Izdvojeno

Ericsson kao zamjena za Kimija na Spa?

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Marcus Ericsson bi se mogao vratiti u F1 bolid, i to ovaj vikend na VN Belgije, a u prilog tome ide da je Šveđanin, umjesto leta za Portland, na sljedeću utrku IndyCara, sletio u Belgiju.

Ericsson će na Spa biti u ulozi rezervnog vozača Alfa Romeo momčadi, a određeni izvori spominju kako postoji problem koji bi mogao spriječiti nastup Kimija Raikkonena te je zbog toga Ericsson doletio u Belgiju.

Šveđanin je svoje mjesto u momčadi izgubio nakon prošle sezone, te su za ovu sezonu predstavljeni Kimi Raikkonen te rookie Antonio Giovinazzi. Unatoč tome, Ericsson je ostao povezan s momčadi te ostao na mjestu rezervnog vozača momčadi usporedno s natjecanjem u IndyCaru u Americi.

Iako su Raikkonen i Giovinazzi potvrđeni ranije ovaj tjedan za VN Belgije, Ericssonova IndyCar momčad je potvrdila kako je Šveđanin oslobođen nastupa u Portlandu nakon zahtjeca Alfe da dođe u Spa.

Iz Alfe su potvrdili kako nisu imali u planu da Ericsson vozi na VN Belgije, te da je on doveden isključivo kao određena alternativa. Pravila F1 dopuštaju momčadi do petka da odluče tko će voziti na treningu, no isto tako, ako Ericsson i odvozi trening umjesto Raikkonena, Kimi se može vratiti u subotu i odraditi cijeli vikend do kraja.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ako Marcus nastupi i odere Gia kroz vikend… Hmmmmmm..



    11

    0
  2. Kako će se Spa održati bez kralja?
    Ne bu dobro.



    4

    0
  3. Koliko ja vidim po Alfinom twitteru, Kimi je istegnuo mišić, ali bude sutra vozio.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni