F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Haas više neće imati različite specifikacije bolida

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vozači Haasa od VN Belgije više neće imati različite specifikacije bolida, odnosno obojica će voziti s najnovijom specifikacijom.

Haas se ove godine muči s razumijevanjem bolida, stoga je momčad uoči VN Velike Britanije odlučila dovesti dvije različite specifikacije bolida na stazu – Romain Grosjean se vratio na specifikaciju bolida iz Australije, dok je Kevin Magnussen nastavio voziti s velikim nadogradnjama uvedenim u Španjolskoj. Nove nadogradnje koje su uvedene na VN Njemačke je isprobao samo Magnussen jer je Grosjean nastavio voziti na staroj verziji bolida sve do ljetne stanke.

Šef momčadi Gunther Steiner je potvrdio kako će s time prestati od VN Belgije:

“U Spa ćemo nastupati s nadograđenim bolidom kojeg smo uveli na Hockenheimu. Podosta smo naučili i pokušali poboljšati bolid promjenom nekih komponenti.”

“Oba bolida će biti iste specifikacije te se nadamo da još uvijek možemo naučiti nešto.”

– Gunther Steiner

Jedan od većih problema s kojima se Haas muči su i gume – Pirellijeve ovogodišnje gume imaju jako malen raspon optimalne radne temperature, a američka momčad s time ima najviše problema u utrci. Unatoč brojnim problemima s ovogodišnjim bolidom, momčad ne želi u potpunosti prebaciti fokus na 2020. i mijenjati filozofiju bolida.

Pirelli za 2020. pokušava napraviti gume s većim rasponom radne temperature, stoga Steiner smatra da drastična promjena dizajna njihova bolida neće biti potrebna. Dio fokusa jest prebačen na bolid za iduću sezonu, ali Steiner ne isključuje mogućnost dodatnih nadogradnji na VF-19.

“Moramo vidjeti što možemo smisliti u zračnom tunelu što se tiče manjih nadogradnji koje tamo radimo za ovogodišnji bolid i hoćemo li donositi ikakve pakete nadogradnji. Zasad to ne znamo.”

Haas je trenutno tek na devetom mjestu u konstruktorskom poretku, no do petog mjesta, gdje su završili prošle sezone i koje trenutno drži Toro Rosso, im nedostaje samo 17 bodova. Grosjean zato optimistično najavljuje nastavak sezone:

“Dat ćemo sve od sebe, ali na papiru su stvari nešto kompliciranije nego što su bile prošle godine.”

“Uz dobru ljetnu stanku i razumijevanje naših problema, mogli bismo se vratiti ciljanim rezultatima stvarno dobrim plasmanima u bodove, kao što smo prošle godine napravili u Austriji gdje smo osvojili 22 boda u jednoj utrci.”

– Romain Grosjean

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
695 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Oni se ove godine zbilja muče s više komponenata, želim im što sve najbolje i što bolji nastavak sezone.
    Biti će zanimljivo promatrati tzv. drugu ligu i njihov race pace
    Za slijedeću sezonu oba nova vozača i bit će bolje



    1

    1
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ne budite naivni s Pirellijem!


    0

    1