Izdvojeno

Haas više neće imati različite specifikacije bolida

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozači Haasa od VN Belgije više neće imati različite specifikacije bolida, odnosno obojica će voziti s najnovijom specifikacijom.

Haas se ove godine muči s razumijevanjem bolida, stoga je momčad uoči VN Velike Britanije odlučila dovesti dvije različite specifikacije bolida na stazu – Romain Grosjean se vratio na specifikaciju bolida iz Australije, dok je Kevin Magnussen nastavio voziti s velikim nadogradnjama uvedenim u Španjolskoj. Nove nadogradnje koje su uvedene na VN Njemačke je isprobao samo Magnussen jer je Grosjean nastavio voziti na staroj verziji bolida sve do ljetne stanke.

Šef momčadi Gunther Steiner je potvrdio kako će s time prestati od VN Belgije:

“U Spa ćemo nastupati s nadograđenim bolidom kojeg smo uveli na Hockenheimu. Podosta smo naučili i pokušali poboljšati bolid promjenom nekih komponenti.”

“Oba bolida će biti iste specifikacije te se nadamo da još uvijek možemo naučiti nešto.”

– Gunther Steiner

Jedan od većih problema s kojima se Haas muči su i gume – Pirellijeve ovogodišnje gume imaju jako malen raspon optimalne radne temperature, a američka momčad s time ima najviše problema u utrci. Unatoč brojnim problemima s ovogodišnjim bolidom, momčad ne želi u potpunosti prebaciti fokus na 2020. i mijenjati filozofiju bolida.

Pirelli za 2020. pokušava napraviti gume s većim rasponom radne temperature, stoga Steiner smatra da drastična promjena dizajna njihova bolida neće biti potrebna. Dio fokusa jest prebačen na bolid za iduću sezonu, ali Steiner ne isključuje mogućnost dodatnih nadogradnji na VF-19.

“Moramo vidjeti što možemo smisliti u zračnom tunelu što se tiče manjih nadogradnji koje tamo radimo za ovogodišnji bolid i hoćemo li donositi ikakve pakete nadogradnji. Zasad to ne znamo.”

Haas je trenutno tek na devetom mjestu u konstruktorskom poretku, no do petog mjesta, gdje su završili prošle sezone i koje trenutno drži Toro Rosso, im nedostaje samo 17 bodova. Grosjean zato optimistično najavljuje nastavak sezone:

“Dat ćemo sve od sebe, ali na papiru su stvari nešto kompliciranije nego što su bile prošle godine.”

“Uz dobru ljetnu stanku i razumijevanje naših problema, mogli bismo se vratiti ciljanim rezultatima stvarno dobrim plasmanima u bodove, kao što smo prošle godine napravili u Austriji gdje smo osvojili 22 boda u jednoj utrci.”

– Romain Grosjean

Komentiraj

2 komentara

  1. Oni se ove godine zbilja muče s više komponenata, želim im što sve najbolje i što bolji nastavak sezone.
    Biti će zanimljivo promatrati tzv. drugu ligu i njihov race pace
    Za slijedeću sezonu oba nova vozača i bit će bolje



    1

    1
  2. Ne budite naivni s Pirellijem!


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni