i ovu godinu. Možemo koristiti samo 3 motora godišnje, što znači da moraju proći više od 5000 kilometara.”
“Oni imaju puno iskustva i znaju kako garantirati kilometražu i pouzdanost koristeći testove na dinamometru.”
“Nova specifikacija je, naravno, prošla te testove u tvornici, a onda je na stazi imala problema. To je jedno pitanje zašto sam iznenađen.”
“Drugo je kontrola kvalitete. Oni opskrbljuju dvije ili tri ekipe već duže vrijeme i znaju kako kontrolirati kvalitetu i kako sve provjeriti prije nego dođu na stazu.”
Mercedes tradicionalno novi motor uzima istovremeno kad i ekipe koje ga od njih kupuju, a Ferrari gotovo u pravilu najprije pusti Haas ili Alfu (nekad Sauber) da ga isprobaju prije nego ga sami koriste.
Iz Honde tvrde da nemaju tvorničku ekipu i ekipu koja kupuje motore, odnosno – kažu da su Red Bull i Toro Rosso za njih podjednako važni.
“Kad smo prošle godine uveli Spec 3 imali smo određenih problema s kalibracijom. Iz toga smo naučili vrijedne lekcije i pokušali smo odraditi bolju kalibraciju za izlazak na stazu. Vaša ekipa je važna pa pokušate izvući pouke iz onog kako se motor ponaša kod ekipa koje ga od vas kupuju, da bi ga onda kasnije uzeli i sami.”
“Ferrari ima zreo proces kalibracije ili znaju kako efikasno koristiti motor tako da je odmah jak. To je jedna od ideja kod korištenja kupaca. Istovremeno – možete pomisliti da ste savršeni i da možete kod svih ekipa istovremeno izbaciti novu specifikaciju.”
– Toyoharu Tanabe
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po naslovu sam pomislio je ovo mali PRC od Honde ali ipak nije. ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ni cudno kaj se cudi nema tog u Japanu tu se Kubici dize motor u zrak na gumb da Ham stigne u kvalifikacije
16
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je odmah bio i moj zakljucak i vjerojatno je i istinit?
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Hondi nikad nije prekuvo motor???
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove sezone jos nije
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otvoreno pismo svim momčadima na gridu da ga nazovu za legendarno pouzdane motore Honde. Dovoljno je vidjeti koliko su pouzdani u zadnjih 5 godina da donesemo valjane zaključke.
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…motor od kubice je ionako ‘slučajno’ eksplodirao i bio je prekid q1 taman toliko koliko je trebalo da srede bolid jednom drugom vozaču…
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I honda je izbacivala nove specifikacije motora i kaj se je događalo???
Jedan primjer:
Alonso u Suzuki: GP2 engine
?????
A sad nesto pričaju
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tanabe je toliko skroman i samokritican tip koji je kao i uvijek dao odmjeren odgovor na novinarsko pitanje i jako je pazio da nekog ne uvrijedi ili omalovazi. Mozda ti se ucinilo da u tekstu pise Cyril pa si odmah reagirao bez citanja??
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok ne krepaju u samom Mercedesu i Ferrariju, ne racuna se ?
6
0