Alexander Albon će ovog vikenda u svojoj prvoj utrci za Red Bull imati novu pogonsku jedinicu, što znači da će morati krenuti sa začelja poretka.
Honda se odlučila u Belgiju donijeti nadogradnje za samo po jedan bolid Red Bulla i Toro Rossa, a obzirom da se radi o trećoj promjeni unutar sezone – Albon će u debiju za Red Bull dobiti kaznu.
Ako se nadogradnje pokažu kvalitetne – očekuje se da će u Monzi isti postupak proći i Max Verstappen.
“Uvodimo 4. specifikaciju naše pogonske jedinice.”
“Kao i obično – usredotočeni smo na poboljšanje pouzdanosti i performansi, a nadamo se da ćemo u drugom dijelu sezone postizati još bolje rezultate.”
“Planiramo ih koristiti u bolidima Albona i Kvyata u Belgiji, i to zbog strateških razloga, gledajući sezonu u cjelini.”
– Toyoharu Tanabe, Honda
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Lov do P6!!!
9
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/minimalno. ;)
6
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Da se ne bi slučajno ponovila Španjolska 2016. ;)
10
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Još jedan u klanu Lord :thumbs:
0
2
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Vrlo šturo o nadogradnji.
0
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Evo nam vec sad jedne zanimljivosti na utrci jedan od vozaca koje cu pratiti je sigurno on.. Sretno mu bilo
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/jbg,netko i to mora.Suđeno mu već od prve utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Bilo bi mi drago kad bi bija brzi od maxa,tesko gotovo nemoguce,samo da vidim lice helmuta marka auuuu
3
2