Izdvojeno

Verstappen: Staze s dugačkim pravcima nam prestaju biti problem

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen tvrdi da Red Bull polako gubi problem kojeg nosi već godinama, a odnosi se na sporije performanse na stazama koje naglasak stavljaju na snagu pogonske jedinice.

Verstappen je ove godine pobijedio na dvije utrke – VN Austrije i VN Njemačke, ali je također bio na pobjedničkom postolju u Velikoj Britaniji na jednom od boljih izdanja te utrke za Red Bull u zadnjih par godina.

Honda se pokazala kao superiorniji motor od Renaulta po pitanju pouzdanosti kojeg su koristili prije 12 mjeseci.

“Prošle godine nam je nedostajalo snage, a na kritičnim stazama se to jako osjetilo. Ove godine smo bliže Mercedesima. Ferrariji lete na pravcima, ali oni imaju manje downforcea. Izgledamo u redu protiv njih, ali ponekad su brži kao na Silverstoneu. Tamo su imali prednost na pravcima.”

“Isto je bilo u Njemačkoj. To je bila savršena staza za njih. Znamo da mi još možemo poboljšati bolid, a što se tiče motora – jako pritišćemo.”

“Znamo što ćemo dobiti u nadolazećim utrkama. Sve je dobro isplanirano i izmjereno bez glupavih rizika. Nema situacija da motor iznenada otkaže jer su učinili nešto. Sve je planirano i nismo neoprezni s režimima rada motora i slično.”

Verstappen kaže da je bio malo zabrinut uoči VN Britanije jer je Red Bullu falilo brzine u odnosu na prošlu godinu. Međutim, nakon toga su uslijedile njihove najjače partije u turbo-hibridnoj eri.

“Spa i Monza će vjerojatno najbolje odgovarati Ferrariju, ali ne kažem da se bojimo. Negativan osjećaj prema stazama koje traže snagu motora je sve manji. U Belgiji i Italiji nismo bili loši prošle godine. Bilo je puno bolje nego što smo očekivali.”

“Puno smo se poboljšali od Austrije. Sad se manje bojimo takvih staza.”

Komentiraj

4 komentara

  1. YES, To te ja pitam ! Hoće li to biti ludih i napetih 9 do kraja? Još malo i vozimo



    3

    0
  2. Ako se ne varam, Max je u Velikoj Britaniji bio tek 5.
    Da nije bilo Seba možda bi i bio na pobjedničkom postolju



    5

    0
  3. Daj bože da bude tako. Da do kraja sezone imamo borbu tri momčadi za sam vrh



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni