Formula 2

Marino Sato u Camposu do kraja sezone

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

20-godišnji Japanac Marino Sato debitirat će u Formuli 2 na utrkama u Belgiji te će do kraja sezone voziti za Campos Racing.

Sato će biti već treći različiti vozač u bolidu #14 ove sezone – prvih pet rundi je u tom bolidu sjedio Dorian Boccolacci, a na posljednje tri ga je vozio Arjun Maini. Boccolacci je osvojio 30 bodova, dok je Maini u šest utrka ostao bez bodova. Vodeći vozač Camposa Jack Aitken trenutno drži peto mjesto u vozačkom poretku sa 134 boda.

“Želio bih se zahvaliti svima koji su omogućili ovo te Adrianu [Camposu, šefu momčadi] na toploj dobrodošlici. Ovo će biti najveći izazov u mom životu dosad, ali stvarno sam uzbuđen i veselim se tome.”

– Marino Sato

Satu je ovo uvjerljivo najbolja godina u trkaćoj karijeri – natječe se u Euroformuli Open gdje s 8 pobjeda u 12 utrka uvjerljivo vodi u prvenstvu sa 108 bodova prednosti ispred drugoplasiranog. U tom je prvenstvu ostalo još šest utrka, a s obzirom na preklapanje Euroformulina vikenda u Silverstoneu i F2 vikenda u Monzi idućeg vikenda, Sato će morati propustiti dvije utrke u nižoj kategoriji, no svejedno će mu ostati ogromna prednost.

Raniji rezultati mu nisu impresivni – u dvije sezone u Talijanskoj F4 je ostvario samo jednu pobjedu, dok u prošle dvije godine u Europskoj Formuli 3 nije imao nijednu pobjedu. Najbolji ukupni rezultat mu je 10. mjesto iz prve sezone u jednosjedima, u Formuli 4 2015.

Sato je s Camposom već surađivao na testiranju u Abu Dhabiju krajem prošle godine.

“Drago nam je što možemo pružiti dobrodošlicu Marinu u momčad. Sato je već odradio predsezonska testiranja s nama te smatramo da je on obećavajući talent sa svjetlom budućnošću. Zajedno ćemo naporno raditi kako bismo bili uspješni u preostalim utrkama sezone i kako bismo postavili temelje za budućnost.”

– Adrian Campos

Konačni rezultati Formule 2 2019.

Adrian Campos i Marino Sato

Komentiraj

1 komentar

  1. Da vidimo sta zna novi Kobajasi.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni