Izdvojeno

Hamilton: Naš novi motor nosi manje od 0,05s

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da novi Mercedesov motor kojeg su pripremili za nastavak sezone donosi manje od pola desetinke sekunde, a trud ekipe uglavnom je uložen na poboljšanu efikasnost.

Ferrarijeva brzina na pravcu tijekom kvalifikacija je ove sezone bila veća od Mercedesove, a dio te razlike možda je uzrokovan manjim otporom na Ferrarijevom bolidu, odnosno nižim downforceom.

“Treći motor je uglavnom isti kao drugi. Nema zaista nekakvih realnih poboljšanja.”

– Lewis Hamilton

“Konstantno smo bili na vrhu što se tiče razvoja pogonske jedinice. Godinama smo samo išli dalje i dalje, ali kad konstantno vodite onda nije lako na toj poziciji i ostati. Imate neke teže periode. Mislim da je ovo bila teža godina po pitanju razvoja.”

“Međutim, imamo sjajnu pouzdanost. Prošlu utrku sam odradio na prvom motoru i osjećaj tijekom utrke je bio fantastičan. Mislim da je ova iduća nadogradnja minimalno bolja. Vjerojatno nije ni pola desetinke sekunde. Mislim da se pouzdanost i dalje popravlja. Fokusirani smo na efikasnost, mislim da je to ključ.”

Nova specifikacija Mercedesove pogonske jedinice bit će u svim bolidima, uključujući Racing Point i Williams.

S druge strane, Ferrari ostaje na postojećoj specifikaciji, a Sebastian Vettel kaže da nešto stiže:

“Nešto stiže, da, imamo u planu novi motor.”

– Sebastian Vettel

“Ne znam što Mercedes radi. Ako imaju puno više konjskih snaga onda će to biti teško za svakog. Ponekad imate manje snage, ali više pouzdanosti. Povijesno gledano – oni su uvijek bili vrlo jaki. Znamo da im je motor bio jak, a nadamo se da neće biti sad još puno jači.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Bit će fora kad mercedesi budu pol sekunde ili više ispred ferraria u kvalifikacijama.


    0

    1
  2. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Znači u Mađarskoj su vozili na prvom motoru i mogli držati onakav tempo u utrci , kapa dolje..



    5

    0
  3. Ferrarijeva brzina na pravcu tijekom kvalifikacija je ove sezone bila veća od Mercedesove, a dio te razlike možda je uzrokovan većim otporom na Ferrarijevom bolidu, odnosno nižim downforceom.

    What?



    1

    1
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Wolf novi mercedesov motor je sporiji od staroga, imamo oko 150 konja manje od konkurencije
    Subota, mercedes 7 sekundi isprid trecega ??



    5

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni