Izdvojeno

Objavljen provizorni kalendar za 2020. s rekordne 22 utrke

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U moru važnih vijesti koje su danas objavljene vezane uz sezonu 2020. pronašao se i provizorni raspored utrka.

Povezano:
POTVRĐENO: Bottas ostaje u Mercedesu i sljedeću sezonu!
ESTEBAN OCON potvrđen kao novi vozač Renaulta!

Kao što je već neko vrijeme najavljivano, kalendar za 71. sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1 će biti najveći u povijesti s čak 22 utrke. Sezona će krenuti 15. ožujka u Australiji, a završit će 29. studenog u Abu Dhabiju.

Sve utrke iz 2019. osim VN Njemačke su pronašle svoje mjesto u novom kalendaru, a jedino VN Italije nije službeno potvrđena jer se čeka potpis produljenja ugovora na kojem se trenutno radi.

Kalendaru su dodane dvije nove utrke – potpuno nova VN Vijetnama na ulicama Hanoija koja će biti treća utrka sezone i povratnička VN Nizozemske na Zandvoortu gdje će se F1 voziti po prvi put nakon 1985. VN Nizozemske će u svom povratku zauzeti mjesto prve europske utrke sezone koje je dosad tradicionalno držala VN Španjolske.

Što se tiče redoslijeda utrka, dogodile su se samo dvije promjene u odnosu na tekuću sezonu. VN Azerbajdžana se vratila u kasniji, lipanjski termin te će biti osma utrka sezone, dok su SAD i Meksiko zamijenili mjesta. Utrka u Meksiku će se od iduće sezone službeno zvati VN Mexico Cityja.

U 2020. ćemo čak sedam puta imati utrke vikend za vikendom, što ne čudi s obzirom na njihov broj.

Kalendar nije službeno potvrđen jer se čeka odobrenje FIA-e, no promjena u konačnoj verziji ne bi trebalo biti.

Također, upravo zbog rekordno dugog kalendara, momčadi su dogovorile smanjenje broja testnih dana te će umjesto dosadašnjih osam imati samo šest dana predsezonskih testiranja. Unutarsezonska testiranja, kakva su ove sezone održana u Bahreinu i Španjolskoj – oba po dva dana, su potpuno izbačena, a umjesto toga je dodan samo jedan dan na sada trodnevni post-sezonski test u Abu Dhabiju koji je namijenjen testiranju guma za 2021.

Vozači su već izrazili nezadovoljstvo, a ni Pirelli nije prezadovoljan posljednjom odlukom jer bi zbog pravila o obaveznom dodjeljivanju dva dana testiranja neiskusnim vozačima s manje od dvije F1 utrke upravo taj ključni test za 18-inčne gume mogao biti dodijeljen rookiejima, a jasno je da Pirelli želi iskusne vozače za volanom.

Komentiraj

5 komentara

  1. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Super nema njemačke… Bitno da ima u vjetnamu?



    5

    0
    • Ma to ti je ko i sa nogometom.. U aziji ima pun kurac ljudi koji su sad kao poceli pratit te sportove.. Pa sam u jebenoj indiji u nekom zaselku ima ljudi ko u cijeloj njemackoj xD ugl od tog se vrti para a hvala bogu to je jedino sto glavesine zanima..



      4

      0
  2. opet le mans i f1 isti vikend.
    nizozemska ima lijepi datum, taman za spojit s prvim majem…ali džabe kad nema karata. :(
    u par tjedana su indy 500, tt i azer. nešto od to troje će bit dogodine nadam se posjećeno.



    1

    0
  3. Michael Schumacher
    HuMS32 Pretplatnik Prikaži

    Hmm…manje predsezonskih testiranja smatram minusom, ali ako doprinesu neizvjesnijim i nepredvidljivim utrkama, palcic gore



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni