Izdvojeno

Honda priznaje kako i dalje zaostaje za vodećim F1 motorima

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Hondina F1 2019. sezona je zasad bila bolje nego što je njihov tehnički direktor Toyoharu Tanabe očekivao, ali priznaje kako jaz za vodećim motorima „i dalje postoji“.

S novim partnerom Red Bullom, Honda je osigurala svoju prvu pobjedu od povratka u F1 2015. te završila razdoblje bez pobjede koje traje od 2006.

Tanabe se priključio Hondinom F1 projektu prije početka sezone 2018. te je bio ključna osoba u Hondinom poboljšanju pouzdanosti te razvojnom procesu.

„Kad smo započeli s testiranjem u Barceloni i na prvoj utrci, rano u sezoni, vidio sam veliku razliku između našeg performansa te onog od vodećih momčadi.

Nastavili smo pritiskati i raditi naporno kako bismo smanjili tu razliku, ali i dalje postoji. Imamo dvije pobjede s Maxom [Verstappenom], dobra je stvar što je Toro Rosso ostvario jedan podij.

Njemačka je bila komplicirana utrka, momčadi i vozači su radili vrlo precizno i veoma brzo reagirali na promjenjive uvjete. To nam je donijelo dobar rezultat.

Zasad, bolje od očekivanog. Ali želje su nam više od trenutnih rezultata. Znam da nije lako.

Imamo momčad, vozača i motor koji rade dobro i mogu ostvariti naš cilj. O tome trenutno razmišljam.“

– Toyoharu Tanabe

Honda je već donijela dvije nadogradnje za 2019., koje su im pomogle smanjiti taj inicijalni zaostatak za vodećim proizvođačima motora Ferrarijem i Mercedesom.

Između Verstappenovih pobjeda u Austriji i Njemačkoj se našla VN Velike Britanije, gdje se Red Bull mučio posljednjih godina, a iza njih se našao prvi Red Bull-Honda pole position u Mađarskoj.

Tanabe, koji je često rezerviran oko svojih emocija, je rekao:

„Jako mi je teško pokazati vam što mi je trenutno na pameti, ali sam zapravo veoma sretan!

Ljudi rade veoma naporno u Sakuri i dosta nas ljudi iz Honde gleda. Prva pobjeda je jedan od miljokaza, ali naš je cilj još veći. Jako sam sretan, ali se ne zaustavljamo. Uvijek još jedna, još jedna.

Cilj je naslov svjetskog prvaka. I dalje smo daleko od naslova.“

– Toyoharu Tanabe

Verstappenov pole u Mađarskoj je završio s drugom pozicijom u utrci nakon što je Mercedes strateški nadmudrio Red Bull, što je omogoćilo da Lewis Hamilton dođe do još jedne pobjede.

Tanabe je rekao da je taj nastup pokazao da „postoji jaz“ između Mercedesa i Red Bull-Honde te je bio daljnji dokaz koliko se još treba napredovati.

„Ne samo ovu utrku, nego također i od prve utrke. Možemo sažeti taj jaz ili razliku u performansu između Mercedesa i nas.

Takvi podaci nam daju određenu metu ili pravi odgovor na tu razliku.“

– Toyoharu Tanabe

Komentiraj

8 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Imamo momčad, vozača …??? Ipak se samo Max racuna.



    8

    1
  2. Ako nastave ovako raditi, mislim da su na dobrom putu za najvišu stepenicu, ali opet bez Newya i šasije Red Bula, ne znam baš



    5

    1
  3. Ufff… riječi mu se pozlatile?
    Nadam se uskoro?



    2

    0
  4. Napomena za prijevod:
    Milestone je u ovom kontekstu prevesti kao cilj nego kao miljokaz.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni