Izdvojeno

Hulkenberg kaže kako je Oconova nacionalnost bila jedan od faktora u ovoj odluci

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Hulkenberg vjeruje kako je dijelom izgubio mjesto u Renaultu zbog toga što je momčad htjela francuskog vozača.

Hulkenberg, kojeg će Ocon zamijeniti na kraju ove godine, tvrdi kako je nacionalnost vozača bila jedan od faktora koji su utjecali na Renaultovu odluku.

„Nekoliko je, ili mnogo, faktora vjerojatno kad momčad razmišlja o vozačima. Pod dojmom sam da je to bio jedan od dijelova slagalice.“

– Nico Hulkenberg

Negirao je pretpostavke da su njegovi zahtjevi za plaću bili viši nego što je Renault bio spreman platiti.

„To je bilo usklađeno. Mislim da smo se bili više manje dogovorili.

Ali različiti vozači u različitim stadijima karijere, postoje različite komercijalne stvari i očito ovdje i faktor nacionalnosti također te neki drugi faktori.“

– Nico Hulkenberg

Hulkenberg također vjeruje kako je Renaultova razočaravajuća sezona dosad, pad s četvrte pozicije na kraju prošle sezone na šestu, pridonijela tome.

„Ova teška sezona s kojom se suočavamo je vjerojatno bila kap koja je prelila čašu.

Stvari su povezane, nisu li? Tri sam godine ovdje: 2017. je bio dobar napredak, 2018. je i dalje bila dobra, ova godina je jako teška i naravno s ovako teškom godinom kakvu imamo vjerojatno postoji želja za promjenom.

Očito to pridonosi tome malo i vjerojatno dovodi do ove odluke. Šteta što ne možemo nastaviti dalje, pogotovo ove godine kad smo htjeli napraviti korak unaprijed, ali nismo mogli uspjeti dosad i to je to.“

– Nico Hulkenberg

Međutim, Hulkenberg je naglasio kako nije imao prigovora oko toga kako je momčad odradila pregovore.

„Da budem iskren, mislim da je sve bilo dobro. Momčad, menadžment je uvijek bio transparentan, pošten i otvoren. Imamo dobar odnos.

Mislim da nije potrebno da imamo nekakve igrice te ih nije ni bilo. Oduvijek je bila iskrena komunikacija. Nemam zamjerki po tome pitanju.“

– Nico Hulkenberg

Komentiraj

3 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Ni njemački pasoš nije više kao što je bio :chill:



    20

    1
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Možda će nacionalnost biti razlog što ćemo jednog dana Niku vidjeti u Mercedesu?



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni