Izdvojeno

Gasly o vraćanju u Toro Rosso: Bilo mi je rečeno drukčije

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pierre Gasly kaže da ga je šokiralo vraćanje u Toro Rosso jer mu je bilo rečeno da će voziti u Red Bullu do kraja sezone.

Red Bullov šef Christian Horner je i medijima nakon VN Mađarske rekao da planiraju zadržati tadašnju vozačku postavu, da bi samo tjedan dana kasnije došla vijest o zamjeni s Alexanderom Albonom.

U prvom medijskom istupu nakon ovog događaja Gasly je rekao:

“Saznao sam to ujutro u 8:42, par sati prije nego je objavljeno medijima. Naravno da sam bio šokiran i razočaran jer dogovor nije bio takav.”

“Ekipa mi je rekla da ću voziti do kraja godine i vjerovao sam im.”

“Ne znam što se u međuvremenu promijenilo, ali sad to nije ni važno. Ništa se neće promijeniti ako ja nešto razumijem ili ne. Nisam proveo puno vremena razmišljajući o tome. Jedino što mogu jest fokusirati se na preostalih 9 utrka u Toro Rossu i dati sve od sebe.”

Gaslyjeva karijera u Red Bullu je počela izlijetanjem na predsezonskom testiranju u Barceloni, a u 12 utrka koliko je vozio s Verstappenom ostvario je samo 63 boda naspram Maxovih 181.

Najbolji rezultat bio mu je četvrto mjesto, a Verstappen je imao dvije pobjede i još tri pobjednička postolja.

“Postoje stvari koje sam mogao odraditi drukčije u prvom dijelu sezone. Ja sam djelomično odgovoran.”

“Mislim da smo svi zajedno bili odgovorni za loše performanse i nedostatak bodova.”

“Puno stvari je išlo u pravom smjeru iako smo još uvijek imali par problema. Sad nema smisla raspravljati o tome i ne razgovara mi se o toj temi jer je sad gotovo. Naučio sam neke korisne lekcije za nastavak sezone, ali moram se fokusirati na ono što mogu promijeniti i na ono što će me učiniti bržim u nadolazećim mjesecima.”

Komentiraj

17 komentara

  1. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Albon kaže da ga je Marko još u Austriji kontaktirao u vezi promjene mjesta.



    3

    0
  2. Vjeruj mi Piere, i nama je isto receno drugacije i i mi smo sokirani koliko i ti. Ne brini nista, nek ti Kvjat pomogne oko daljeg tretmana. Covjek se uveliko razmije u to.



    7

    2
  3. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Jbga Lorde, sve po zasluzi…
    Nije ni Albon siguran za 2020. zato je i dobio priliku do kraja godine da pokaže što može, vjerujem da će biti bolji od tebe.



    2

    0
  4. Da si valjao ne bi do ovoga ni doslo, toro roso je taman ekipa po gaslijevoj mjeri..nikad nis od njega



    3

    3
  5. Helmut Marko je Imoćanin, a Gasly je iz centra Hlebina.

    To je otprilike odnos snaga.



    11

    1
  6. Williams
    Montoya Prikaži

    Iz Red Bulla je odletio zbog loših vožnji, a iz Toro Rossa bi mogao zbog jezika ako ovako nastavi .
    Šuti i odradi profesionalno svoj posao.



    5

    0
    • Kao što sam negdje već napisao i Kvyat i Gasly samo griju stolicu dok ne dođe netko drugi. Kvyat je i pozvan jer nije imao tko drugi voziti, a Gasly je već otpisan, a nema tko voziti barem do iduće sezone.

      Tako da je potpuno irelevantno što priča, ionako je već otpisan.

      Kvyatu bi također bilo pametno da traži novi posao dok ga traži jer može, a ne jer mora.


      0

      2
      • Spominje se da bi Yamamoto mogao vozit umjesto Kvyata ili Gaslya na VN Japana!!!


        0

        0
      • A da mu Toto Wolf da stolicu da grije sta mislis tome ili imas drugcije arsine kada je Red Bull u pitanju!?



        2

        1
      • Red Bull je izgradio svoju reputaciju otkazivanja vozačima. Nema to veze sa mnom. Marko je sam priznao da je zvao Kvjata jer nije imao druge. Zvao je prije toga Vergnea. Dakle on nije tu jer se od njega nešto očekuje nego zato jer netko treba voziti bolid. Tako sad i Gasly, nema njemu natrag u RB. Ako si ne nađe drugu momčad iduće godine 99,9% neće voziti F1, jer će Marko imati nekog klinca ili dva koji mogu imati super licencu.



        1

        1
  7. “Ekipa mi je rekla da ću voziti do kraja godine i vjerovao sam im.”

    Nisu mu lagali, vozit će. Ali ne u Red Bullu :rofl:



    17

    0
  8. s razlogom si zamijenjen, ali ni meni se ne sviđa takva komunikacija.
    sad da vidimo što znaš protiv kvyata.



    8

    0
  9. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Pogni glavu i vozi,sta se tice tebe dugo si i vozija za red bull,Sta si drugo i ocekiva pa kvyat je toga puno vise pokaza od tebe u red bullu pa je odletija ipak je rikija dobija sezonu prije a znamo kako riki vozi i koliko ga cjenu



    2

    0
  10. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Koliko me sjećanje služi , a baš se ne mogu hvaliti više time, Maxu su
    progledavali kroz prste 2-3 sezone njegove pubertetske kamikaza stil ere
    zalijetanja, razbijanja, uništavanja bolida, motora svojih, tuđih, najčešće i svojih i tuđih….
    i govorili: Evo sad će samo što nije.



    3

    1
    • Red Bull
      Maxi09 Prikaži

      Samo što je Max pokazivao da je brz.
      Jel možeš to i za Gaslya napisati? Ne, jedina utrka u kojoj je donekle parirao Maxu (bez pola sekunde zaostatka po krugu) je bilo na Silverstone-u. Definitivno preloš kad se gleda cijela sezona da bi ga sačekali da se pribere.



      4

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni