DFV motor sa unutarnjim izgaranjem je originalno proizveden od strane Coswortha za utrke F1. Nazvan je “dupli četiri-ventilac” zbog četiri ventila po cilindru i “dupli” zbog toga jer je bio V8 – kasnija varijanta ranijeg, četiri cilindričnog FVA (četiri ventilskog motora tipa A).
Cosworth DFV, koji je pobjedio na svojem prvom nastupu na VN Nizozemske 1967. u rukama Jima Clarka u Lotusu 49, je najuspješniji motor u povijesti sporta do današnjih dana. Originalno je to bio koncept Forda u 1965. koji je sponzorirao njegov razvoj i napredak. Nakon što je Clark osvojio nekoliko pobjeda 1967., motor je postao nezaobilazan u sportu – isporučivao se i Wiliamsu i McLarenu koji su s njime osvajali titule.
Motor je pomogao dvanaestorici vozača i desetorici ekipa da osvoje naslove. Pridodajmo i uspjehe u Formuli 3000 i dvostruku pobjedu na Le Mansu sa Derek Bellom i Jackie Ickxom.
Formula 1 – osvojeni naslovi prvaka s ovim motorom:
Formula 1 – osvojeni konstruktorski naslovi s ovim motorom:
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odlično!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da hoće Cosworth ili BMW da se vrate pa da zajedno s Williamsom opet dominiraju. :trep:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odlican clanak
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E sramota na ovom novinarskom uratku! Nikakvog opisa, nikakve tehničke specifikacije. Isto tako ni riječi o tvorcima ovog motora. Koji su rivali bili i kako ih je pomeo i pregazio, a bilo ih je podosta! Nije to ko danas kad je prstiju na jednoj ruci previše za brojanje. Piskaralo koje bi htjelo biti novinar neka se žurno uhvati motike. To nam je slika i prilika današnjih internet piskarala.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vortex, dižemo sidro i idemo ća. Ovi su level pučke škole. Nek pizde i lude u tmini svoga neznanja. Pun babo para pa dao djeci da se internetaju, rekli bi oni iz Bosne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma pusti mulariju nek se zajebavaju. Nisu svjesni svoje nesvjesti. Ima babo love!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Čaglja i Vortexa, koji su jedan te isti korisnik. To je netko pismen, dakle ima neku skrivenu namjeru, osim samog podbadanja, koje na ovom članku nema smisla niti trunke.
Bravo!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vortex hoće svoju bezobraznost i loš odgoj sa Formulina prenijeti na ovaj portal. Čini mi se da se jednom uvredljivo ponio i prema kolegi Marrosu a da ne govorim o drugim članovima. Dosta bahata osoba koja svojom retorikom često vrijeđa druge i kojoj nije mjesto na ovom portalu. Evo, našao sam.
Vortex • 14/04/2015 at 19:57
Maros, šupćino jedna. Možeš mi ga samo popušit. Tup si, glup i nisi svjestan svoje nesvjesti. Nauči osnovne stvari i slušaj pametnije.
Maros hajde ne lupetaj! JASNO? Ovo je samo mali dio iz njegovog repertoara. Marko, imaš uvid tko se registrirao i sa koje mail adres pod ovim nickom pa vidi za dalje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala raca, evo korisnik je baniran. Nema smisla da takvi ljudi komentiraju ovdje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plus za ideju, malo tehnikalija ne bi bilo na odmet ;)
0
0