Izdvojeno

Hamilton: Naš novi motor nosi manje od 0,05s

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da novi Mercedesov motor kojeg su pripremili za nastavak sezone donosi manje od pola desetinke sekunde, a trud ekipe uglavnom je uložen na poboljšanu efikasnost.

Ferrarijeva brzina na pravcu tijekom kvalifikacija je ove sezone bila veća od Mercedesove, a dio te razlike možda je uzrokovan manjim otporom na Ferrarijevom bolidu, odnosno nižim downforceom.

“Treći motor je uglavnom isti kao drugi. Nema zaista nekakvih realnih poboljšanja.”

– Lewis Hamilton

“Konstantno smo bili na vrhu što se tiče razvoja pogonske jedinice. Godinama smo samo išli dalje i dalje, ali kad konstantno vodite onda nije lako na toj poziciji i ostati. Imate neke teže periode. Mislim da je ovo bila teža godina po pitanju razvoja.”

“Međutim, imamo sjajnu pouzdanost. Prošlu utrku sam odradio na prvom motoru i osjećaj tijekom utrke je bio fantastičan. Mislim da je ova iduća nadogradnja minimalno bolja. Vjerojatno nije ni pola desetinke sekunde. Mislim da se pouzdanost i dalje popravlja. Fokusirani smo na efikasnost, mislim da je to ključ.”

Nova specifikacija Mercedesove pogonske jedinice bit će u svim bolidima, uključujući Racing Point i Williams.

S druge strane, Ferrari ostaje na postojećoj specifikaciji, a Sebastian Vettel kaže da nešto stiže:

“Nešto stiže, da, imamo u planu novi motor.”

– Sebastian Vettel

“Ne znam što Mercedes radi. Ako imaju puno više konjskih snaga onda će to biti teško za svakog. Ponekad imate manje snage, ali više pouzdanosti. Povijesno gledano – oni su uvijek bili vrlo jaki. Znamo da im je motor bio jak, a nadamo se da neće biti sad još puno jači.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Bit će fora kad mercedesi budu pol sekunde ili više ispred ferraria u kvalifikacijama.


    0

    1
  2. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Znači u Mađarskoj su vozili na prvom motoru i mogli držati onakav tempo u utrci , kapa dolje..



    5

    0
  3. Ferrarijeva brzina na pravcu tijekom kvalifikacija je ove sezone bila veća od Mercedesove, a dio te razlike možda je uzrokovan većim otporom na Ferrarijevom bolidu, odnosno nižim downforceom.

    What?



    1

    1
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Wolf novi mercedesov motor je sporiji od staroga, imamo oko 150 konja manje od konkurencije
    Subota, mercedes 7 sekundi isprid trecega ??



    5

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni