Izdvojeno

Mercedes je “cijelo ljeto radio na motoru”

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff tvrdi da je njegova ekipa “radila cijelo ljeto” na performansama i pouzdanosti svog motora.

Nakon skoro četiri tjedna pauze Formula 1 se vraća na VN Belgije. Sportski pravilnik kaže da momčadi tijekom te stanke moraju napraviti pauzu od 14 dana, ali se to odnosi na korištenje zračnog tunela, računalne simulacije dinamike fluida, te proizvodnju i razvoj komponenti.

Razvoj motora ne spada po to ograničenje, što znači da se u Brixworthu naporno radilo tijekom kolovoza.

“Drugi članovi ekipe su nosili štafetu kroz prošle tjedne. Naši dečki u Brixworthu su naporno radili cijelo ljeto kako bi povećali pouzdanost i performanse naše pogonske jedinice.”

“U Brackleyu ja bilo prilično tiho i iskoristili smo to vrijeme kako bismo malo renovirali tvornicu.”

“Sjajno je doći s ljetnog odmora znajući da je ekipa naporno radila na poboljšanjima i zahvalni smo im na obavljenom poslu dok smo mi bili izvan ureda.”

Mercedes u Spa dolazi kao favorit. Hamilton ima 62 boda prednosti, a Mercedes čak 150.

Ipak, Wolff očekuje da bi iduće dvije utrke (Spa i Monza) mogle biti dobre za Ferrari:

“Vodimo u oba prvenstva, ali se tako ne osjećamo. U posljednjih par godina smo vidjeli da neke ekipe polete nakon ljetne pauze. Prema tome, moramo nastaviti pritiskati.”

“Pristupamo drugom dijelu sezone kao da je potpuno nova sezona. Još jednom moramo osigurati da ne ostavljamo prostor za pogreške i nastavimo dizati letvicu.”

Komentiraj

18 komentara

  1. Ah,taj Mercedes koda im nije vec dovoljna takva dominacija u hibridnoj eri,pa sta Vam nije dovoljno



    2

    3
  2. Renault, Honda i Ferrari su zatvorili i otisli na kolektivni pa je ovo vijest ili je Totu dosadno…



    4

    0
  3. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    A Ferrari cijelo ljeto bio iznenaden



    9

    0
  4. Aston Martin
    Lewis Norris Prikaži

    Ma merc u svaki utrku ulazi kao underdog i onda samo odvrnu motor koliko moraju u bahrainu su podcijenili ferr ali je tada u pomoć stigao #blessed



    2

    5
  5. Grizu oni na svim mogućim poljima kao da nemaju još nijednu pobjedu, nigdje….
    Neki dan sam gledao Wolffovu najavu ulaska srebrne strijele u novu sezonu formule e. Sa referencama iz f1, vrlo brzo će biti jako opasni i tamo.



    2

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Bolidi u Formuli E su isti. Šasije iste. Dozvoljen je razvoj motora, ali ograničena snaga, i maksimalna brzina, čini mi se. Baterije iste za sve. Jedinu razliku mogu napraviti u efikasnosti, odnosno štednji baterije. Da voze više pod maksimalnom snagom od ostalih, a da ne troše bateriju brže od ostalih. A vrlo vjerovatno bi mogli ostvariti tako nešto, sa znanjem iz F1 hibrida. I u F1 je jako bitno koliko možeš koristiti ERS po krugu. Mislim da bi i Ferrari tamo imao dobre šanse, ako se odluče za ulazak. A ni Porsche nebi trebao biti ništa lošiji.



      1

      0
  6. Mclaren
    raca Prikaži

    nadam se da su poboljšali motor kako bi se ravnopravno uključili sa Ferrarijem i RB-om u utrku za prvaka



    16

    1
  7. …čitaj: napravili smo nešto u stilu felgi iz singapura lani kako bi bili sigurni da lewis što prije osvoji naslov i da možemo već sada raditi na bolidu za 2021g. (onaj za 2020 je već spreman)…taman da osvojimo Spa i Monzu i onda to FIA može proglasiti nelegalnim, legalnim, štogod već….



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni