Izdvojeno

Steiner potvrdio da razmišljaju o Hulkenbergu pored Magnussena za 2020.

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ljetna stanka je stigla svome kraju, a neki veliki dijelovi F1 slagalice vozačkih postava su već posloženi – Valtteri Bottas ostaje u Mercedesu, dok Esteban Ocon prelazi u Renault.

Oconovim dolaskom u Renault bez mjesta je ostao Nico Hulkenberg koji je s momčadi iz Enstonea bio od 2017. Slobodnih mjesta je sve manje, ali jedno mjesto se sve češće veže uz Hulkenberga – ono u Haasu.

Šef američke momčadi Gunther Steiner izjavio je kako su “domina počela padati” te kako će i oni uskoro donijeti odluku za 2020.

“Skoro smo tu. Uskoro ćemo donijeti odluku.”

“Provest ću određeno vrijeme s Geneom [Haasom, vlasnikom momčadi] ovog i idućeg tjedna, to je uvijek bilo naše vrijeme, Spa-Monza, kad provodimo dosta vremena zajedno, a momčad zatim odluči što će napraviti.”

– Gunther Steiner

Ugovor Kevina Magnussena traje do kraja 2020. i čini se kako Haas nema namjeru ranije prekidati taj ugovor. S druge strane, Romainu Grosjeanu ugovor istječe krajem ove godine i lako je moguće da će ostati bez mjesta u momčadi za koju vozi od njihova debija 2016.

Steiner je spomenuo dva vozača o kojima razmišljaju za 2020. pored Grosjeana, a jedan od njih je Esteban Ocon koji u vrijeme izjave još nije bio potvrđen u Renaultu – drugi je Nico Hulkenberg.

“Nema puno vozača [za koje su zainteresirani] – uvijek sam to govorio, mi smo uvijek govorili da nam je san imati iskusnog vozača, stoga zasigurno postoji interes [za Hulkenberga].”

“Postoji interes i za Ocona, uvijek sam govorio da su to njih dvojica. Postoji interes za Grosjeana također. Stoga, samo moramo odlučiti koga ćemo odabrati.”

– Gunther Steiner

Hulkenberg se putem Twittera obratio javnosti nakon Renaultove objave Estebana Ocona te izjavio kako vjeruje da će naći dobro rješenje za 2020., iako zasad ništa nije potvrđeno.

“Šteta je što će putovanje s Renaultom završiti nakon ove sezone, pogotovo zato što još uvijek nismo ostvarili naše ciljeve. Nadali smo se da ćemo ove sezone napraviti novi korak unaprijed, ali zasad to nažalost nismo uspjeli napraviti.”

“Dobro je poznato da odabir vozača ne ovisi samo o performansama, postoji čitav niz faktora. Ali, tako je to. Sigurno bismo svi voljeli da je drukčije, no svejedno, fokusirat ću se i pokušati ostvariti maksimalan uspjeh za momčad u preostalim utrkama.”

“Što se tiče 2020., uvjeren sam da ću pronaći dobro rješenje, ali zasad nemam ništa za objaviti.”

– Nico Hulkenberg

32-godišnji Nijemac trenutno vozi svoju devetu sezonu u Formuli 1. U karijeri je vozio za Williams, Force Indiju, Sauber i Renault, a najveći uspjeh mu je još uvijek pole position iz debitantske sezone na VN Brazila 2010. Sa 170 nastupa drži neslavni rekord od najviše utrka bez osvojenog podija.

Komentiraj

9 komentara

  1. Maurizio Arrivabene
    Dean 13 Prikaži

    Opaaa bato



    1

    0
  2. Pa ja bi ga na njegovom mjestu uzeo bez razmisljanja. Hass je protrklih godina imao sasvim solidan bolid i nerijetko bio najbrzi iza najbolje trojke no ova dva vozaca su isto tako nerijetko uspjela ukenjat stosta.



    2

    1
  3. Ja tvrdim da Haas treba promijeniti obojicu pa makar platili odštetu KMagu. Trebaju uzeti Hulka ili Kvjata i nekog klinca. To bi financijski zajedno s odštetom koštalo manje nego ova dvojica niškoristi.

    Kaj se tiče marketinga, Perez bi bio najbolji



    9

    2
  4. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Hulkenbergu i Grosjeanu su najbolje godine prošle, a ostvarenja im nisu za pohvaliti, i ako jesu, davno su bila, tako da je normalno da im je kraj karijere na pragu, ali bi bilo šteta da obojica iste sezone napuste F1. Zato je dobro da jedan drugog izguraju, a ne da ih neki mladi vozači, nedovoljno iskusni za Formulu 1, uz to još i pay driveri, obojicu izguraju.

    Grosjean je u karijeri imao bolja ostvarenja, ali već dugo nije nit će biti na Hulkovoj razini konzistentnosti, tako da je definitino manja šteta da on prvi napusti Formulu 1. Hulku će do kad god bio u Formuli 1 biti motiv postolje, dok sam mišljenja da Grosjean odavno nema nekog posebnog motiva, što je rezultiralo sve gorom njegovom formom.

    Hulk u Haas nema šta puno očekivat i da budem iskren njega s njima nisam povezivao sve do u nazad nekoliko dana kad se počelo ozbiljno šuškati da napušta Renault i prelazi kod njih. Nek proba, ako ništa da odmjeri snage s još jednim vozačem, vjerojatno Magnussenom, s kojim već ima nekih ne baš prijatnih trenutaka u prošlosti :mrgreen:



    3

    1
  5. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ma sta ima razmisljat. Grozni ca hulk sjeda u hass bolid. Ne moze bit gori od groznog



    4

    0
  6. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Triba oba haasova vozača zaminit dovest hulka i vehrleina



    4

    3
  7. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Al će se tu pušiti. ?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni