Izdvojeno

Charles Leclerc najbrži na drugom slobodnom treningu u Belgiji

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Charles Leclerc je postavio najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu u Belgiji. Iza njega se našao njegov momčadski kolega Sebastian Vettel, dok je treće najbrže vrijeme pripalo Valtteriju Bottasu.

Četvrti je bio Lewis Hamilton u drugom Mercedesu, dok je najbržih pet zaokružio Racing Pointov Sergio Perez. Šesti je bio Red Bullov Max Verstappen, sedmi Kimi Raikkonen, a osmi Perezov momčadski kolega Lance Stroll. Deveto najbrže vrijeme je postavio Renaultov Daniel Ricciardo, dok je najbržih deset zaokružio Verstappenov novi momčadski kolega Albon.

Leclercovo vrijeme od 1:44.123 je bilo i više nego dovoljno za prvu poziciju jer je Vettelovo vrijeme na drugom mjestu bilo šest desetinki sporije, dok je Perez na petom mjestu zaostajao već gotovo sekundu (+0.994s), a šesti Verstappen je bio već na 1,2 sekunde iza Leclerca.

Prvi su na stazu izašli Haasovi i Williamsovi vozači te su Magnussen, Grosjean i Russell bili prvi koji su postavili brza vremena sesije. Nedugo nakon njih su po brza vremena krenuli i Ferrariji – prvo Seabstian Vettel, a ubrzo nakon njega i Charles Leclerc. Zatim su na stazu izašla i dva Racing Pointa, Toro Rossa, McLarena, a za njima i ostatak grida.

Nakon dvadeset minuta sesije, jedini vozač bez vremena je bio Max Verstappen, ali je i on četiri minute kasnije odradio svoj brzi krug.

Nakon 25 minuta treninga, Hamilton je preko radija prijavio probleme s kacigom, koji su postojali i nakon promjene kacige. Međutim, problem je otklonjen s obzirom da je Hamilton nakon ponovnog prolaska kroz bokseve, nastavio voziti i postavljati brze krugove.

Momčadi su testirali meke i srednje mješavine guma jer očekuju da tvrde gume nisu najbolja opcija na ovoj stazi, pogotovo u nedjelju kad se očekuje veliki pad temperature u odnosu na danas.

Nakon pola sata treninga, vozači su krenuli po drugu rundu brzih krugova te su se pozicije vrlo brzo mijenjale s ubrzanjem staze. Međutim, jedan od Ferrarija je u svakom trenutku bio na vrhu poretka. Nakon 40 minuta treninga, Charles Leclerc je postavio najbrže vrijeme treninga, koje je ostalo do kraja sesije.

Od vozača iz najbrže trojke, jedino je Albon nakon Leclercovog vremena pokušao postaviti najbrži krug, ali je njegovo vrijeme bilo dovoljno tek za osmu poziciju.

Nakon toga, većih promjena u pozicijama nije bilo jer su se vozači i momčadi tad počeli fokusirati na simulacije utrke. Delta na koju su vozači većinom ciljali u tom razdoblju su krugovi od 1:50.xxx.

McLaren je imao usporeni petak popodne, s obzirom da se njegov dvojac našao tek na jedanaestom (Sainz) i petnaestom (Norris) mjestu. Dvanaesti je bio Grosjean, trinaesti Hulkenberg, četrnaesti Kvyat. Iza Norrisa se našla druga Alfa Giovinazzija, sedamnaesti je bio novi-stari Toro Rossov vozač Gasly. Osamnaesti je bio Magnussen, devetnaesti Russell te je Kubica ponovno bio na zadnjem mjestu sesije.

Unatoč obećavajućem tempu Racing Pointa, momčad je zasigurno zabrinuta s obzirom da je Stroll dvadeset minuta prije kraja prijavio da misli da mu nešto gori u bolidu. Dok je pet minuta prije kraja Perez morao zaustaviti bolid na izlazu iz zavoja broj osam jer mu je bolid gorio, nakon čega je izašao prvo virtualni sigurnosni automobil, a zatim dvije minuta prije kraja sesije, pokazane su crvene zastave za raniji kraj treninga.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
116Charles LeclercFERRARI1:44.12328
25Sebastian VettelFERRARI1:44.753+0.630s30
377Valtteri BottasMERCEDES1:44.969+0.846s28
444Lewis HamiltonMERCEDES1:45.015+0.892s26
511Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:45.117+0.994s25
633Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:45.394+1.271s20
77Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:45.708+1.585s25
818Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:45.732+1.609s21
93Daniel RicciardoRENAULT1:45.735+1.612s26
1023Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:45.771+1.648s21
1155Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:45.999+1.876s28
128Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:46.120+1.997s21
1327Nico HulkenbergRENAULT1:46.209+2.086s26
1426Daniil KvyatSCUDERIA TORO ROSSO HONDA1:46.214+2.091s24
154Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:46.258+2.135s29
1699Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:46.328+2.205s24
1710Pierre GaslySCUDERIA TORO ROSSO HONDA1:46.374+2.251s28
1820Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:46.399+2.276s21
1963George RussellWILLIAMS MERCEDES1:47.887+3.764s30
2088Robert KubicaWILLIAMS MERCEDES1:48.331+4.208s32

Komentiraj

10 komentara

  1. Ferrari-kraljevi treninga ?



    11

    3
  2. Jim Clark
    VekiVedro Prikaži

    Racing Point are on fire! Al doslovno ?



    6

    0
  3. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Izgleda obečavajuće.. Al već budu oni to nekako zasrali u nedjelju.. Sigurno će im hladnije temperature smetati.. Ili opet neka taktička genijalnost.. ???



    8

    0
  4. Ma nema brige. Prva pobjeda dolazi u nedjelju. Čak možda i oba Ferrarija na postolju???



    6

    0
  5. Nadam se da , tokom stanke , ostali nisu stigli ili pretekli McLaren



    1

    1
  6. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Ajmo charles do pola i pobjede mos ti to,ako te ferrari ne zaj..To bi mi bija od sretnijih dana u ovoj godini.



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni