F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Philippe Bianchi: Ovo stanje je gore nego da je Jules umro

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Jules Bianchi

Jules Bianchi

Philippe Bianchi, otac nesretnog Julesa, priznaje da postaje sve manje optimističan oko zdrastvenog stanja svojega sina koji se oporavlja od ozljeda zadobivenih na prošlogodišnjoj VN Japana. Izjavio kako je situacija prerasla u dnevnu torturu.

Bianchi je i dalje u komi i nalazi se u bolnici u gradu Nici – devet mjeseci nakon udesa sa pomoćnim vozilom u Suzuki. Francuz, koji je vozio za Marussiju prošle godine i bio je dio Ferrarijevog programa mladih vozača, pretrpio je teške ozljede mozga u sudaru. Njegova obitelj je svaki dan uz njegov krevet.

“To je postala dnevna tortura i mučenje. Ponekad se osjećam da smo svi skrenuli s uma, zbog toga jer za mene, svakako je groznije nego da je odmah preminuo. Ne možemo mu pomoći bolje nego sada. Vrijeme prolazi i sada sam manje optimističan nego što sam bio dva do tri mjeseca nakon nesreće, onda smo se nadali boljem oporavku. U nekom trenutku, morate se prizemljiti i realizirati kako je situacija ozbiljna.”

Rekao je Philippe Bianchi u intervjuu za radio stanicu “France info”. Rekao je da i ako se njegov sin probudi, slijedi mu mukotrpan oporavak kakav sada prolazi Michael Schumacher koji je pretrpio skijaški incident u prosincu 2013. godine. Priznao je da je nakon Michaelove nesreće razgovarao sa sinom o tome.

“Ako se susretne s takvim problemima, mi smo prilično sigurni da to nije ono što Jules želi. Razgovarali smo o tome. Rekao nam je da ako ikada pretrpi sličan incident kao Michael, ako samo ne bude u stanju voziti dalje – to će mu biti izuzetno teško za prihvatiti. Zbog toga jer je to bio njegov život.”

Manorov sportski direktor Graeme Lowdon je rekao da ekipa ne bi opstala bez Bianchia, koji je osvojio prve bodove 2014. na VN Monaku.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Philippe Bianchi je u cijeloj ovoj priči reagovao na najbolji moguči način. Iz svega skupa nije radio scene, a sa druge strane ipak je bio svijestan da je nekako normalno da bi bilo pametno javnost, obavijestiti o Julesovom stanju. I sada koliko god brutalno zvuči što je rekao, ima pravo, jer istina je da je cijela situacija prava tortura za porodicu Bianchi. Što se Julesovog zdravstvenog stanja tiče osobno ne bi ništa dodao-prognoze su slabe, a situacija se ne okreče na dobro. Kod nesreča koje su preživjeli Michael i Jules rezultati obično nikada nisu odlični. U stvari mišljenja sam da su obojica preživjeli samo zato što su obojica kao vrhunski sportaši bili u fantastičnoj fizičkoj kondiciji. No glava je glava i svi znamo da je baš ona najvažniji dio tijela. O samoj nesreči mnogo je več rečeno i napisano no ostajem kod svog mišljenja da svu krivdu Julesove nesreče nosi glupi “show buissnes” jer ne dati Safety Car u trenutku kada se na opasnom mjestu, gdje je prije nekoliko trenutaka več bila nesreča i sa mogučnošču da se ona ponovi, nalazi dizalica, a vidljivost je vrlo slaba, samo zbog toga da bi se utrka pravovremeno završila i to zbog TV programa…POTPUNA GLUPOST. Hvala “pametnjakoviči”. Jedan život i jedna porodica prolaze agoniju zbog vaše “nefleksibilnosti”. Izvinjavam se svima onoma koji ste možda pročitali moj komentar ali kod ovakvih stvari teško mogu zadržati svoj temperament. Drži se Jules-tko završi utrku osvaja bodove u Monacu!


    0

    0
  2. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Kada obitelj polako gubi nadu onda znači da su šanse za ikakav oporavak svedene na minimum. Teško mi je čitati o ovome što Philippe govori…ali mu svaka čast na velikoj iskrenosti i realnosti. Situacija je teška i oni to ne žele kriti, što je za nas navijače bitno jer njegovoj obitelji trebamo pružiti još veću podršku. Često razmišljam o njemu jer tek koju godinu stariji od mene….jednostavno mi nije jasno zašto se to moralo dogoditi ovako dobrom, mladom, taleniranom momku koji je imao obečavajuću karijeru pred sobom, a ono najbitnije i cijeli život pred sobom. Prava bi sreća bila da dođe u trenutno Michaelovo stanje, gotovo nemoguće….no ipak…duboko u sebi se još uvijek nadam da će se dogoditi čudo. #ForzaJules


    0

    0
  3. Dragi moj Ronine. Na istom mjestu izletio je Sutil. Traktora-dizalice nije bilo. Sutil živ i zdrav. Ako si vidio snimak, Bianchi je nešto pogodio. Traktor. Poprilično jako. Da njega nije bilo tamo vjerovatno ne bi završilo kako je završilo. O signalizaciji sljedeče: i ja i ti znamo kakva je vidljivost po kiši. U običnom auto recimo brzinom oko 80 km/h. A onda zamisli kakva je vidljivost u bolidu F1 sa kacigom na glavi. Da, signalizacija je bila. Ali ponavljam stajao je traktor-dizalica na mjestu na kojem je malo prije več izletio jedan vozač. Postojala je velika šansa da se stvar ponovi. I ponovila se je. Dakle ako sabrojimo jedan i jedan, da je bio Safety Car na stazi vozači bi vozili sporije i Sutilov auto bio bi mirno dignut. Naravno da je bit svakoga vozača utrka da vozi što brže može u danim okolnostima, ali zato je posao vodstva utrke da razmišlja šta i kako u trenutcima i okolnostima koje su se dešavale na VN Japana 2014. I još na kraju krajeva: Martin Brundle je 1994.godine doživio nešto slično i od tada dalje je ozbiljno upozoravao o potencijalnim opasnostima do kojih bi moglo doći. Znao je iz svog vlastitog iskustva.



    1

    0
    • Potpis! Da ne pišem i ja isti kontra-odgovor …



      1

      0
      • Sebastian Vettel 5 Ronin Donator Prikaži

        Kao što rekoh ne opravdavam vodstvo utrke. Ne možeš usporediti izletanje Sutila i Biancihia pogledaj malo snimke Sutil je već jako usporio kad je dotaknuo ogradu za razliku od Biancihja koji je katapultiran iz zavoja ravno bez mogućnosti kočenja i čisto sumnjam da posljedice ne bi bile iste za Bianchija jer koliko znam iz natpisa on nema mehaničke povrede glave nego mu se mozak pretvorio u kašu zbog velike brzine što gotovo nema šanse za oporavak, nažalost.
        Opet kažem ne opravdavam vodstvo utrke ali nisu mu oni stiskali papučicu gasa pod žutom zastavom.


        0

        0
    • F1puls David Vidović novinar Prikaži

      Sve to stoji i potpuno si upravu, ali mislim da je kolega Ronin pokušao ukazati na to da ni Bianchi nije čistih ruku tu, na kraju krajeva on je taj koji je izletio sa staze. Ako se dobro sjećam, live timing aplikacija je u trenutku izlijetanja pokazivala da je Jules išao preko 200km/h, brzinom kojom je Alonso dan ranije išao kroz isti zavoj po suvom. Ljudi su u svoj toj tragediji zaboravili da je Jules ustvari izletio sa staze, da tog traktora nije bilo tu i da je udario u zid kao i Sutil, nakon utrke bi ga vjerojatno svi grdili zbog greške i izlijetanja…


      0

      0
  4. Ronine još jedanput. U što je udario glavom Bianchi?. I čime bi glavom udario Bianchi da nije bilo traktora-dizalice. Ajmo još jedanput. Čovjek je izletio sa staze. Ni prvi,ni posljednji. Zašto? Zato što je vozač utrka, zato što je u nekonkurentnom bolidu pokušavao iskoristiti danu situaciju (kiša). Koji potez je učinjen sa strane vodstva utrke, poslije nesreče Sutila? Usporite utrku bez Safety Cara i maknite dizalicom bolid Adriana Sutila. Zašto? Zato što stoji na opasnom mjestu i mogao bi netko da izleti na istom mjestu i pogodi objekat (bolid) koji se nalazi uz stazu. Do tu je više manje sve u redu, ali sada dolazimo do ključnog momenta.Vodstvo utrke ne shvača da u tom trenutku dolazka dizalice na stazu ima još jedan potencijalno opasan i nezaštičen objekat na stazi (dizalica+Sutilov bolid). A da je vidljivost po kiši poprilično umanjena i da postoji mogučnost da sigalizacija ne bude viđena ( za primjer postavljam udarac Nelsona Piqueta u Piercarla Ghinzania u Adelaidi 1989.godine). To se je pokazalo kobnim. Jer ako se sjetiš nesreče Marie de Villote koja je sa puno manjom brzinom udarila u kamion i kakve su posljedice bile onda znaš kakve su posljedice udarca brzinom od oko 200 km/h. Još jedanput ponavljam: Da, vozači su na stazi da voze čim brže. To je njihov posao. No vodstvo utrke je odgovorno da u pravom trenutku reagira na pravi način. U ovom primjeru nije. Zbog čega? Odgovor se nalazi u mome prvome komentaru. I još nešto: Difuzionalna aksionalna povreda mozga zbilja dolazi od prevelikog i prejakog zaustavljanja. No to u auto-moto sportovima odgovorni vrlo dobro znadu. Zbog toga se je i potrošilo puno novaca i godina. No nema toga Boga koji može riješiti bez ikakvih posljedica udarac glavom pri takvoj brzini u objekat kakav je traktor-dizalica. P.S. Pojavljuju se sumnje (po svijetu) da komentar Phillipea Bianchia skriva u sebi pripremu za onu najtežu vijest.


    0

    0
    • Sebastian Vettel 5 Ronin Donator Prikaži

      opet ti o udarcu glavom? Nema udarca glavom! Pisano je o tome dosta na stranim portalima i analizama. Ako ti je znak opreza vožnje na cesti dali voziš i dalje po svome i držiš se prometnih znakova? To je Bianchi ignorirao i mislio je smanjiti razmak između sebe i bolida ispred i dogodila se tragedija tu nema nikakve dileme imaš live timing pa vidi i youtube koliko se razlikuju izletavanja Sutila i njega. Krivicu snosi on sam ponajviše to su analize pokazale,


      0

      0
      • Ronine malo pogledaj i ono što drugi pišu na ovom portalu. A pisati o čovjeku na način na kojega ti pišeš dok se on nalazi u ovakvoj
        situaciji u kakvoj je, nije nimalo humano. I još nešto ja nisam uspoređivao kutove i brzinu Sutila i Bianchia. Dok je za tebe zdravo za gotovo da ako i ne bi bilo dizalice na tom mjestu da bi Bianchi završio kako je završio. A koliko su današnji bolidi “čvrsti” pokazuju ti i neke druge nesreće. (Verstappen-Monaco) a ako bolid F1 može da digne dizalicu od koje tone u zrak onda možeš shvatiti kolika je sila bila u pitanju. Pogledaj što piše Blackhawk i što bi ti odpisao Luka da ti ja nisam.


        0

        0
  5. Svi mi Bianchiju želimo najbolje, ali bojim se da ovdje više nema nade. Ako i preživi zauvijek će biti biljka jer je prošlo vrijeme za oporavak. I ako se probudi neće bit sposoban za život. Pogledajte samo Michaela koji je bio u najsavršenijoj fomri, i koji se probudio dosta ranije pa još ni ne znamo kako je i hoće li ikada biti normalan (iako su izjave da hoće).
    Kod Bianchija je nažalost cijela serija nezgodnih stvari koje su dovele do katastrofe. Lako je sada upirati prstima u ovoga ili onoga, ali da je utrka bila prekinua kada je Sutil izletio, ili da je samo izašao SC svi bi mi kukali kako je danas F1 za pič..ice, zašto se preikda kad su oni dobro plaćeni da riskiraju živote i slično… Sad će neki reći da nije tako, ali pogledajte komentare po forumima – uvijek je tako.
    Mi malo stariji sježamo se kada su bolidi, koji su odustajali, stajali uz stazu do samog kraja utrke, na gradskim stazama doslovno na statzi – i nikada se ovako nešto nije dogodilo! A moglo je koliko puta. I na kraju se i dogodilo, i to kada se vozilo micalo sa staze.
    Nažalost, traktor je taj koji je presudio Bianchiju. Jer da nije bilo traktora udarac bi isto bio jak, sudar bi bio ozbiljan ali ne s ovakvim posljedicama jer bi zaustavljanje bilo blaže nego u ovom slučaju. Traktor ga je ukopao i od 200 km/h uspirio u samo metar (malo više). A baš to usporavanje je nanijelo užasne ozljede Bianchijevoj glavi – ne udarac nego usporavanje.
    Ovo sve što njegov otac govori priprema je nažalost na najgore. I sve mi se čini da će obitelj uskoro morati donositi ozbiljne odluke u budućnosti.


    0

    0