F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Potvrđene promjene komponenti pogonskih jedinica – šest vozača s kaznama

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što smo već ranije izvijestili o kaznama za VN Belgije zbog nedozvoljenih promjena komponenti pogonske jedinice, FIA je potvrdila sve promjene i kazne.

Promjena je bilo mnogo – sva četiri proizvođača su na prvu utrku nakon ljetne stanke donijeli nove specifikacije pogonskih jedinica.

Mercedes je donio novi motor, MGU-H i turbopunjač. Navedene komponente su ugrađene u sve bolide s Mercedesovim motorom – Mercedes, Racing Point i Williams – a jedini vozač čiji broj komponenti prelazi dozvoljeni broj je Racing Pointov Lance Stroll. Stroll sa sve tri komponente prelazi dozvoljenu granicu, stoga je dobio kaznu starta sa začelja.

Sergio Perez je dobio novu jedinicu, ali neće nastupati s njom na utrci zbog vatrenog drugog slobodnog treninga. Očekuje se da će na idućoj utrci u Italiji dobiti novu pogonsku jedinicu koja će mu donijeti kazne. Slična stvar se dogodila Lanceu Strollu kad je Mercedes prvi put uveo nadogradnje na motor u Kanadi – bolid se zapalio na treningu i zato sad ima više korištenih elemenata od ostalih s Mercedesovim motorom.

Ferrari je donio nove verziji istih komponenti kao i Mercedes, ali su one ugrađene u samo tri od šest bolida s njihovim motorima – u oba Haasa te u Alfu Antonija Giovinazzija. Za njih nema kazni, kao što ni za tvorničku momčad neće biti prilikom ugradnje novih komponenti koje planiraju ugraditi na VN Italije. Raikkonen nije dobio nove komponente jer njega čekaju kazne.

Honda je već ranije potvrdila da će novu pogonsku jedinicu ugraditi u bolide Alexa Albona i Daniila Kvjata. Albon je dobio kompletnu novu jedinicu, dok je Kvjat dobio sve osim elektronike i baterije – obojica imaju kaznu starta sa začelja.

Renault je donio C-specifikaciju svog motora te je isti ugrađen u sve bolide osim u McLaren Landa Norrisa. Riječ je samo o motoru, stoga su Ricciardo, Hulkenberg i Sainz dobili samo 5 mjesta kazne. Ipak, nitko od njih taj motor neće imati na VN Belgije jer su svi vraćeni na B-specifikaciju. Iz Renaulta tvrde kako nema problema s pouzdanošću, već je ovo bila taktička promjena s obzirom na to da se na Spa-Francorchampsu može pretjecati lakše nego na nadolazećim stazama,

Jedan MGU-K više za 2020.

S obzirom na rekordan broj utrka za 2020., čak 22, F1 će dopustiti momčadima korištenje jednog MGU-K više nego ove godine. Ove godine su bile dozvoljena samo dva MGU-K, isto kao i dvije kontrolne elektronike i baterije. Ostale komponente su ograničene na tri.

Povećanje je zatražio Renault, a momčadi i F1 su se s time složile.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
695 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj