Izdvojeno

Hamilton: Mnogi ljudi ne cijene opasnost utrkivanja

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Umjesto da uživamo u povratku Formule 1 na Spa-Francorchampsu nakon duge ljetne stanke, motosport nam je ponovno odlučio pokazati svoju mračnu stranu.

Velika nesreća u drugom krugu glavne utrke Formule 2 u kojoj su najteže stradali Anthoine Hubert i Juan Manuel Correa bila je kobna za Huberta. 22-godišnji Francuz nije preživio posljedice užasnog sudara.

Cijeli paddock šalje poruke sućuti Hubertovim bližnjima, a u znak poštovanja je i otkazana sutrašnja sprint utrka Formule 2.

Peterostruki svjetski prvak i vodeći čovjek prvenstva Formule 1 Lewis Hamilton odlučio je ovom prilikom istaknuti zašto se njihov posao ni uz današnje sigurnosne standarde ne smije podcjenjivati.

“Počivaj u miru Božjem Anthoine. Moje molitve i misli su danas s tobom i tvojom obitelji.”

“Ako bilo tko od vas tko gleda i uživa u ovom sportu na sekundu pomisli da je ono što mi radimo sigurno, potpuno ste u krivu.”

“Svi ovi vozači riskiraju svoje živote kad izađu na stazu i ljudi to moraju ozbiljno cijeniti zato što se to ne cijeni dovoljno. Niti od strane fanova niti od nekih ljudi koji rade u sportu.”

“Anthoine je heroj što se mene tiče zbog toga što je riskirao kako bi lovio svoje snove. Tako sam tužan što se ovo dogodilo. Podignimo ga i sjećajmo ga se. Počivaj u miru brate.”

– Lewis Hamilton

Cijeli svijet motosporta preplavljen je porukama sućuti za Anthoinea Huberta, nažalost prvog poginulog vozača u FIA-inoj kategoriji nakon njegova sunarodnjaka Julesa Bianchija koji je podlegao ozljedama godinu dana nakon nesreće na VN Japana 2014. Ovo je također prva fatalna nesreća u nekoj većoj kategoriji motosporta od 2015. kad je u utrci IndyCara stradao Justin Wilson.

Komentiraj

14 komentara

  1. Prvo da kazem pocivao u miru.. A drugo, pa kolko nesrece covjek moze imat da se ovak to poklopi, puknes u zid punim gasom i jos te neko pokupi isto punim gasom.. Kad nemas srece, i kad se sve poklopi, kao njemu danas jednostavno vidis koliko je sve surovo oko nas.. Rip



    22

    0
  2. Ferrari
    PhillSF Prikaži

    Jako ljepo rečeno. Apsolutno se slažem. Jako tužan dan u moto sportu.
    Počivao u miru.



    13

    0
  3. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Nazalost to je dio tog sporta. To su i dalje ljudi od krvi i mesa.. Uz ne znam kakvu zastitu ovakav krs i lom se tesko moze prezivit. U svakom slucaju i dalje su vozaci moderni gladijatori i sad ih jos vise postujem to sto rade. Neki ljudi ce rec da je to hrpa ludjaka. No moje je misljenje da je to skupina iznimnih ljudi



    12

    0
  4. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Mislija sam da su ovi danasnji bolidi sigurni izgleda da sam se gadno zaj…



    9

    0
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Ah ma nikad ne moze bit sigurno pri takvim brzinama. Mogu mislit koja sila je to kad se prvo zabio u zid a onda ga jos ovaj pokupio.. Grozno



      11

      0
    • Prvo, počivao u miru, Anthoine, ovo je katastrofa za cijeli motorsport.
      Bolidi danas izgledaju vrlo sigurni, ali sjećate se KMagove nesreće na izlasku iz Radilliona, imao je puno sreće da se izvukao bez ozljede. Spa je najopasnija staza u kalendaru, puno je vozača poginulo na onoj staroj stazi (od 1950. do 1970.), a Eau Rouge je, uz La Source i Blanchimont, jedino mjesto koje je ostalo od te stare staze.
      Ne možemo tek tako maknuti Spa iz kalendara, zbog povijesnog značaja te staze za F1, možemo samo napraviti šikanu kod izlaza iz Radilliona.
      Je li to pametno ili nije, ne znam, mnogi navijači bi se bunili, ali bi staza bila puno sigurnija i ovako što se sigurno ne bi događalo.


      0

      4
  5. Onaj tko ne prati motorsport nikad neće shvatiti zašto vozače zovemo herojima i junacima…



    19

    0
  6. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Nazalost, nesrece sa ovakvim posljedicama su neizbjezne. Ali treba svakodnevno raditi na unapredjivanju sigurnosti i ako svaka odluka i svaka nova inovacija od strane FIAe kao sta je HANS ili HALO spase neciji zivot ili teske ozljede vozaca i ostalih ljudi na stazi(suci, redari, gledatelji), onda mogu smatrati da FIA radi dobro svoj posao. Sjetimo se prosle godine, bas na Spa, da nije bilo HALOa, Leclerc ne bi danas vjerovatno bio u stanju ostvariti pole, nego bi se mozda pridruzio svojem prijatelju Bianchiu, Senni, Ratzenbergeru i ostalima na nebeskom GP. Jos jednom, velika i iskrena sucut Hubertovoj obitelji. Pocivao u miru, Antoine.



    9

    3
  7. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Hamilton sve rekao.

    Čisto da se zna kada se svakako naziva današnje vozače da su pičkice, da nisu “kao oni prije” i sve ostale budalaštine od očito neobrazovanih “navijača” koji žive na nostalgiji.

    DA F1/2/3/IndyCar itd SU OPASNI i momci koji voze nisu NI MALO lošiji od iti jednih prije NITI SU PIČKICE ILI KUKAVICE.

    Valjda ljudi moraju ginuti da bi to neki shvatili.



    18

    3
  8. Realno gledajuci , Formula 1 je cak i dosta siguran sport. Jer kad pogledamo druge sportove tipa nogomet , kosarka, rukomet, borilacke sportove itd itd. Znamo da u vecini drugih sportova ima jako puno ozljeda svakakvih vrsta , dok u F1 su ozljede uzrokovane samim sportom rijetkost.
    Kada govorimo o smrtnim slucajevima tu je malo drukcija prica. Ali opet i u nogometu se godisnje nekoliko ljudi srusi na terenu i premine. Naravno , nogomet kao sport nije direktan razlog tome kao sta je stvar u F1 , ali ima svoj udio.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni