Izdvojeno

Vettel najbrži na prvom slobodnom treningu za VN Belgije

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Sebastian Vettel u Ferrariju bio je najbrži na prvom slobodnom treningu za VN Belgije. Drugi je završio njegov momčadski kolega Charles Leclerc (+0.214), a treći Max Verstappen u Red Bullu (+0.933).

Alexander Albon je u svom prvom treningu za Red Bull stigao do četvrte pozicije, Valtteri Bottas i Lewis Hamilton u Mercedesu bili su peti i šesti, dok se na sedmo mjesto smjestio Lance Stroll (Racing Point). U prvih deset našli su se i Daniel Ricciardo (Renault), Sergio Perez (Racing Point) te Carlos Sainz (McLaren).

Nakon četiri tjedna stanke, vratila nam se Formula 1 na legendarnom Spa-Francorchampsu. Već bo običaju, prva trkaći vikend nakon ljetne pauze donio nam je brojna previranja oko vozačkih postava za iduću sezonu, a neke promjene imali smo i na prvom slobodnom treningu.

Osim zamjene mjesta između Gaslyja i Albona, još jednu priliku za nastup u F1 bolidu dobio je F2 vozač Nicholas Latifi. Kanađaninu je mjesto u Williamsu ustupio Russell.

Tijekom prvih dvadesetak minuta gledali smo tek instalacijske krugove. Hamilton se u prvom krugu našao u problemima. Britanac je ostao bez snage u svom nadograđenom spec 3 motoru kojeg je Mercedes spremio za ovaj vikend, no aktualni prvak se uspio vratiti u boks. Kubica se izvrtio na izlasku iz prvog zavoja, a isti manevar ponovio je i Kvjat. Obojica su prošli bez većih posljedica.

Trening je neutraliziran (VSC) nakon pola sata zbog dijelova bolida na Kemmel pravcu. Stroll je izgubio dio poklopca za motor. Kanađanin se oprezno vratio u boks, a trening je nastavljen nakon nekoliko minuta.

Racing Point je pretjerao s (ne)nadogradnjama za drugi dio sezone

Mercedes je nakon dvadesetak minuta riješio problem na Hamiltonovom bolidu i Britanac se vratio na stazu odradivši instalacijski krug. U međuvremenu je javljeno da se radilo samo o senzoru.

Verstappen je uoči posljednjih pola sata sesije držao prvo mjesto ispred momčadskog kolege Albona i Ricciarda, a Hamilton jedini nije zabilježio vrijeme. Većina vozača koristila je najbrže, soft gume.

Hamilton se ponovno morao vratiti u garažu zbog sitnih problema, no nakon toga je napokon odradio prvi mjereni krug. Vremena su polako bila sve bolja. Ferrarijev dvojac je preuzeo vrh na čelu s Vettelom.

Hamilton je stigao do šestog mjesta na medium gumama. Bilo je tu još ponekih poboljšanja i za ostale vozače, no tijekom posljednjeg dijela treninga već smo gledali simulacije utrke pa su tako Vettel i Leclerc ostali na vrhu.

Drugi slobodni trening na rasporedu je od 15 sati!

Poredak

Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak
1 Vettel Ferrari 1:44.574 /
2 Leclerc Ferrari 1:44.788 0.214
3 Verstappen Red Bull 1:45.507 0.933
4 Albon Red Bull 1:45.584 1.010
5 Bottas Mercedes 1:45.882 1.308
6 Hamilton Mercedes 1:45.973 1.399
7 Stroll Racing Point 1:46.198 1.624
8 Ricciardo Renault 1:46.426 1.852
9 Perez Racing Point 1:46.433 1.859
10 Sainz McLaren 1:46.557 1.983
11 Hulkenberg Renault 1:46.669 2.095
12 Norris McLaren 1:46.670 2.096
13 Raikkonen Alfa Romeo 1:47.024 2.450
14 Grosjean Haas 1:47.176 2.602
15 Giovinazzi Alfa Romeo 1:47.333 2.759
16 Magnussen Haas 1:47.488 2.914
17 Kvyat Toro Rosso 1:47.636 3.062
18 Gasly Toro Rosso 1:47.968 3.394
19 Latifi Williams 1:48.784 4.210
20 Kubica Williams 1:48.966 4.392

Komentiraj

13 komentara

  1. Sve pare na Ferrari u nedilju



    5

    6
  2. Nisam ocekivao Albona ovako blizu Maksa. Jeste trening ali za prvi trening za novi tim, i bolid, odlican rezultat.

    I Latifi brzi od Kubice….

    Gasli pokidao :D



    4

    0
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Kaj si mislio da ce vozit ko Gasly pa to niko nemre Gasly je vise trubadur nego vozac
      Ako u jednom krugu imas preko 0,2 sec zaostatka a nisi nigdje pogrjesio nisi za ovaj sport
      To samo Gasly moze nakon 12 utrka imat prosjek od 0.5sec+ zaostatka u kvalama od timskog kolege
      Ocekujem Albona na 6mj u Spa posto krece sa zacelja a isto ce bar u 2 trke se bolje plasirat u kvalama nego Max je Max puno bolji i iskusniji al uvjek se neka greskica pojavi pa ce Albon iskoristit



      7

      13
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Mislim da će Latifi ubrzo sjest u neki od bolida f1



    2

    1
  4. Daj boze da bude ovakav poredak i u subotu i nedjelju, al bojim se da ce Mercedes i Red Bull odvrnuti motore???



    2

    0
  5. zašto nema u tablici vremena uvršteno na kojim gumama je odvožen najbrži krug i količina odvoženih krugova?



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni