Izdvojeno

Albon će u prvoj utrci za Red Bull krenuti sa začelja

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Alexander Albon će ovog vikenda u svojoj prvoj utrci za Red Bull imati novu pogonsku jedinicu, što znači da će morati krenuti sa začelja poretka.

Honda se odlučila u Belgiju donijeti nadogradnje za samo po jedan bolid Red Bulla i Toro Rossa, a obzirom da se radi o trećoj promjeni unutar sezone – Albon će u debiju za Red Bull dobiti kaznu.

Ako se nadogradnje pokažu kvalitetne – očekuje se da će u Monzi isti postupak proći i Max Verstappen.

“Uvodimo 4. specifikaciju naše pogonske jedinice.”

“Kao i obično – usredotočeni smo na poboljšanje pouzdanosti i performansi, a nadamo se da ćemo u drugom dijelu sezone postizati još bolje rezultate.”

“Planiramo ih koristiti u bolidima Albona i Kvyata u Belgiji, i to zbog strateških razloga, gledajući sezonu u cjelini.”

– Toyoharu Tanabe, Honda

Komentiraj

8 komentara

  1. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Da se ne bi slučajno ponovila Španjolska 2016. ;)



    10

    1
  2. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Vrlo šturo o nadogradnji.


    0

    1
  3. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Evo nam vec sad jedne zanimljivosti na utrci jedan od vozaca koje cu pratiti je sigurno on.. Sretno mu bilo



    3

    0
  4. jbg,netko i to mora.Suđeno mu već od prve utrke.


    0

    0
  5. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Bilo bi mi drago kad bi bija brzi od maxa,tesko gotovo nemoguce,samo da vidim lice helmuta marka auuuu



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni