Nakon skoro četiri tjedna pauze – Formula 1 se vraća, i to na spektakularnoj Spa-Francorchamps. U međuvremenu je Red Bull dobio novog vozača, Raikkonen se ozlijedio, a paddock je pun novih i starih priča.
Mercedes je za ovaj vikend potvrdio da će koristiti novu specifikaciju motora. Iako Lewis Hamilton tvrdi da se ne radi o velikom dobitku na čistoj brzini, u novoj eri je često važnija efikasnost i mogućnost da se utrka odveze sa što manje goriva nego samo čista snaga. Istu specifikaciju koristit će i Racing Point i Williams, ali nitko od njih neće imati kazne, što samo pokazuje koliko su pouzdani motori bili u prvom dijelu sezone.
Valtteri Bottas je potvrđen za iduću godinu i sad se može u potpunosti fokusirati da pronađe formu koju vidimo samo u bljeskovima. U kvalifikacijama nema problema i izjednačen je s Lewisom, ali u utrci ne može zadržati tempo Britanca i zbog toga je već sad u ogromnom bodovnom deficitu. Belgija bi za njega mogla biti prekretnica. Ako i tu bude imao lošu utrku – može slobodno zaboraviti na 2019. godinu.
Ferrari je donio novi aerodinamički paket, ali ne i novu pogonsku jedinicu. Nije poznato hoće li taj paket funkcionirati za Belgiju ili će ga koristiti samo idućeg vikenda u Monzi kad se očekuje. Sebastian Vettel odbacuje ulogu favorita, što donekle ima i smisla jer smo vrlo rijetko viđali situaciju da ekipa koja na nekim utrkama zakasni minutu za pobjednikom bude favorit u idućoj utrci, bez obzira na tip staze.
Nijemac je počeo s malo oštrijom retorikom prema momčadi:
“Zadnje nadogradnje su donijele nešto, ali nažalost to nije dovoljno. Trebamo više ideja i bolja rješenja kako bismo smanjili zaostatak. Ponekad male stvari mogu pogurati sve u dobrom smjeru. Iduće godine pravilnik je isti, što znači da ćemo moći iskoristiti sve što pronađemo sad.”
– Sebastian Vettel
Alexander Albon je 12. kolovoza dobio vijest o promociji u Red Bull, ali je itekako svjestan da to može biti poljubac smrti. Ima manje od pola sezone da dokaže kako zaslužuje to mjesto i iduće sezone. Pierre Gasly je u Red Bullov bolid ušao očito prerano, a Albon tu stiže nakon samo 12 utrka u F1 bolidu. S Verstappenom je vozio u juniorskim kategorijama, a prvi put su se upoznali 2010. godine kad je Max bio u ulozi mlade nade, a Albon je imao više iskustva. Tada su imali par “bliskih susreta”, a koliko će biti blizu u narednim utrkama vidjet ćemo nažalost tek od Monze jer Albon u Belgiji ima novu pogonsku jedinicu što znači da će krenuti sa začelja poretka. Dobro za njega – iskoristit će Belgiju za privikavanje bez da ga itko uspoređuje s Maxom.
Racing Point ovdje dolazi s velikom aerodinamičkom nadogradnjom. Obavili su crash-test novog nosa, a osim njega će donijeti i novo prednje krilo i nove bočne strane bolida. Sergio Perez još nije potvrđen za 2020., a u intervjuu za Paddock Pass nije propustio spomenuti da je “pobijedio Nicu i Estebana” – čime je kroz šalu dao do znanja svojoj momčadi da im se ne isplati trošiti previše telefonskih impulsa na razgovor s Hulkenbergom. Potpis Pereza trebao bi biti formalnost, ali zadnju riječ ipak ima Stroll. Tata ili sin, tko zna…
Marcus Ericsson je ovog vikenda njihov treći prisutni vozač, a cijela poanta njegovog dolaska leži u tome da bi mogao uletjeti u bolid ako se ozljeda Kimija Raikkonena pokaže veća nego se mislilo. Finac je istegnuo mišić tijekom ljetne stanke. Fred Vasseur tvrdi da Kimi može voziti, međutim, za par minuta ćemo saznati je li to u potpunosti točno.
Spa nije staza na kojoj želite voziti s fizičkom povredom. Ericsson će propustiti IndyCar utrku u Portlandu, a ako se Giovinazzi ne poboljša onda bi Šveđanin možda mogao propustiti još koju IndyCar utrku ove ili iduće sezone.
Lando Norris je drugi vozač koji je preko ljeta istegnuo mišić. Norris je to učinio dok je bio na odmoru u Hrvatskoj. Za njega to nije nikakav problem i kaže da su mediji sve prenapuhali.
Još nisu odlučili hoće li i oni uzeti novu C specifikaciju Renaultove pogonske jedinice, a Norris kaže da je sezona dugačka i da bi možda bilo prerano to već sad odraditi.
Renault ovdje donosi novi motor, što znači da će Ricciardo i Hulkenberg imati (vjerojatno) po pet mjesta kazne. Navodno novi motor žele koristiti samo na treninzima, da bi se onda u utrci vratili na stari. Test za Monzu? Vjerojatno. Uz to – kazne će biti lakše prebroditi u Spa nego u Monzi pa ga zbog toga uvode na ovoj stazi.
Ekipa je potvrdila da će od iduće godine surađivati s Oconom umjesto s Hulkenbergom, ali Nijemac nema puno problema s tim. Izvjesno je da će se dogovoriti s Haasom pa će iduće godine slobodno vrijeme u motorhomeu Haasa Hulk provoditi s Magnussenom. Netflix and chill.
Najveća vijest ovog vikenda za Haas je ta da su odustali od “stare dame” koju je Grosjean tražio. Naime, Francuz se nije mogao snaći s nadogradnjama pa je tražio da vozi bolid kojeg su donijeli u Australiju, ali sad je s tim gotovo. Najnovije aerodinamičke specifikacije bit će na oba bolida jer “vide potencijal u njima i eksperiment je morao doći kraju”, kako kaže Kevin Magnussen.
Inače, Danac je siguran za 2020. godinu jer ima valjani ugovor. Na spomen Hulkenberga je samo kratko rekao da su mediji prenapuhali njihov “incident” i da nema zle krvi među njima.
Pierre Gasly pred medijima nije mogao sakriti razočarenje zbog povratka u staru ekipu. Ipak, u Red Bullu se sve brzo mijenja i oni će najbolje vidjeti kako se on ponaša i kako napreduje, bilo u bolidu ili u simulatoru. Njegova nova zadaća je pobijediti Kvyata, čime bi vjerojatno teško vratio povjerenje Helmuta Marka, ali bi uvalio Kvyata u probleme koji se sigurno nada mjestu u Red Bullu za 2020. Taj plan bio bi značajno kompromitiran ako Rus izgubi od Gaslyja do kraja sezone.
Nakon svih ovih permutacija – mi ćemo dobiti novi vozački dvoboj za usporedbu, a sudeći po tome kako ih Marko tretira – vjerojatno je da će iduće godine u priču ući neki sasvim novi vozač.
George Russell je za ovu stazu rekao da im baš nikako neće odgovarati (za razliku od ostalih staza koje im nikako ne odgovaraju) pa nije realno očekivati subotnji bljesak kao u Mađarskoj.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hulka u Red Bull 2020. ?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:rofl: :rofl:
4
0