Izdvojeno

Verstappen: Borit ćemo se s Mercedesom, Ferrari je prebrz

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen očekuje da će njegova momčad Red Bull glavnu borbu na VN Belgije voditi s Mercedesom, a da im je Ferrari, prema viđenom iz FP1 i FP2, izvan dosega.

Ferrari je zauzeo prve dvije pozicije na oba treninga u Belgiji u petak. Charles Leclerc je na simulaciji kvalifikacija u FP2 bio više od osam desetinki brži od Mercedesa, a Verstappen je zaostao sekundu i dvije desetinke.

Na dužim su stintovima prve tri momčadi bile izjednačenije, ali Verstappen sumnja da će moći pobijediti Ferrari.

„Mislim da njima ova staza definitivno bolje leži, nego nama. Iznimno su jaki, puno dobivaju na ravnicama, ali to i nije iznenađujuće.“

„Dat ćemo sve od sebe. Danas nije bio baš fantastičan dan jer smo cijeli dan morali voziti s manje brzine, nego što inače koristimo petkom. Međutim, uglavnom sam zadovoljan balansom.“

Nizozemca su pitali može li Red Bull još pronaći bolji balans između manjeg otpora za ravnine i downforcea za zavojiti srednji sektor:

„Mislim da ne možemo puno više učiniti. Svi voze s malo downforcea, tako da mislim da bi nam sljedeći korak trebao biti skidanje krila, ali mislim da to nije baš pametno.“

Za razliku od momčadskog kolege Alexandera Albona, Verstappen će nastaviti i u ovoj utrci koristiti staru pogonsku jedinicu.

Tijekom FP2 je u nekoliko navrata prijavljivao gubitak snage motora.

„Moj je motor malo stariji, a ova je staza zahtjevna za motore, tako da se morate osigurati.“

„Još uvijek imamo još jedan motor, a njega ćemo koristiti sutra, pa ćemo vidjeti. Ferrari će biti vrlo jak, ali i mi možemo biti brzi. Danas nismo pokazali naše uobičajene performanse.“

„Ne brinemo se oko toga. Znali smo da će do toga doći. Naravno, imamo samo nekoliko motora koje smijemo koristiti tijekom sezone i naravno da neki od njih stare.“

– Max Verstappen

Komentiraj

8 komentara

  1. ja bi bio jako zadovoljan kad bi bilo:
    1 leclerc
    2 vettel
    3 max
    4 perez
    5 sainz
    6 albon…
    ali to su pusti snovi. a sve da se bodovno zakuha. vettelu je svejedno, a leclerc bi konačno mogao skinuti jumf.
    hoće li luj bar jedanput krepat ili neki drugi razlog za dnf – bar jednom ove godine-to bi bilo sjajno ali kako rekoh-pusti snovi-



    7

    17
  2. Ferrari
    AlijA Prikaži

    Ajd što ovdje ima smiješni izjava poslije prva dva treninga , nego i vozači počeli da kake .



    3

    2
  3. Amen to that
    Ima jos i vise nego dovoljno vremena da sve krene po zlu



    4

    0
  4. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Riči ti se pozlatile napokom da se slazem s tobom,ajmo ferrari vrime je.



    4

    0
  5. Ovakve stvari kad bi slusao o Ferrariju zadnjih godina bi u pravilu ispalo naopacke…. Ja se nadam barem zanimljivoj utrci ako nista drugo…..



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni