F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes je “cijelo ljeto radio na motoru”

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Toto Wolff tvrdi da je njegova ekipa “radila cijelo ljeto” na performansama i pouzdanosti svog motora.

Nakon skoro četiri tjedna pauze Formula 1 se vraća na VN Belgije. Sportski pravilnik kaže da momčadi tijekom te stanke moraju napraviti pauzu od 14 dana, ali se to odnosi na korištenje zračnog tunela, računalne simulacije dinamike fluida, te proizvodnju i razvoj komponenti.

Razvoj motora ne spada po to ograničenje, što znači da se u Brixworthu naporno radilo tijekom kolovoza.

“Drugi članovi ekipe su nosili štafetu kroz prošle tjedne. Naši dečki u Brixworthu su naporno radili cijelo ljeto kako bi povećali pouzdanost i performanse naše pogonske jedinice.”

“U Brackleyu ja bilo prilično tiho i iskoristili smo to vrijeme kako bismo malo renovirali tvornicu.”

“Sjajno je doći s ljetnog odmora znajući da je ekipa naporno radila na poboljšanjima i zahvalni smo im na obavljenom poslu dok smo mi bili izvan ureda.”

Mercedes u Spa dolazi kao favorit. Hamilton ima 62 boda prednosti, a Mercedes čak 150.

Ipak, Wolff očekuje da bi iduće dvije utrke (Spa i Monza) mogle biti dobre za Ferrari:

“Vodimo u oba prvenstva, ali se tako ne osjećamo. U posljednjih par godina smo vidjeli da neke ekipe polete nakon ljetne pauze. Prema tome, moramo nastaviti pritiskati.”

“Pristupamo drugom dijelu sezone kao da je potpuno nova sezona. Još jednom moramo osigurati da ne ostavljamo prostor za pogreške i nastavimo dizati letvicu.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Ah,taj Mercedes koda im nije vec dovoljna takva dominacija u hibridnoj eri,pa sta Vam nije dovoljno



    2

    3
  2. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Renault, Honda i Ferrari su zatvorili i otisli na kolektivni pa je ovo vijest ili je Totu dosadno…



    4

    0
  3. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    A Ferrari cijelo ljeto bio iznenaden



    9

    0
  4. Aston Martin Lewis Norris Prikaži

    Ma merc u svaki utrku ulazi kao underdog i onda samo odvrnu motor koliko moraju u bahrainu su podcijenili ferr ali je tada u pomoć stigao #blessed



    2

    5
  5. Renault Alpine Prikaži

    Grizu oni na svim mogućim poljima kao da nemaju još nijednu pobjedu, nigdje….
    Neki dan sam gledao Wolffovu najavu ulaska srebrne strijele u novu sezonu formule e. Sa referencama iz f1, vrlo brzo će biti jako opasni i tamo.



    2

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Bolidi u Formuli E su isti. Šasije iste. Dozvoljen je razvoj motora, ali ograničena snaga, i maksimalna brzina, čini mi se. Baterije iste za sve. Jedinu razliku mogu napraviti u efikasnosti, odnosno štednji baterije. Da voze više pod maksimalnom snagom od ostalih, a da ne troše bateriju brže od ostalih. A vrlo vjerovatno bi mogli ostvariti tako nešto, sa znanjem iz F1 hibrida. I u F1 je jako bitno koliko možeš koristiti ERS po krugu. Mislim da bi i Ferrari tamo imao dobre šanse, ako se odluče za ulazak. A ni Porsche nebi trebao biti ništa lošiji.



      1

      0
  6. Mclaren raca Prikaži

    nadam se da su poboljšali motor kako bi se ravnopravno uključili sa Ferrarijem i RB-om u utrku za prvaka



    16

    1
  7. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …čitaj: napravili smo nešto u stilu felgi iz singapura lani kako bi bili sigurni da lewis što prije osvoji naslov i da možemo već sada raditi na bolidu za 2021g. (onaj za 2020 je već spreman)…taman da osvojimo Spa i Monzu i onda to FIA može proglasiti nelegalnim, legalnim, štogod već….



    2

    0