Izdvojeno

Charles Leclerc najbrži na drugom slobodnom treningu u Belgiji

Piše: Luka Jurić

Prije 4 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Charles Leclerc je postavio najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu u Belgiji. Iza njega se našao njegov momčadski kolega Sebastian Vettel, dok je treće najbrže vrijeme pripalo Valtteriju Bottasu.

Četvrti je bio Lewis Hamilton u drugom Mercedesu, dok je najbržih pet zaokružio Racing Pointov Sergio Perez. Šesti je bio Red Bullov Max Verstappen, sedmi Kimi Raikkonen, a osmi Perezov momčadski kolega Lance Stroll. Deveto najbrže vrijeme je postavio Renaultov Daniel Ricciardo, dok je najbržih deset zaokružio Verstappenov novi momčadski kolega Albon.

Leclercovo vrijeme od 1:44.123 je bilo i više nego dovoljno za prvu poziciju jer je Vettelovo vrijeme na drugom mjestu bilo šest desetinki sporije, dok je Perez na petom mjestu zaostajao već gotovo sekundu (+0.994s), a šesti Verstappen je bio već na 1,2 sekunde iza Leclerca.

Prvi su na stazu izašli Haasovi i Williamsovi vozači te su Magnussen, Grosjean i Russell bili prvi koji su postavili brza vremena sesije. Nedugo nakon njih su po brza vremena krenuli i Ferrariji – prvo Seabstian Vettel, a ubrzo nakon njega i Charles Leclerc. Zatim su na stazu izašla i dva Racing Pointa, Toro Rossa, McLarena, a za njima i ostatak grida.

Nakon dvadeset minuta sesije, jedini vozač bez vremena je bio Max Verstappen, ali je i on četiri minute kasnije odradio svoj brzi krug.

Nakon 25 minuta treninga, Hamilton je preko radija prijavio probleme s kacigom, koji su postojali i nakon promjene kacige. Međutim, problem je otklonjen s obzirom da je Hamilton nakon ponovnog prolaska kroz bokseve, nastavio voziti i postavljati brze krugove.

Momčadi su testirali meke i srednje mješavine guma jer očekuju da tvrde gume nisu najbolja opcija na ovoj stazi, pogotovo u nedjelju kad se očekuje veliki pad temperature u odnosu na danas.

Nakon pola sata treninga, vozači su krenuli po drugu rundu brzih krugova te su se pozicije vrlo brzo mijenjale s ubrzanjem staze. Međutim, jedan od Ferrarija je u svakom trenutku bio na vrhu poretka. Nakon 40 minuta treninga, Charles Leclerc je postavio najbrže vrijeme treninga, koje je ostalo do kraja sesije.

Od vozača iz najbrže trojke, jedino je Albon nakon Leclercovog vremena pokušao postaviti najbrži krug, ali je njegovo vrijeme bilo dovoljno tek za osmu poziciju.

Nakon toga, većih promjena u pozicijama nije bilo jer su se vozači i momčadi tad počeli fokusirati na simulacije utrke. Delta na koju su vozači većinom ciljali u tom razdoblju su krugovi od 1:50.xxx.

McLaren je imao usporeni petak popodne, s obzirom da se njegov dvojac našao tek na jedanaestom (Sainz) i petnaestom (Norris) mjestu. Dvanaesti je bio Grosjean, trinaesti Hulkenberg, četrnaesti Kvyat. Iza Norrisa se našla druga Alfa Giovinazzija, sedamnaesti je bio novi-stari Toro Rossov vozač Gasly. Osamnaesti je bio Magnussen, devetnaesti Russell te je Kubica ponovno bio na zadnjem mjestu sesije.

Unatoč obećavajućem tempu Racing Pointa, momčad je zasigurno zabrinuta s obzirom da je Stroll dvadeset minuta prije kraja prijavio da misli da mu nešto gori u bolidu. Dok je pet minuta prije kraja Perez morao zaustaviti bolid na izlazu iz zavoja broj osam jer mu je bolid gorio, nakon čega je izašao prvo virtualni sigurnosni automobil, a zatim dvije minuta prije kraja sesije, pokazane su crvene zastave za raniji kraj treninga.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
116Charles LeclercFERRARI1:44.12328
25Sebastian VettelFERRARI1:44.753+0.630s30
377Valtteri BottasMERCEDES1:44.969+0.846s28
444Lewis HamiltonMERCEDES1:45.015+0.892s26
511Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:45.117+0.994s25
633Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:45.394+1.271s20
77Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:45.708+1.585s25
818Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:45.732+1.609s21
93Daniel RicciardoRENAULT1:45.735+1.612s26
1023Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:45.771+1.648s21
1155Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:45.999+1.876s28
128Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:46.120+1.997s21
1327Nico HulkenbergRENAULT1:46.209+2.086s26
1426Daniil KvyatSCUDERIA TORO ROSSO HONDA1:46.214+2.091s24
154Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:46.258+2.135s29
1699Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:46.328+2.205s24
1710Pierre GaslySCUDERIA TORO ROSSO HONDA1:46.374+2.251s28
1820Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:46.399+2.276s21
1963George RussellWILLIAMS MERCEDES1:47.887+3.764s30
2088Robert KubicaWILLIAMS MERCEDES1:48.331+4.208s32

Komentiraj

10 komentara

  1. Ferrari-kraljevi treninga ?



    11

    3
  2. Jim Clark
    VekiVedro Prikaži

    Racing Point are on fire! Al doslovno ?



    6

    0
  3. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Izgleda obečavajuće.. Al već budu oni to nekako zasrali u nedjelju.. Sigurno će im hladnije temperature smetati.. Ili opet neka taktička genijalnost.. ???



    8

    0
  4. Ma nema brige. Prva pobjeda dolazi u nedjelju. Čak možda i oba Ferrarija na postolju???



    6

    0
  5. Nadam se da , tokom stanke , ostali nisu stigli ili pretekli McLaren



    1

    1
  6. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Ajmo charles do pola i pobjede mos ti to,ako te ferrari ne zaj..To bi mi bija od sretnijih dana u ovoj godini.



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni