Izdvojeno

Potvrđene promjene komponenti pogonskih jedinica – šest vozača s kaznama

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon što smo već ranije izvijestili o kaznama za VN Belgije zbog nedozvoljenih promjena komponenti pogonske jedinice, FIA je potvrdila sve promjene i kazne.

Promjena je bilo mnogo – sva četiri proizvođača su na prvu utrku nakon ljetne stanke donijeli nove specifikacije pogonskih jedinica.

Mercedes je donio novi motor, MGU-H i turbopunjač. Navedene komponente su ugrađene u sve bolide s Mercedesovim motorom – Mercedes, Racing Point i Williams – a jedini vozač čiji broj komponenti prelazi dozvoljeni broj je Racing Pointov Lance Stroll. Stroll sa sve tri komponente prelazi dozvoljenu granicu, stoga je dobio kaznu starta sa začelja.

Sergio Perez je dobio novu jedinicu, ali neće nastupati s njom na utrci zbog vatrenog drugog slobodnog treninga. Očekuje se da će na idućoj utrci u Italiji dobiti novu pogonsku jedinicu koja će mu donijeti kazne. Slična stvar se dogodila Lanceu Strollu kad je Mercedes prvi put uveo nadogradnje na motor u Kanadi – bolid se zapalio na treningu i zato sad ima više korištenih elemenata od ostalih s Mercedesovim motorom.

Ferrari je donio nove verziji istih komponenti kao i Mercedes, ali su one ugrađene u samo tri od šest bolida s njihovim motorima – u oba Haasa te u Alfu Antonija Giovinazzija. Za njih nema kazni, kao što ni za tvorničku momčad neće biti prilikom ugradnje novih komponenti koje planiraju ugraditi na VN Italije. Raikkonen nije dobio nove komponente jer njega čekaju kazne.

Honda je već ranije potvrdila da će novu pogonsku jedinicu ugraditi u bolide Alexa Albona i Daniila Kvjata. Albon je dobio kompletnu novu jedinicu, dok je Kvjat dobio sve osim elektronike i baterije – obojica imaju kaznu starta sa začelja.

Renault je donio C-specifikaciju svog motora te je isti ugrađen u sve bolide osim u McLaren Landa Norrisa. Riječ je samo o motoru, stoga su Ricciardo, Hulkenberg i Sainz dobili samo 5 mjesta kazne. Ipak, nitko od njih taj motor neće imati na VN Belgije jer su svi vraćeni na B-specifikaciju. Iz Renaulta tvrde kako nema problema s pouzdanošću, već je ovo bila taktička promjena s obzirom na to da se na Spa-Francorchampsu može pretjecati lakše nego na nadolazećim stazama,

Jedan MGU-K više za 2020.

S obzirom na rekordan broj utrka za 2020., čak 22, F1 će dopustiti momčadima korištenje jednog MGU-K više nego ove godine. Ove godine su bile dozvoljena samo dva MGU-K, isto kao i dvije kontrolne elektronike i baterije. Ostale komponente su ograničene na tri.

Povećanje je zatražio Renault, a momčadi i F1 su se s time složile.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni