Nico Hulkenberg vjeruje kako je dijelom izgubio mjesto u Renaultu zbog toga što je momčad htjela francuskog vozača.
Hulkenberg, kojeg će Ocon zamijeniti na kraju ove godine, tvrdi kako je nacionalnost vozača bila jedan od faktora koji su utjecali na Renaultovu odluku.
„Nekoliko je, ili mnogo, faktora vjerojatno kad momčad razmišlja o vozačima. Pod dojmom sam da je to bio jedan od dijelova slagalice.“
– Nico Hulkenberg
Negirao je pretpostavke da su njegovi zahtjevi za plaću bili viši nego što je Renault bio spreman platiti.
„To je bilo usklađeno. Mislim da smo se bili više manje dogovorili.
Ali različiti vozači u različitim stadijima karijere, postoje različite komercijalne stvari i očito ovdje i faktor nacionalnosti također te neki drugi faktori.“
– Nico Hulkenberg
Hulkenberg također vjeruje kako je Renaultova razočaravajuća sezona dosad, pad s četvrte pozicije na kraju prošle sezone na šestu, pridonijela tome.
„Ova teška sezona s kojom se suočavamo je vjerojatno bila kap koja je prelila čašu.
Stvari su povezane, nisu li? Tri sam godine ovdje: 2017. je bio dobar napredak, 2018. je i dalje bila dobra, ova godina je jako teška i naravno s ovako teškom godinom kakvu imamo vjerojatno postoji želja za promjenom.
Očito to pridonosi tome malo i vjerojatno dovodi do ove odluke. Šteta što ne možemo nastaviti dalje, pogotovo ove godine kad smo htjeli napraviti korak unaprijed, ali nismo mogli uspjeti dosad i to je to.“
– Nico Hulkenberg
Međutim, Hulkenberg je naglasio kako nije imao prigovora oko toga kako je momčad odradila pregovore.
„Da budem iskren, mislim da je sve bilo dobro. Momčad, menadžment je uvijek bio transparentan, pošten i otvoren. Imamo dobar odnos.
Mislim da nije potrebno da imamo nekakve igrice te ih nije ni bilo. Oduvijek je bila iskrena komunikacija. Nemam zamjerki po tome pitanju.“
– Nico Hulkenberg
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ni njemački pasoš nije više kao što je bio :chill:
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda će nacionalnost biti razlog što ćemo jednog dana Niku vidjeti u Mercedesu?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nema bas vremena za to ‘jednog dana’… 32 godine su tu..
0
0