Izdvojeno

Hülkenberg: Sljedeće dvije utrke će biti odlučujuće za Renault

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Hülkenberg vjeruje da će sljedeće dvije utrke u Belgiji i Italiji biti odlučujuće za nastavak sezone njegove momčadi Renault.

Nakon nezadovoljavajućeg početka sezone, u kojem Renault nije uspio ispuniti svoje ciljeve, u momčadi se nadaju da će se oporaviti od ovog vikenda, kada se sezone nastavlja na stazi Spa-Francorchamps, pa nadalje.

Hülkenberg nakon niza razočaranja naglašava kako je važno da Renault u sljedeće dvije utrke napokon isporuči dobre rezultate.

„Znamo da je sezona do sada bila ispod očekivanja i na nama je da se pobrinemo za oporavak u preostalim utrkama.“

„[Preko ljeta] samo se malo opuštao, napunio baterije na brodu u Hrvatskoj, ali sada je vrijeme da ponovno krenem i spreman sam za izazove.“

„Sljedeće dvije uzastopne utrke za nas su gotovo odlučujuće. Moramo biti na razini.“

– Nico Hülkenberg

Hülkenbergov momčadski kolega Daniel Ricciardo misli da je momčadi dobro došlo slobodno vrijeme preko ljeta kako bi se pregrupirali.

„Do sada je sezone bila teška, ne možemo pobjeći od toga.“

„Bilo je nekoliko pozitivnih strana, nekih ne tako pozitivnih, tako da nam je ljetna stanka dobro došla.“

„Bilo je dobro odmoriti se malo, biti na godišnjem u Los Angelesu i ne misliti na utrke. Tako je bilo i momčadi, tako da se nadam da se svi osjećamo svježe.“

„Ciljamo na bolji drugi dio sezone da bismo ulovili konkurenciju. Znam da to možemo, samo nam potrebno da vikendi protječu čisto.“

– Daniel Ricciardo

Komentiraj

6 komentara

  1. Hulk nakon odmora u Hrvatskoj: “Ako ide – ide, a ako ne ide bit će bolje”…

    A sad bez zafrkancije – stvarno se nadam da će bolid proraditi (barem da se malo “zakuha” u sredini), a i obojica vozača zaslužuju bolje. Strah me samo da se ne ponovi McLaren – ogromna očekivanja i onda mučenje na začelju…



    9

    0
  2. Williams
    Montoya Prikaži

    Onda pakuj ćebe. Teško može Renault primirisat većim bodovima na ultra brzim stazama



    1

    2
  3. U ove dvije utrke se nadam samo ulasku u bodove.
    A u ostatku sezone čekam Singapur ili puno vjerojatnije Rusiju gdje će predstaviti pretpostavljam zadnju veću nadogradnju šasije ove godine. To je onda još 6-7 utrka do kraja i sasvim dovoljno vremena da se poboljša čitava slika Renaulta za ovu godinu.
    Naravno, pod uvjetom da nadogradnja proradi, jer i u Francuskoj je bila velika nadogradnja, pa je na kraju bilo od velike nadogradnje jedno veliko – ništa.
    Nadam se da će u Rusiji napokon proraditi i krenuti naprijed.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni